مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سوالی که ذهن من را درگیر کرده

156 بازدید
سوال شده اکتبر 22, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط سپیده
سلام
ببینید یکی از افراد فامیل دور اومدن که با من آشنا بشن بعد من برای اینکه ادعای خواستگاری میگردن و دوست داشتن یکی از دوستام را فرستادم که امتحانش کنه اما چون یک ماه بود می‌گذشت دیروز زنگ میزد به من که با من حرف بزنه اون پسره،بهم میگفت تا چند روز پیش فکر میکردم خودت داری امتحانم میکنی حالا که اوردمشون رو در رو و بهش ثابت شد اونی که امتحان کرده من نبودم اما هم چنان با دختره حرف میزنه اما خودش میگفت این مدت میخواسته امتحانش کنه الان بهم بگید با توجه به اینکه دیگه میدونه اون دوست منه و هم چنان باهاش حرف میزنه واقعا منو میخواسته یا همش بازی بوده چون با اون دیگه چه دلیلی داره به بهونه های مختلف حرف بزنه مومن و خوبم هست واقعا نمیفهمم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 22, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

بهتر است برای شناخت افراد و تصمیم گیری در مورد موضوع مهمی چون ازدواج بهتر است از اینگونه امتحان کردن ها استفاده نکنید در این مسیر شما نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی رخ خواهد داد .

اگر شما در سن ازدواج هستید و این آقا نیز شرایط ازدواج را دارید بهتر است که از روابط به این سبک خوداری کنید و به ایشان بیان کنید که بهتر است به صورت رسمی و از طریق خانواده ها اقدام کنند تا شما نیز در آن زمان براساس شناخت تصمیم گیری کنید .

در این مسیر بهتر است به دوست خودتان بیان کنید که این مسیر امتحان کردن برای شما تمام شده و در این مرود بسته به عملکردی که این خانم و این آقا دارند و اگر به رابطه ادامه بدهند مشخص است که وارد یک رابطه بیشتر شده اند و بهتر است شما نیز تمرکزتان را بر این افراد قرار ندهید و مسیر رشدی خودتان را طی کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,119 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 171 بازدید
سوال شده ژوئیه 7, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
0 پاسخ 48 بازدید
سوال شده ژوئن 11, 2023 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط ضل ممتاز (140 امتیاز)
2 پاسخ 121 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط آتنا
2 پاسخ 168 بازدید
2 پاسخ 137 بازدید
سوال شده ژان 13, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط یاسی خانم
1 پاسخ 154 بازدید
...