مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عشق عجیبی که گرفتارش شدم

443 بازدید
سوال شده سپتامبر 21, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
پریروز سوال پرسیدم در مورد رابطه ای که گرفتارش شدم همه اومدن گفتن نماز بخون دعا کن آخه با دعا مگه میشه از عشق فارق شد
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 21, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما مریم جان

ببین عزیزم احساساتی که دارید قالب احترام هست اما بله این احساسات با نماز خواندن رفع نمی شود و نیاز است که شما به شرایطی که دارید واقعا  توجه بیشتری کنید .

شما بیان می کنید که خودم ۵۸ سال همسرم ۶۰ سال دختر و دامادم ۲۹ سال از زندگی با همسرم راضی بودم و هستم اما دو سال هست رابطه جنسی نداریم. این متن ارسالی پر از تناقض می باشد در اول اینکه خب اگر شما از زندگی مشترکتان رضایت داری پس چرا تمایل به ارتباط با فرد دیگری دارد و دوم اینکه بیان کردید دو سال می باشد که رابطه جنسی بین شما و همسرتان وجود ندارد و خب این یعنی مشکل و فشار روحی و مسیر پر آسیب پس نمی توان بیان کرد که زندگی رضایت بخشی وجود دارد شاید بتوان بیان کرد موضوعات مهمی نادیده گرفته شده است که می تواند آسیب زیادی برای افراد زیادی به دنبال داشته باشد .

در هرصورت این روابط با هر دلیلی خیانت محسوب می شود چه از سمت شما و چه دامادتان در کنار اینکه آسیب های این خیانت به دلیل اینکه فرد مقابل شما دخترتان هست حتما با مشکلات و اسیب های روحی بیشتری همراه می باشد از نظر قانونی هم که خود شما می دانید این مسیر می تواند حتی با سنگسار همراه شود .

دقت کنید که قرار نیست ما هر احساسی را که تجربه می کنیم با رفتاری همراه کنیم چون در این حالت مشکلات زیادی را در مسیر زندگی تجربه خواهیم کرد در زمان فعلی نیز نیاز است که شما به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا در این مسیر با بررسی شرایط و احساسات و افکاری که تجربه می کنید کمک کنیم تا بتوانید در این مورد تصمیم گیری بهتری داشته باشید در هرصورت نمی توان آسیب های این روابط را نادیده گرفت پس بهتر است که سعی کنید مدیریت بیشتری داشته باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,216 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 218 بازدید
1 پاسخ 106 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 412 بازدید
1 پاسخ 439 بازدید
2 پاسخ 242 بازدید
1 پاسخ 99 بازدید
2 پاسخ 112 بازدید
1 پاسخ 75 بازدید
سوال شده فوریه 20, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
...