مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

❌❌❌توروخدا جون هرکی دوست دارین جوابمو بدید خواهش میکنم❌❌❌

470 بازدید
سوال شده Mar 13, 2020 در مشاوره مذهبی توسط مبینا
سلام من یه دختر ۱۵ ساله هستم واز وقتی به سن بلوغ رسیدم نه نماز میخوندم نه روزه و حجاب خانواده مامانم زیاد اهل این چیزا نیستن و بابامم بعضی هاشون اینم بگم که طلاق گرفتن ۵ ساله واینکه من خودم خیلی دوست دارم تغیر کنم یعنی واقعا حجاب دوس دارم و میخوام نماز بخونم و..... ولی نمیدونم چطوری تغیر کنم واینکه بعدش خب اطرافیان درمورد من چی فکر میکنن میشه کمکم کنیدو اینکه باید برای همه * اون سالها که هیچکدوم از اینارو رعایت نمیکردم غضا شونو انجام بدم و توبه کنم؟؟؟؟؟؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 13, 2020 توسط بی نام
برای سوال پایانی که بیان فرمودید توصیه می‌کنم با انتخاب یک مرجع تقلید برای خودتان سوالات خود را از ایشان بپرسید. استفاده از وب‌سایت‌هایی مانند اسلام‌کوئست و ارسال پرسش در این وب‌سایت‌ها شما را به پاسخ سوالات‌تان می‌رساند. البته پیش از ارسال پرسش سعی کنید با مطالعه در رساله مرجع تقلید خود پاسخ سوال خود را بیابید.

اگر واقعا می‌خواهید برگردید و به دستورات خداوند عمل کنید نباید به محیط اطراف‌تان نگاه کنید. به نظرم با قدرت و بدون توجه به دیگران شروع کنید. اگر کسی هم شما را مورد تمسخر قرار داد برای او دلیل کار خود را توضیح دهید و اگر به کار خود ادامه داد به او توجه نکنید. از این افراد در همه جا هستند. می‌دانم کار بسیار سخت و مشکلی است اما پس از مدتی همه چیز عادی می‌شود و آنچه برای شما مهم است عمل به دستورات خدا است. قطعا پاداش این کارهای خود را دریافت خواهید کرد.

یک پیشنهاد دیگر هم دارم. سعی کنید هر روز قرآن بخوانید. اگر عربی نمی‌فهمید ترجمه آن را بخوانید. تامل در آیات قرآن بسیار کمک‌کننده است. در این راه بسیار کمکتان خواهد کرد.
پاسخ داده شده نوامبر 15, 2020 توسط بی نام
سلام دوست عزیز

من به عنوان یک دوست برای اول کار بهت پیشنهاد میدم که کتاب سه دقیقه در قیامت رو بخون .دیدگاهت نسبت به مسخره کردن دیگران و .... عوض میشه

امیدوارم این کتاب برات تاثیر گذار باشه
پاسخ داده شده اوت 19, 2021 توسط بی نام
سلام آبجی،به سایت داداش رضا به آدرس ****://dadashreza.***/ سر بزن.ان شاءالله که مفیده.فقط ناامید نشو.خدا درک میکنه که اولش برات سخت باشه.فقط حرکت کن و توکل کن تا خدا دستتو بگیره.ان شاءالله که موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,155 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 344 بازدید
1 پاسخ 172 بازدید
سوال شده مارس 15, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط s83 حرفه ای (400 امتیاز)
1 پاسخ 114 بازدید
2 پاسخ 108 بازدید
2 پاسخ 140 بازدید
سوال شده نوامبر 14, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بدبخت
5 پاسخ 302 بازدید
1 پاسخ 288 بازدید
...