مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

جدایی از نامزد

138 بازدید
سوال شده ژان 11, 2020 در قبل از ازدواج توسط مریم
من مدت نه ماهه از پسری که قصد ازدواج داشتیم و همکلاسی دانشگاه من هستند جدا شدم.ایشون به خواستگاریم هم اومدن اما چون شرایط جور نبود نه شغل داشتن نه درس میخوندم و دو ترم متوالی مشروط شدن در دانشگاه خانوادم راضی نشدن و پدر ایشون هم مخالف بودن و میگفتن هر دو خانواده تا بعد از لیسانس صبر کنید ولی ایشون اصلا صبر نداشتن و مدام به من فشار میاوردن من هم خیلی خالصانه دوستشون داشتم ولی از درس و زندگی خودم افتاده بودم،نه ماه پیش وقتی دیدم تلاش چندانی نمیکنه و منو تحت فشار سختی گذاشته رابطه را مطلقا تموم کردم و نه پیامی دادم و نه چیزی ایشون هم راحت رفتند و بعد از جدایی چون همکلاسی بودیم میدیدمشون و هر بار با یکی از دختران دانشگاه و خیلیییی اذیت میشدم.با این حال هنوز به ایشون فکر میکنم و انگار تمام تمرکزم روشونه مدام چک میکنمش و...
و خیلی ناراحتم هنوز...چجوری کنار بیام
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 12, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما بهتر است پروسه آشنایی برای ازدواج با روابط احساسی ادامه نیابد تا هردو فرد بتوانند تصمیم گیری بهتری داشته باشند اگر روابط احساسی بین دو فرد وجود داشته باشد پروسه شناخت با مشکل روبرو می شود .

بهتر است به احساس خودتان با احترام برخورد کنید و در کنار آن به شرایط این آقا نیز توجه داشته باشید در این سن ازدواج کردن با توجه به نداشتن شغل، نرفتن به سربازی ، شروط شودن ایشان و... می تواند برای زندگی مشترک شما آسیب های زیادی را به همراه داشته باشد .

بهتر است به خودتان فرصت بیشتری بدهید و سعی کنید با داشتن برنامه برای زندگی روزانه خود از تمرکز بر این رابطه و خیالپردازی خوداری کنید تا بتوانید به مرور زمان عملکرد بهتری را تجربه کنید و رابطه سازنده تر و با هدف و برنامه ریزی داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,261 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 349 بازدید
3 پاسخ 440 بازدید
1 پاسخ 241 بازدید
2 پاسخ 206 بازدید
1 پاسخ 121 بازدید
1 پاسخ 62 بازدید
سوال شده مارس 26, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط پرهام محمدی
1 پاسخ 212 بازدید
سوال شده اکتبر 21, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 299 بازدید
4 پاسخ 374 بازدید
3 پاسخ 458 بازدید
...