مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چیکار کنم عشقمو از دست ندم

283 بازدید
سوال شده مارس 21, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط Sepi
سلام با پسری در ارتباطم و از خط قرمز هم عبور نکردیم خیلی خوب بودیم تا اینکه باباش مُرد و پسره میگه برو خوشبخت شو من دیگه نمیتونم خوشبختت کنمو...منم بهش میگم من تا آخرش هستم، اونم قبول کرده ولی هی میگه تو هم آخرش میری...و اینکه خیلی زود رنج شده سر هرچی دعوا راه میندازه . اون بخاطر من ۷ ماه تلاش کرد که خودشو بهم ثابت کنه که عاشقم هس و حالا من میخوام که تا اخرش باهاش باشم، چیکار کنم که ازم جدا نشه و مثل قبلنا باشیم؟و اینکه خانواده هامون در جریان رابطه * منو این پسره بودن
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 21, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که در زمان فعلی این آقا به دلیل از دست دادن پدر خود با فشار روحی زیادی روبرو هستند و هنوز به مرحله پذیرش وارد نشده اند و اینکه در زمان فعلی شرایط روحی ایشان مناسب نباشد طبیعی می باشد در کنار اینکه شرایط روحی گذشته ایشان و شرایط سنی و دیدگاهشان نیز تاثیر زیادی در این روند دارد .

بهتر است سعی کنید که شنونده خوبی باشید و بدون نصیحت و یا سرزنش با ایشان صحبت کنید و سعی کنید زمان هایی که مایل به تنهایی می باشند این زمان را در اختیار ایشان قرار بدهید در کنار این موراد بهتر است به شرایط سنی که بیان نکرده اید و هدفتان از این رابطه و شناختی که از یکدیگر دارید دقت داشته باشید .

برای تصمیم گیری در مورد ازدواج بهتر است اجازه بدهید که این آقا مرحله پذیرش را طی کنند در مورد مرگ پدرشان و بعد در مسیر شناخت ، مشاوره پیش از ازدواج، تحقیق و مشورت با خانواده تصمیم گیری کنید .
دارای دیدگاه مارس 21, 2020 توسط بی نام
سن هامون کمه، من ۱۶ ساله و این آقا ۲۰ ساله هستن و هدفمون ازدواج بود و با این شرایط که پیش اومده این آقا میگه من از آیندم هیچی نمیدونم ، نمیدونم میتونم خوشبختت کنم یا نه ،بهم میگه برو خوشبخت شو تو لایق بهترین هایی
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,158 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 102 بازدید
1 پاسخ 42 بازدید
1 پاسخ 114 بازدید
1 پاسخ 153 بازدید
1 پاسخ 1,135 بازدید
1 پاسخ 127 بازدید
3 پاسخ 167 بازدید
سوال شده اکتبر 17, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
0 پاسخ 113 بازدید
سوال شده مارس 12, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط ملاحسینی
...