مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

علاقه مند شدن

96 بازدید
سوال شده ژان 29, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام وقت بخیر. من دختر ۲۱ ساله و پشت کنکوری هستم.  امسال کلاس  کنکور ثبت نام کردم و استادی دارم که به نظرم میاد باید بیشتر از ۳۸ سال سن داشته باشن . ایشون مجرد هستند و ازدواج نکردن. قیافه  خیلی معمولی دارند و اصلاً این طور نیست که بگم خیلی چهره زیبایی دارن .  دختر بسیار مذهبی هستم و هیچ وقت به این مسائلی که دخترهای امروزی فکر می‌کنند این که باید با پسر خوشگل و پولدار ازدواج کنن ، فکر نکردم . هیچ وقت سعی نکردم که با جنس مخالف دوست باشم.  مدتی هست که من دانش آموز ایشون هستم بسیار از رفتار و اخلاق ایشون خوشم اومده و دقیقا همون مردی هستند که من همیشه توی رویاهام دوستت داشتم با چنین مردی ازدواج کنم من هیچ وقت نخواستم که در زندگیم تصمیم اشتباه بگیرم تصمیم عجولانه بگیرم و بچه گانه فکر کنم . از شما سوال دارم که آیا این تصمیم من بچه گانه هست؟  شما چه پیشنهادی دارید . چون میدونم بالاخره این سن ، سنی حساسه و آدم‌ها ممکنه احساسی بشن.  تنها چیزی که من را جذب کرده روحیه فوق العاده مهربون،  پاک و درست ایشون هست . من  بی نهایت از طرز رفتار ایشون خوشم اومده . یعنی نه پول برام ملاک است و نه قیافه . اینقدر ایشون خوب هستن که همه * دانش آموزان هم از روحیه فوق العاده ایشون تعریف میکنن . من همیشه آرزوی ازدواج با چنین مردی رو داشتم و ایشون تنها مردی هستن که من خوشم آمده . لطفا من رو راهنمایی کنید . من نمیدونم آیا اگر از این دوست داشتن چشم بپوشم در آینده میتونم دوباره فردی مثل ایشون رو پیدا کنم ؟ تشکر
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 29, 2020 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
با سلام
شما که خودتان جواب تمامی سوالات را دید و بهتر وضعیت خودتان را درک میکنید اما مشکل چند جا میباشد که اختلاف سنی شما بسیار بالاست و نزدیک به 17سال اختلاف دارید و این یک امر خیلی مهم میباشد .
حال اشتباهی که گاه بین جوانان پیش می آید که جذب احلاق معلم خود میشوند این هست که معلمان باید با اخلاق باشند تا بتوانند با دانش آموز خود رابطه بهتری ایجاد کند و هرانچه را که میداند بسان استاد به شاگردش بیاموزد . چنین افرادی در جامعه حال فراوان هستند که باید کمی با دقت و هوشیاری بالا نگاه و انتخاب کنید . در بحث زندگی مشترک خیلی خیلی باید دقت کرد تا به مشکل نخورید .
و قاعدتا اینجور شخصیت ها ملاک هر دختر جوانی میباشد نه اینکه فقط تنها شما اینطور هستید و شک نکنید با ویژگی های که شما دارید اشخاص از ایشان بهتر خواهید یافت ولی کمی صبر را چاشنی خود قرار دهید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,099 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 181 بازدید
سوال شده ژان 30, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
0 پاسخ 84 بازدید
سوال شده ژان 29, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 229 بازدید
سوال شده ژوئیه 1, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 126 بازدید
1 پاسخ 327 بازدید
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده سپتامبر 30, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط Danyalrf ممتاز (120 امتیاز)
3 پاسخ 216 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 1,120 بازدید
سوال شده Mar 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 107 بازدید
...