مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فمدام زن سروری

5,740 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط یک پسر
سلام من همون پسری هستم که درموردفمدام پرسیده بود می خواستم بگم 16 سالمه و می خواستم بدونم اصلا فمدام چیه چون هیچ تعریف مناسبی ازش نشنیدم وآیا با مازوخیسم وفوت فتیش فرق می کنه؟و اینکه آیا فمدام گناه است؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 16, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اگر منظور شما از فمدام یک سری گرایشات جنسی نامتعارف می باشد که در آن فرد تمایل دارد زن مقابل او بر او سلطه داشته باشد و فرد برای رسیدن به لذت جنسی و یا احساسی به این تحقیر شدن نیاز دارد بله این یک مشکل محسوب می شود و فرد نیاز به درمان دارد و می تواند با مازوخیسم که خودازایی محسوب می شود و می تواند به شکل های مختلف وجود داشته باشد ارتباط نزدکی داشته باشد اما در مورد فوت فتیش کسی که فوت فتیش است علاقه زیادی به پای جنس مخالف دارد و این علاقه به حدی است که پا رو خیلی زیاد دوست دارداین علاقه زیاد فقط به پا و سایر چیزهایی که به پا مربوط می شود می باشد مانند جوراب و کفش هستند بیشتره از جاهای دیگه هست.در سنین نوجوانی فوت فتیش  ها ممکنه  تمایل داشته باشد روی کفش بخوابد به طوری که آلتش ته کفش قرار داشته باشد و آلتش را روی کفش بمالد تا ارضا شود و یا آلتش را درون کفش کرده و ارضا شود.

هنگامی که مدتی گذشت این میل پیشرفت کرده و تمایل به بوسیدن و خوردن و لیسیدن کفش پیدا می کند. این پرستش پای جنس مخالف میسترس و اسلیو می گویند که در آن خانومی که پای او پرستیده می شود میسترس است و آقایی که پای خانوم را می پرستد اسلیو است.

میسترس به معنای ارباب و اسلیو به معنای برده می باشد.تمایلات فوت فتیش  به حدی شدت می گیرد که برده تمایل به کتک خوردن از ارباب پیدا می کند و واقعا خود را برده خانوم حس می کند و تمایل دارد که خانوم او را شکنجه کند و از این شکنجه شدن لذت می برد که این همان مازوخیسم یک بیماری روانی است که در سکس تمایل به شکنجه شدن دارند و خانوم هایی هم که از شکنچه کردن طرف مقابل لذت می برند دچار بیماری سادیسم می باشند.

البته دقت کنید که همه این سه موردی که شما بیان کردید می تواند در یک فرد مشاهده شود و یا خیر به صورت جدا گانه باشد اما به صورت کلی هر سه این موراد انحراف و اختلال جنسی محسوب می شوند و فرد نیاز به طی کردن پروسه درمانی دارد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,394 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 1,114 بازدید
سوال شده ژوئیه 15, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط یک پسر
3 پاسخ 280 بازدید
2 پاسخ 223 بازدید
سوال شده ژان 10, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ماه عاشق
1 پاسخ 114 بازدید
سوال شده دسامبر 6, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سید
0 پاسخ 330 بازدید
سوال شده Mar 31, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
4 پاسخ 530 بازدید
0 پاسخ 163 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط تهرانی
...