مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اثبات نفرتم از خدا

187 بازدید
سوال شده اوت 19, 2019 در مشاوره مذهبی توسط سیما
سلام. خسته نباشید. من از خدا حالم به هم میخوره و میخوام به خدا بفهمونم که ازش متنفرم تا فکر نکنه دوستش  دارم. علت مخالفت من با خدا اینه که خدا هرچی دوست دارم رو داره ازم میگیره و نابود میکنه. با توجه به این که در کمال تاسف در این سایت قبل از این که کارشناسان محترم سوالات مردم رو ببینند عده ای غیر کارشناس با جملات طعنه امیز خودشون گاهی اوقات میان و به سوالات مردم جواب میدن و بعد کارشناسان محترم که تشریف میارن چون میبینند به این سوالات جواب داده شده دیگه فکر نمیکنند که عده ای ملعون به سوالات مردمی که برای گرفتن پاسخ های کارشناسانه به این سایت مراجعه میکنند جواب های طعنه امیز و مسخره میدند تا خودشون رو سرگرم کنند و دوباره اون سوالات رو نمیخونند. (سر خودم یه بار اومده.) و متاسفانه این سایت هیچ تدبیری برای این که افرادی که کارشناسان سایت نیستند نتونند به سوالات مردم جواب بدند تا دیگه شاهد اتفاقات این چنینی نباشیم نیندیشیده من فقط به گفتن این که خدا هرکسی که من دوستش دارم رو میکشه و هر  طرح یا جا یا گروهی که من دوستش دارم رو نابود میکنه به طوری که من دیگه از دل بستن و عاشق شدن و دوست داشتن میترسم اکتفا میکنم و از گفتن جزئیات بیشتر به دلیل این که باز هم ممکنه افراد ملعون و مسخره جواب سوالم رو بدند خودداری میکنم. فقط میخوام بدونم برای این که به خدا بفهمونم که حالم ازش به هم میخوره و ازش متنفرم باید چی کار کنم? این خدا از بچگی خون من رو تو شیشه کرده.احساس میکنم ترک نماز, خودداری از پرداختن خمس و صدقه و توهین به خدا برای فهموندن نفرتم به خدا کافی نیست.
3 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 21, 2019 توسط هیچ مقدس
خدا از زجر دادن آدم ها لذت میبرد
دارای دیدگاه سپتامبر 3, 2019 توسط بی نام
خدا اگ از زجر دادن ادما لذت میبرد که تو الان نفس نمیکشیدی ،تو جهنم داشتی قشنگتر و راحت تر زجر میبردی
خدا این مصیبتارو ب ما هدیه میده ک روح ما ارزش لازمو واسه خوشبختی ابدی تو بهشت داشته باشه!
پاسخ داده شده سپتامبر 3, 2019 توسط ققنوس
امیدوارم همه * مشکلاتت به زودی حل بشه دوست عزیز :)
پاسخ داده شده اوت 14, 2020 توسط بی نام
میدونم هر کی یک نظری داره عقایدش یک طوری هس من هم ذرگذشته مثل شما بود خیلی چیز هارو از دست دادمو به گردن خدا انداختم اینکه میگن اماما مظلومترین هستن به خدا دروغه این خدایه که از همه مظلومتره خداییی که عاشق بنده هاش هست و هیچ بنده عاشقش نیست هیچ کس تو این دنیا امروزه لیاقته خدا رو نداره لیاقت معشوقه بودن خدا رو نداره من هم مثل تو بودم برو از ته دل از خدا بخواه نماز نخون خمس نده زکات نده ولی برا شروع این نفرتو بزار کنارو با خدا فقط صحبت کن بدون نفرت فقط باهاش حرف بزن لازم نیست دعوا کنی فقط حرفتو بگو من نه اخوندم نه چیز دیگه منم یک دانشجوی روانشناسی ترم ۴ هستم فقط با خدا صحبت کن بخداقسم جوابتو میده من اول فقط باهاش حرفزدم بعد ازش استغفار کردم خمس و نماز زکت و الانم افتخار میکنم که رفیق خدا هستم البته من این لیاقتو ندارم  

واقعا که خدا چقدر مظلوم برخدا مهم نیست چه دینی باشی مسلمان زرتشتی مسیحی فقط خوب باش
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,153 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 73 بازدید
سوال شده می 9, 2022 در مشاوره مذهبی توسط dana1392 حرفه ای (200 امتیاز)
1 پاسخ 244 بازدید
2 پاسخ 259 بازدید
سوال شده ژوئیه 6, 2020 در مشاوره مذهبی توسط Mohammad
1 پاسخ 369 بازدید
سوال شده مارس 16, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 131 بازدید
سوال شده فوریه 18, 2019 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 385 بازدید
...