مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسرم دوستم ندارد

130 بازدید
سوال شده Mar 18, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط دل خسته
سلام من دختری هستم 22 ساله 2 ماهه نامزدم کردم کاملا سنتی اصلا اهل روابط با هیچ پسری هم نبودم . با توجه به اینکه تازه نامزد کردیم خیلی انتظارات ابراز علاقه از همسرم دارم همسرم بهم میگه دوست دارم ولی فقط لفظیه فکر میکنم من خودم واقعا بهش علاقه مند شدم و دوستش دارم. همسرم ازم دور کارش کلا تو یه شهر دیگست هر 15 روز یکبار چند روز میتونم ببینمش انتظار دارم از همسرم که زیاد باهام تماس بگیره و حالمو بپرسه و یا اینکه زیاد بهم پیام بده ولی همسرم خیلی کم زنگ میزنه و وقتی هم زنگ میزنه من واقعا دلم می خواد هی باهاش صحبت کنم ارامش میگیرم از صحبت کردن باهاش ولی اون شاید نزدیک یک ربع حرف بزنه همش یه چیز یو بهانه می کنه و قطع میکنه یا اینکه شبا کلا انلاینه ولی اخر شبا میاد سراغ من اونم در حد بیست دقیقه میگه خوابم میاد میره ولی من چکش کردم بعداز اون دوباره انلاین میشه تا دیر وقت ازش مطمئنم هیچ شکی بهش ندارم پسر مذهبی ایه اهل ارتباط با دختر نیست ولی موندم چرا من هیچ جاذبه ای براش ندارم با وجود اینکه اوایل اشناییمونم هست. البته کلمات محبت امیز زیاد استفاده میکنه زیاد قربون صدقم میره ولی با وجود این رفتاراش من حرفاشم باور نمی کنم . نمی دونم واقعا دوستم داره یا نه میشه کمکم کنیم. میشه یادم بدید که چطوری رفتار کنم که جذبش کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 19, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده Mar 20, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز فکر نمی کنید کمی حساس شدید ؟البته به شما حق میدم که به هر حال در شرایطی باشید که دلتون بخواد معاشرت بیشتر باشه ..بیشتر زمان بگذراند مخصوصا که خانم ها هم حساس تر هستند و طبیعیه که به این خاطر بیشتر دلشون بخواد که پیش همسرشون باشند منتهی این مساله رو هم در نظر بگیرید که به هر حال ایشون به خاطر شرایط کاری دور هستند ابراز محبت و وابستگی زیاد بعدا برای ایشون شرایط رو سخت می کنه و
تحمل اینکه بخوان به کارهاشون برسند طبیعتا کم میشه واصلا جنس ابراز علاقه در دو جنس کاملا متفاوته مردها کلا زمان کمتری برای صحبت تلفنی و سایر مسائل میگذران که باید دقت داشته باشید همینکه می فرمایید جملات محبت امیز به کار میربرند یعنی کاملا متوجه شما هستند علاقه دارند و قرار نیست این دوری ها باعث سو تفاهم و نگرانی شما و شک در علاقه ایشون بشه ضمن ایتکه اگر فردی تا مدتی انلاین بود به این معنی نیست که نخواسته با شما نرتبط باشه به هر حال کار دوستان دیگه همه این ها می تونه دلیلی باشه برای اینکه تایمش رو مدیریت می کنه برای اخصاص وقت به دیگران و شرایط کاری
به هر حال دوست عزیز اصلا نگران نباشید و مطمئن باشید که  اگر در این زمان بتوانید کمی صبر و تحملتون رو بالا ببرید و شرایط را مدیریت درستی داشته باشید و شما هم برای زمان های خودتون برتامه بچینید که کمتر ذهنتون درگیر کار و شرایطه دیگه بشه حتما می تونید موفق عمل کنید ..
امیدوارم همیشه خوشبخت باشید در این دوران دلتنگی ها و مسائل مربوطه کاملا عادی است و حای نگرانی وجوددندارد.

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02188472864

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,735 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 107 بازدید
سوال شده اوت 5, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط شمیم انصاری
2 پاسخ 1,516 بازدید
سوال شده فوریه 20, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Faribaa ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 202 بازدید
1 پاسخ 372 بازدید
1 پاسخ 480 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 379 بازدید
2 پاسخ 95 بازدید
سوال شده مارس 20, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط پگاه آریایی
1 پاسخ 123 بازدید
سوال شده می 6, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...