مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من همون دختر ۱۴ساله ای هستم که عاشق معلمش شده بود لطفاً پاسخ دهید.

632 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2019 در مشاوره تلگرامی توسط شکیبا
ویرایش شده دسامبر 13, 2019
من ازتون یه سوال داشتم که آیا ایشون رو فراموش کنم؟یا ایشون رو متوجه کارشون کنم و فراموششون نکنم ودوسشون داشته باشم؟ و معلمی که من دوستشون دارم مشاور مدرسمون هستند و تمام دانش آموز های مدرسمون می‌دونن که من عاشق مشاور مدرسمون شدم و به من متلک می ندازن و سر همین موضوع معاون مدرسمون رومن خیلی حساس شده و همچنین معلم هام به دلیل اوفت درسیم حسابی به من سخت میگیرن بنظرتون چی کار کنم ؟؟ لطفاً پاسخ دهید.
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 13, 2019 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
با سلام
سعی کنید که ایشان را فراموش کرده و برای این مسئله عاشق شدن کمی برای شما زود هست و طبعا زمانی که سن شما بالاتر برود نظر و علایق شما هم متفاوت خواهد شد .
و اگر تمام دوستان و معاون و معلمان شما میداند قطعا ایشون هم میداند و نیازی به گفتن شما نیست . حال کمی با این موضوع با دید روشن تر نگاه کنید و نیز خودتان را با این مسئله درگیر نکنید و تمرکز خودتان را روی مسائل همچون درس و... بگذارید
پاسخ داده شده فوریه 26, 2020 توسط بی نام
عشق خوبه ولی تمامی عاشق ها به معشوق نمی رسند. حتی طرف عشق را قبول کنه بعید بتونه با شما رابطه جنسی داشته باشد. امکانش نخواهد بود
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,112 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 728 بازدید
1 پاسخ 660 بازدید
2 پاسخ 562 بازدید
...