مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سردرگمی من در رابطه با دختری عاشق

246 بازدید
سوال شده می 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بهرام
سلام بنده یه پزشک فوق تخصص هستم و 40 سالمه و مجردم حدود یک سال پیش که خواستم از مطب بیام بیرون و برم خونه یه دختر سراسیمه اومد تو مطب و در رو بست و گفت که هیچی نگم و قسم داد و گفت دنبالش هستن من هم خوب به طبع و از روی دلسوزی چیزی نگفتم و بعد از اون از من پرسیدن که خونه دارم یا نه  من هم گفتم آره گفت چندتا گفتم چه اهمیتی داره خواهش کرد که بگم منم گفتم دوتا ایشون از من خواست که اگه میشه بهش خونه بدم تا زندگی کنه تا یه ذره رو به راه بشه و بعد میره الانم که میگم دلیل اینکه قبول کردم رو نمیدونم خلاصه بعد از کلی حرف و شرط ایشون تو خونه * من موند و من رفتم خونه دیگم مدتی گذشت من ازش سر میزدم و مایحتاجی که لازم داشت رو فراهم میکردم براش تا اینکه متوجه شدم اعتیاد داره البته اوایلش بود و خوب تقریبا راحت ترک کرد اما الان به من وابستگی شدید پیدا کرده و حتی دو سه بار پیشنهاد رابطه * جنسی داد که من قبول نکردم و بار چهارمی که گفت زدمش البته نه تنبیه فقط برای اینکه دست برداره از خواسته اش اوایل سر و وضع نامناسبی داشت الان ولی بهتر شده و یه مدته صبح ها زود بیدار میشه و پیامک های عاشقانه میفرسته من جدی نمیگیرمش ولی اون واقعا احساس شدیدی داره من نمیدونم چه کنم واقعا دختر بدی نیست ولی خوب تفاوت وجود داره چند بار تصمیم گرفتم بیرونش کنم ولی نمیشه چون جز من کسی رو نداره واقعا نمیدونم چکار کنم چجوری پاسخ این دلبستگی رو بدم با اینکه ۱۵ سال با من اختلاف سنی داره ولی فقط میخواد با من ازدواج کنه و واقعا من سردرگم شدم راهنمایی کنید با هیچ کدوم از دوستان هم نمیتونم مطرح کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 19, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات برای همدردی و کمک به همنوع خود قابل احترام می باشد اما دقت کنید که در این مسیر نیاز است که شما براساس شرایط خودتان و این خانم تصمیم گیری داشته باشید و نه تنها براساس اینکه ایشان کسی را ندارند که هرچند بازهم دلایل نبودن ایشان کنار خانوادیشان ؟ سبک شخصیتی ؟ معیارهای شما برای ازدواج ؟دلایل اینتخاب این خانم ؟ و بسیاری از موارد دیگر را در نظر داشته باشید .

بهتر است سعی کنید که به این خانم بیان کنید که برای بهبود زندگی خود بهتر است خودش نیز در بیرون شغل مناسبی پیدا کند و میزان وابستگی را کاهش بدهید حتی اگر شما تصمیم به ازدواج با این خانم بگیرید باز هم وابستگی کمکی به شماها نمی کند .

در این مسیر بهتر است مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کنید تا بتوانیم با بررسی همه شرایط این خانم و شما به تصمیم گیریتان کمک کنیم.

اما از روی دلسوزی و ترحم وارد ازدواج شدن دوام زیادی نمی اورد و شما برای ازدواج نیاز است که دلایل محکم تری داشته باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282
دارای دیدگاه می 19, 2020 توسط بهرام
آخه دست بردار نیست و چون میدونه من نمیتونم بیرونش کنم یه سری عشق ورزی های شدید داره مثلا میگه که باید کنار من باشه تا خوابش ببره یا مثلا روزا کت شلوار منو انتخاب میکنه میگه این یکی مثلا بیشتر میاد بهت یا مثلا میگه کدوم ادوکلن رو بزنم یا مثلا شبا که خوابم بیدار میشه رومو میپوشونه یا نوازشم میکنه و کلا بعضی وقتا برای من بی مناسبت هدیه میخره و کلا شوق خاصی داره و میگه به خاطر من ترک کرده و با توجه به اینکه برای بنده یه موقعیت تاپ ازدواج به وجود اومده و من هیچ جوره نمیخوام این موقعیت رو از دست بدم ولی الان تو دوراهی موندم که این دختر رو چکار کنم؟؟؟
دارای دیدگاه می 20, 2020 توسط دوست
سلام،ناراحت نشيد،ولي من كه باور نكردم!! اين داستان بيشتر شبيه رمان هست تا واقعيت!! الان همه جا پر از اين رمان هاست!! هيچ جاي داستان شما شبيه واقعيت نيست! ما هم تو خانوادمون دكتر زياد داريم! كسي كه فوق تخصص هست به هيچ وجه از اين كاراي بچگانه انجام نميده، حرفاي شما خيلي شبيه نوجوان هاي ١٨ساله هست! اولا طريقه آشنايي با اين خانم اشتباهه، دوما راه دادنش توي خونه(كه شما ايشونو اصلا نميشناسين) اشتباهه! سوما شما كه گفتين توي دو تا خونه جدا از هم هستين پس چطور براتون لباس انتخاب ميكنه يا روي شما رو خابيدني ميپوشونه؟ حتي اگر داستان واقعي بود اينكه سوال كردن نداره يا بيرونش كنيد يا باهاش ازدواج كنيد يا ....
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,711 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 730 بازدید
1 پاسخ 204 بازدید
سوال شده دسامبر 18, 2018 در قبل از ازدواج توسط سپهر
6 پاسخ 6,480 بازدید
1 پاسخ 137 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 208 بازدید
سوال شده سپتامبر 26, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 278 بازدید
0 پاسخ 262 بازدید
...