مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

درخواست رابطه جنسی قبل ازدواج

3,030 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2018 در قبل از ازدواج توسط setare abii
سلام من با پسری دوست هستم الان یک سالی میشه با هم هستیم و عاشق هم هستیم و از نظر جنسی با هم رابطه نداشتیم و ازم نخواسته و گفته بهم که قبل ازدواج رابطه سکس نداشته باشیم.من باورش دارم و میگه واسه خودم میخوام منو اگه هم حتی به من دست نزنه براش فرقی نداره خیلی ازش میپرسم و میگه منو میخواد واقعا اگر کاری میکنه و دست میزنه با اجازه و رضایت خودمه.نظر شما چیه؟
5 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 5, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده فوریه 10, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز توجه داشته باشید که  بهدهر حال هر چند با ایشون رابطه خوبی دارید و در نهایت ازدواج است بهتر است حریم را حفظ کنید به هر حال همیشه اتفاقات غیر منتظره وجود دارد که ممکن است اصلا شما توجهی نداشته باشید ..ضمن اینکه این مساله هم مطرح است که بهتره در شرایط امن و راحت تری که شما هم اطمینان خاطر کامل پیدا کردید که برای هم هستیداقدام کنید ..چرا که  به هر حال شما دختر هستید و حساسیت های خاصی وجود دارد که بایددتوجه داشته باشید ...به هر حال چقدر خوب که ایشون هم حریم را حفظ می کنند و به قول خودشما تصمیمشون برای ازدواج قطعی است نه سو استفاده ولی به هر حال در زندگی زناشویی داشتن رابطه جنسی مناسب بسیار نقش مهمی دارد .که باید توجه داشته باشید امیدوارم موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
پاسخ داده شده می 22, 2019 توسط بی نام
با سلام
روانشناسی با سکس پیش از ازدواج مخالف چون مانع شناخت و هزینه های سنگینی برای دختر دارد
پاسخ داده شده می 22, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات و نیازهای هردوی شما قابل درک می باشد اما بهتر است برای شناخت بهتر در قبل از زادواج از رابطه جنسی خوداری شود تا هر دو فرد بدون وابستگی جنسی به شناخت لازم دستیابند . دقت کنید که رابطه جنسی می تواند با خود وابستگی ایجاد کند و این وابستگی باعث ایجاد محدودیت های بیشتری مخصوصا برای زن شوید و باعث شود که موضوعات مهمی را به علت داشتن رابطه جنسی نادیده بگیرد . بهتر است برای ازدواج در اول شناخت لازم را در محیط واقعی و سالم بدست آورید ، با خانواده ها مشورت کنید و در کنار آن تحقیق و مشاوره پیش از ازدواج را انجام بدهید تا بررسی دقیق در این زمینه صورت گیرد و به هردوی شما در تصمیم گیری کمک شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88472864

شاد باشید
پاسخ داده شده مارس 9, 2021 توسط بی نام
اصلا نیازی به این کارها نیست. اگر واقعا قصدش ازدواجه بییاد جلو. اگر فعلا شرایط مهیا نیست در محضر عقد بخونید و نامزد بشید. کلا این طرز تفکرات و اعتماد شما دلیلش چیه؟ چرا با این همه اعتماد کار حرام بکنید؟ اگر حرفاش راسته با خانواده تشریف بیارن خواستگاری. چطور به حرام خدا راضی میشید وقتی راه حل هست؟؟ کمی از خدا حیا کنید. جواب هر گناهی در زندگی به انسان داده میشه. بیشتر کسانی که مردند به خاطر گناهانشون بوده وگرنه عمر بیشتری میکردند. گفتار معصومینه. پس خویشتنن دار باشید تا پشیمون نشید. فقط لمس فردا منجر به کارهای دیگه میشه که یقینا پشیمونی داره.
پاسخ داده شده دسامبر 2, 2021 توسط بی نام
نه سکس بکنید اگر هم خواستید در واژن دختر آب منی خود را بریزید و او را باردار کنید این بهترین راه است و  وقتی که بچه * شما ۱۲ یا ۱۳ ساله شد به او هم رابطه * جنسی را یاد بدهید  تا از زندگی لذت ببرد وقتی که او خواست ازدواج بکند درون واژن او آب منی به مقدار کمی بریزید تا حالش بهتر باشد
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,007 سوال

27,681 پاسخ

29,269 دیدگاه

2,766 کاربر

سوالات مشابه
5 پاسخ 2,606 بازدید
3 پاسخ 715 بازدید
سوال شده ژان 18, 2018 در قبل از ازدواج توسط معصوم
2 پاسخ 646 بازدید
3 پاسخ 1,847 بازدید
سوال شده دسامبر 24, 2017 در قبل از ازدواج توسط fantastic
2 پاسخ 765 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2017 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
3 پاسخ 1,054 بازدید
1 پاسخ 1,177 بازدید
2 پاسخ 383 بازدید
2 پاسخ 1,001 بازدید
...