مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

احساس میکنم شوهرم دچار اختلال جنسی هست

848 بازدید
سوال شده نوامبر 6, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط فرشته
نمایش از نو نوامبر 6, 2021
سلام.من۳۰سالمه و همسرم۳۵.دوسال عقد بودم و یکساله ک اومدم خونه خودم. از همون اولش شوهرم اونجور ک مردای دیگه واسه زناشون له له میزنن نبود.تو حالت عادی حتی دستشم بهم نمیخورد. رابطه جنسیمون اوایل خوب بود هرچند اصلا پیشنوازی نداشتم و شوهرم اعتقادی ب پیشنوازی نداشت. یک ماه بعد عروسیمون اونم ب زور و اجبار خودم رابطه کامل داشتیم.
حالا دوماه از زایمانم میگزره.تو این دوماه هم حتی یکبار دستش بهم نخورده.جاشو جدا کرده ازم. پیشم نمیخابه. مگه میشه مرد دو ماه بتونه کاری نکنه؟ دیروز توی گوشیش دیدم یکی از دوستاش واسش فیلم پورن فرستاده بود. البته سابقه داشته قبلا ولی نه پورن، گفتم شاید بخاطر نیازشه دیشب خودم پیشقدم شدم،هرچند میخاستم اونقدر صبز کنم تا ببینم کی میاد ولی دیدم نمیشه.
رابطه داشتیم ولی ادمیکه قبلا با هفته ای دوبار رابطه سریع ارضا میشد حالا خیلی طول کشید ارضا شه.
حالم خیلی بده. لطفا بگید با این آدم چکار کنم.دیشبم تو رابطه هیچکاری با من نکرد و بدون ارضا شدن ولم کرد. بعدم من تو اتاق پیش دخترم خابیدم و اون بیرون.
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 7, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما فرشته جان

درک میکنم که این شرایط برای شما با فشار روحی و تمایلات جنسی پاسخ داده نشده همراه شده است اما عزیزم دقت کن که شما موضوعات مهمی را سالها از دوران عقد نادیده گرفته اید در این مسیر بهتر است در زمان مناسبی در احترام در این مورد با ایشان صحبت کنید بدون اینکه برچسبی بزنید و یا بخواهید به دنبال مقصر بگردید در مورد احساسات و نیازهای خودتان و صحبت های ایشان را نیز بشنوید در هرصورت بهتر است باهم به روانشناس مراجعه کنید چون مسیر ارتباطی شماها و تعاملاتی که دارید در کنار بعد شخصیتی و رفتاری هریک از شما می تواند در این مسیر تاثیر گذار باشد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,949 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 560 بازدید
3 پاسخ 1,818 بازدید
2 پاسخ 836 بازدید
4 پاسخ 5,099 بازدید
1 پاسخ 480 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در آموزش جنسی و زناشویی توسط غمگین
3 پاسخ 1,060 بازدید
2 پاسخ 5,015 بازدید
2 پاسخ 1,460 بازدید
...