مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بسته شده عبرتی که از زندگی گرفتم.

335 بازدید
سوال شده 9 Mar 2024 در مشاوره مذهبی توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
بسته شده 10 Mar 2024 توسط دختر جوان
من دختر_12 نی نی سایت هستم. بعد فوت مامانم یک مدت نفرت پیدا کرده بودم از مذهبی ها و علاقه مند به دین دیگه ای شده بودم. تا این که تو نی نی سایت با ملوسکتونم آشنا شدم. ملوسک اولین مذهبی شاد و خوش اخلاقی بود که تو عمرم دیدم. ملوسک باعث شده بود از دینی که بهش علاقه مند شده بودم قدری فاصله بگیرم و قدری به اسلام نزدیکتر بشم. مادرم و فامیل های مادرم مذهبی های سختگیر و خشکی بودند. در حالی که بابام و فامیل های بابام مذهبی نبودند و شادتر بودند. ملوسک تو تاپیک های دعای نی نی سایت من و دیگران رو تگ میکرد تا استارتر برامون دعا کنه. من هم که خیلی تنها بودم و میخواستم دوست های بیشتری پیدا کنم، مثل ملوسک کاربرهایی که میشناختم رو تگ میکردم تو تاپیک های دعا. این تگ کردن ها رو از ملوسک یاد گرفتم. به این شکل دوستانی هم پیدا کردم. ولی یک مشکل بزرگ به وجود اومد. ادامه ماجرا رو بخونید در پایین:
ببندید با توجه به این نکته: چون لینک این تاپیک رو گذاشتم تو نی نی سایت. کسانی که باید بخونند میخونند.
9 پاسخ
پاسخ داده شده 9 Mar 2024 توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
ویرایش شده 10 Mar 2024 توسط دختر جوان
با دوست هایی که تو نی نی سایت پیدا کردم، یک جای دیگه بیرون نی نی سایت صحبت میکردم. تو یک گروه برای دوست هام که همشون دختر بودند، عکس چندتا لباس دخترونه گذاشتم و چندتا لینک سریال های شرقی که ازشون میکس درست کرده بودند و تو شبکه های اجتماعی ایرانی گذاشته بودند. بعد یک مدت با اعتصامی بحثم شد و قهر کردم باهاش. دیدم بقیه دوست هام تو نی نی سایت هم با من قطع رابطه میکنند. وقتی علتش رو ازشون پرسیدم، بهم گفتند تو بی حیا و خرابی چون عکس لباس های لخت گذاشتی تو گروه. (درحالی که تو اون گروه همه دختر بودند. اون مدلینگ ها که لباس ها رو پوشیده بودند هم دختر بودند. پسر که تو گروه نبود که بگن با دیدن عکس اون مدلینگ ها تحریک میشه.) بهم گفتند تو بی حیا و خرابی چون فیلم مستهجن گذاشتی تو گروه. (درحالی که پورن نبود که. قسمتی از یک سریال شرقی سانسور نشده بود. اگه چیز خیلی ناجوری باشه خود اون شبکه اجتماعی ایرانی حذف میکنه. ولی حذفش نکرده بود.) میگفتند خودت رو مذهبی جا زدی. (درحالی که من هیچ وقت ادعای مذهبی بودن نکردم. چندبار هم که تو نی نی سایت کاربرها بهم گفتند مذهبی هستی گفتم نمیشه بهم گفت مذهبی.) این دخترها میگفتند ذاتت رو تو اون عکس ها و فیلم ها دیدیم. (فکر نمیکردم ذاتم این قدر زیبا باشه. چون اون لباس ها و سریال ها خیلی قشنگ بودند. من هم ذات اون ها رو تو این رفتارشون دیدم.)
پاسخ داده شده 9 Mar 2024 توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
ویرایش شده 10 Mar 2024 توسط دختر جوان
اون دخترها رفتند تو نی نی سایت به کاربرهای دیگه هم گفتند من بی حیا و خرابم. کاربرهای دیگه نی نی سایت بهم میگفتند فلانی در موردت این حرف ها رو زده و بعضی حرف ها واقعا تهمت بود و من اون کارهایی که میگفتند رو نکردم. برای مثال اعتصامی میگه من تهدید به اسید پاشی کردمش و توهین به پدر و مادرش کردم. در حالی که من این کارها رو نکردم. یعنی این دخترها تهمت زدن و دروغ گفتن و ریختن آبروی انسان ها رو گناه نمیدونند. فقط دیدن عکس لباس و سریال سانسور نشده رو گناه میدونند.

 تو اون گروه وقتی دیدم از این عکس لباس ها و فیلم ها خوششون نمیاد دیگه براشون نذاشتم. چند هفته از گذاشتن اون عکس لباس ها و فیلم ها گذشته بود و بحث و دعوایی بین من و اون دخترها سر اون عکس لباس ها و فیلم ها نشده بود. بعد چند هفته که اصلا سر چیز دیگه ای با اعتصامی بحثم شد و اصلا بحث ما ربطی به اون عکس لباس ها و فیلم ها نداشت، این دخترها اون عکس لباس ها و فیلم ها رو وسط کشیدند. درحالی که من چند هفته بود براشون عکس لباس و فیلمی نذاشته بودم و نمیخواستم دیگه براشون بذارم. خودم هم تعجب کردم که چرا عکس ها و فیلم های چند هفته پیش رو وسط میکشند؟! دعوای من و اعتصامی که سر اون عکس لباس ها و فیلم ها نبود. چرا همشون قطع رابطه میکردند با من؟ من که با همشون دعوا نکردم. من فقط با اعتصامی بحثم شده بود.

 به من به خاطر چند تا عکس لباس و سریال سانسور نشده میگفتند بی حیا و خراب. در حالی که الان خیلی ها تو ایران سریال های بدون سانسور از اینترنت دانلود میکنند و میبینند و الان بیشتر مردم ایران ماهواره دارند. ماهواره همین مدل سریال ها رو بدون سانسور نشون میده. ماهواره خانم هایی با لباس هایی که پوشیده نیستند نشون میده. خیلی از خانم های ایرانی لباس هایی که پوشیده نیستند رو میپوشند. یعنی این دخترها به بیشتر مردم ایران میخوان بگن بی حیا و خراب؟!
پاسخ داده شده 9 Mar 2024 توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
ای کاش یکی به ملوسک بگه این حرف من رو: ملوسک یادته یک بار گفتم از اسلام دور شده بودم. تو من رو اوردی طرف اسلام؟ گفتی به خاطر این حرفم به خودت افتخار میکنی؟ ولی الان دیدم تو هم مثل اون دخترها هستی. چون تو هم مثل اون ها با من قطع رابطه کردی. اصلا ازت انتظار نداشتم. فکر میکردم خیلی بهتر از این باشی. ولی اشتباه میکردم. پس دیگه به خودت افتخار نکن.
پاسخ داده شده 9 Mar 2024 توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
ویرایش شده 10 Mar 2024 توسط دختر جوان
من هم عبرت بزرگی گرفتم. اون دخترها چون من کاربرها رو تو تاپیک های دعا تگ میکردم فکر کرده بودند من خیلی مذهبی هستم و انتظاراتشون از من خیلی بالا رفته بود. عبرت گرفتم که هیچ وقت تو زندگی جوری رفتار نکنم که دیگران فکر کنند مذهبی هستم. چون وقتی فکر کنند مذهبی هستم، انتظاراتشون خیلی بالا میره. فکر میکنند یک ذره نباید با معصومین فرق داشته باشم. فکر میکنند همه زندگیم فقط باید عبادت کنم و نمیتونم به چیز دیگه ای علاقه داشته باشم. وقتی تگ کردن تو چندتا تاپیک دعا باعث شده یک عده من رو یک فرد خیلی مذهبی بدونند، دیگه نماز خوندن و روزه گرفتن و مسجد رفتن و...چی کار میکنه؟ نباید این کارها رو انجام بدم.
پاسخ داده شده 9 Mar 2024 توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
ویرایش شده 10 Mar 2024 توسط دختر جوان
اعتصامی و نون بربری و جان و جهانم و تنهاترین24 و ملوسک بهم ثابت کردند که افکاری که قبلا در مورد مذهبی ها داشتم و میگفتم باید یک مقدار فاصله با این افراد رو حفظ کرد درست بوده. این دخترها بهم ثابت کردند که حرف های دخترعموم که میگفت مذهبی ها فقط براشون چند تا چیز ظاهری مثل حجاب و نماز و روزه مهمه و راحت قضاوت میکنند و ظلم میکنند و دل میشکنند چون چیزهای دیگه براشون اهمیت نداره درست بوده. هیچ وقت نمیخوام مذهبی بشم چون نمیخوام مثل این دخترها بشم. همین ها و امثال این ها باعث شدند مردم از دین زده شند که الان تو جامعه خیلی ها از چادری ها و باحجاب ها و مذهبی ها بدشون میاد و نمیخوان از اسلام چیزی بشنوند و حتی به معصومین توهین میکنند. این ها آبروی اسلام رو بردند. متاسفانه طرف اسلام هم که میایم با این ها رو به رو میشیم که فکر میکنند همه مسلمون ها باید کاملا مثل خودشون باشند.
پاسخ داده شده 9 Mar 2024 توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
ویرایش شده 11 Mar 2024 توسط دختر جوان

اعتصامی علیه من تو نی نی سایت تاپیک زده. تاپیک اعتصامی که عنوانش صرفا جهت اطلاع هست رو میتونید بخونید. جوری نوشته به پلیس فتا میگم بابات از کارهای بیشمارت باخبر بشه که انگار من چه کار کردم و خراب بودم؟ در جوابش میگم: بابای من مثل شماها فکر نمیکنه. خیال نکن همه مثل خودت افراطی اند. خصوصا الان که بیشتر مردم با شماها مخالف اند. ممنون میشم از کسی که این جواب من رو به گوش اعتصامی برسونه. 

لینک تاپیکی که گفتم اعتصامی علیه من زده:

*****://www.ninisite.***/discussion/topic/13047093/%d8%b5%d8%b1%d9%81%d8%a7-%d8%ac%d9%87%d8%aa-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9

البته اعتصامی انگار لذت میبره از این که هر دفعه کاربرها رو نسبت به یک کاربر بدبین کنه. چون این کار رو با کینگ استار هم کرده. حالا اعتصامی اومده این کار رو با من هم بکنه. 

پاسخ داده شده 9 Mar 2024 توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
ویرایش شده 10 Mar 2024 توسط دختر جوان
حالا در مورد خودم توضیح میدم. چون نمیخوام دوباره کسی بگه تو خودت رو فلان جور و مذهبی و... جا زدی. هرکس بخواد با من ارتباط داشته باشه، باید من رو همون جور که هستم بپذیره. من نه نماز میخونم. نه روزه میگیرم. حجاب کامل هم ندارم. به عکس لباس و سریال های شرقی حتی بدون سانسورشون علاقه دارم. اینستاگرام رو هم دوست دارم. اون دین دیگه ای که بهش علاقه مند شدم هم که میگفتم اینه:

تو اینستا بود که با مسیحیت اشنا شدم. من که زندگی یکنواخت و بدون جذابیتی داشتم از کریسمس و جشن های دیگه مسیحیت خیلی خوشم اومد و گفتم این جشن ها به زندگی جذابیت میده. مسیحیت خیلی قشنگ و مهربون بود. خدا رو خیلی مهربون و دلسوز و دوست داشتنی معرفی میکرد. انجیل خیلی قشنگ و آرامش بخش بود. عیسی مسیح خیلی خوب و مهربون و فهمیده و روشنفکر هست. این که میگم روشنفکره رو فقط کسانی میفهمند که یک بار برند اینستا یا تلگرام، حرف های کلیساهای فارسی زبان و انجیل و ماجراهای زندگی مسیح رو بخونند. مسیحیت عباداتش راحت بود. مثل نماز نبود که من رو دچار کلی وسواس کنه که چند رکعت خوندم و حرکت غیر طبیعی کردم و... من به خاطر بیماری که دارم حواسم راحت پرت میشه و حرکات غیر طبیعی ممکنه بکنم. پیج یک کلیسای فارسی زبان رو فالو کرده بودم که کشیش مهربونی داشت که میگفت بهم تو بدجنس نیستی. فقط خیلی اسیب دیدی از بیماریت و اطرافیانت. همین که هنوز هم میخوای خدا رو بپرستی یعنی پاکی. پیج کلیسا هرروز پست های قشنگ و آرامش بخش میذاشت. اون زمان دیدم فقط از امام حسین نمیتونم دل بکنم. مسلمون موندم ولی عاشق مسیحیت بودم. حرف های قشنگ و آرامش بخش کلیسا رو میخوندم ولی از کشیش ها نمیپرسیدم که برای مسیحی شدن چه کاری باید انجام بدم؟ خیلی ها مسلمون بودند و مسیحی میشدند و کشیش ها تو همون پیج ماجرای آشنایی اون ها با مسیحیت رو میذاشتند و مینوشتند که این افراد مسیحی شدند. ولی من امام حسین رو دوست داشتم و امام حسین جدم هم هست. مادربزرگم سید موسوی از نسل امام موسی کاظم بود. در حالی که مسیحیت رو هم خیلی دوست داشتم.

 یک مدت بعد دوست شدنم با ملوسک بود که اون کلیسا رو آنفالو کردم. ولی اشتباه کردم. حالا برای خودم متاسفم که مسیحیت قشنگ و مهربون رو کنار گذاشتم و دوباره اومدم با مذهبی ها. من که مادر مذهبی بداخلاقم رو دیده بودم که وقتی بچه بودم سر هرچیزی میخواست کتکم بزنه. فامیل های مذهبی مادرم رو دیده بودم که همیشه دنبال پز دادن و تحقیر کردن دیگران بودند و پیش این دعانویس و اون دعانویس میرفتند تا اگه یکی خوشبخت بود طلسم بگیرند برای بدبخت کردنش. حتی سر فامیل خودشون کلاه میذاشتند به خاطر پول. اکثر مردهاشون دنبال زن دوم و صیغه بودند. کلی کربلا رفتن و ختم قرآن و... هم داشتند. اکثر زن هاشون هم چادری بودند و رو میگرفتند. گفتم مادرم و فامیل های مادرم مشکل داشتند و بد بودند. ولی الان بدی های مادرم و فامیل های مادرم رو تو اعتصامی و نون بربری هم دیدم. همون ملوسک هم خوب نبود.

حالا یاد اون حرف کشیش افتادم که گفت اگه میخواین مسیح رو بشناسید ماجرای مریم مجدلیه رو بخونید. من ماجراش رو هم تو پیج کلیسا خوندم هم تو اینترنت سرچ کردم و خوندم. خیلی جالبه ماجراش. هرکس خواست تو اینترنت سرچ کنه و بخونه. بدم میاد از کسانی که خودشون رو بی عیب و نقص و بهترین میدونند و مردم رو به خاطر کوچکترین چیزی قضاوت میکنند. حتی عیسی مسیح با اون جایگاه بالایی که داشت، در ماجرای مریم مجدلیه به خودش اجازه اون جور قضاوت ها رو نداد که اعتصامی و نون بربری و امثال این ها به خودشون اجازه میدند. میرم دوباره پیج اون کلیسا رو فالو میکنم.
پاسخ داده شده 10 Mar 2024 توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
ویرایش شده 12 Mar 2024 توسط دختر جوان
یک مدرک دیگه هم اومد برای این حرفم که از مذهبی ها باید فاصله گرفت.

نون بربری در مورد من تاپیک زده و از اخلاق زشت حرف زده. در حالی که اخلاق زشت رو خودش داره که به خاطر چند تا عکس لباس و سریال سانسور نشده به من گفت بی حیا و خراب. در حقیقت این دختر به خیلی از مردم ایران میگه بی حیا و خراب. چون الان خیلی از مردم ایران سریال های سانسور نشده از اینترنت دانلود میکنند و میبینند یا از ماهواره سریال های سانسور نشده میبینند یا لباس هایی که پوشیده نیستند میپوشند. اخلاق زشت رو خودش داره که این جوری دیگران رو قضاوت میکنه. اخلاق زشت رو خودش داره که اون همه کاربر دیگه ای به نام دختر قهوه فروش و مزرعه دونات کوچولو رو مسخره کرده و دلش رو شکونده.

نون بربری نوشته: خدا میبینه. خدا قضاوت کنه. خدا باید نون بربری رو مجازات کنه خصوصا به خاطر این که اون همه دختر قهوه فروش رو مسخره کرده و اذیت کرده.

نون بربری فکر میکنه چون چندتا تاپیک دعا و زیارت عاشورا و دعای توسل و...زده، بهشت رو خریده و دیگه هر قدر هم کاربرهای دیگه رو اذیت کنه و دلشون رو بشکنه، گناهی براش نوشته نمیشه و خدا مجازاتش نمیکنه. خیلی مغرور شده به خاطر چند تا تاپیک دعا تو نی نی سایت. اشتباهات خودش و بد بودن اخلاقش رو هم نمیخواد بپذیره.

نمیخوام مذهبی باشم. چون نمیخوام مثل نون بربری و اعتصامی باشم.

واقعا از خدا میخوام عدالتش رو نشون بده و نون بربری رو به خاطر این که اون همه دختر قهوه فروش رو مورد تحقیر و تمسخر قرار داده، مجازات کنه. نون بربری خودش هم مورد تحقیر و تمسخر قرار بگیره تا بفهمه با دختر قهوه فروش چی کار کرده. از خدا میخوام اگه انتقام من رو از نون بربری نمیگیره، انتقام دختر قهوه فروش رو حتما از نون بربری بگیره. چون دختر قهوه فروش بیشتر از من ظلم دیده از نون بربری.

قطعا نون بربری همین جوری ادامه بده تو جامعه هم منفور خواهد شد. چون به خانم هایی که حجاب کامل ندارند و افرادی که ماهواره میبینند میگه بی حیا و خراب.

ممنون میشم از کسی که این جواب من رو به گوش نون بربری برسونه.

اعتصامی هم دوباره علیه من تاپیک زد و سعی کرد با اغراق کردن و دروغ و تهمت من رو یک دختر بد و خراب نشون بده. یک مثال مسخره از حرف های اعتصامی اینه که تو تاپیکش نوشته من تهدیدش کردم به اسیدپاشی! این حرفش دروغه. من حتی نمیدونم اعتصامی کجا زندگی میکنه که بخوام چنین کاری کنم. جدا از این که خودم از اسید میترسم و نمیتونم اسید بپاشم به فرد دیگه ای. یکی از کاربرهای مذهبی دیگه هم که چند ماه پیش تو یک تاپیک دیگه من رو به خاطر این که مجرد هستم مسخره کرده بود و من هم جوابش رو داده بودم، اومد و از من بدگویی کرد و اون دعوای چند ماه پیش رو وسط کشید تو تاپیک اعتصامی و گفت من الکی میگم یک بیماری دارم تا کارهای بد بکنم. من که ازش نمیگذرم. چون واقعا یک بیماری مادرزادی دارم. یک اختلال مغز و اعصاب دارم.
پاسخ داده شده 10 Mar 2024 توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
ویرایش شده 10 Mar 2024 توسط دختر جوان

به ذهنم رسید ماجرای مریم مجدلیه که گفتم رو هم بذارم:

*****://www.beytoote.***/religious/bozorgan-din/biography02-maryam-magdalene.html

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,077 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 87 بازدید
سوال شده اوت 5, 2023 در مشاوره مذهبی توسط سارای... ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 358 بازدید
5 پاسخ 951 بازدید
7 پاسخ 1,644 بازدید
سوال شده اوت 30, 2022 در مشاوره مذهبی توسط فقط یک خدا پرست که دین مسیحیان را دوست د
2 پاسخ 282 بازدید
سوال شده ژان 30, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 66 بازدید
سوال شده می 30, 2020 در مشاوره مذهبی توسط فرخنده
...