مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام وقتتون بخیر

63 بازدید
سوال شده می 2, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام وقتتون بخیر- بنده مادر دوپسر 19 ساله و 12 ساله هستم. اخیرا پسر 12 سالم بسیار پرخاشگر شده و فقط و فقط به فکر بازهای رایانه ای و سایتهای مجازی مانند اینستاگرام شده، منتها اینکه کانال اینستای پسرم روی موبایل من هم وجود داره و میتونم هر از گاهی ببینم ک کجاها وارد میشه و دوستانش کیا هستن. مسئله ای ک میخوام خدمتتون بگم این هست ک پسرام در حال حاضر شهرستان منزل مادربزرگ و عمشون هستن دیشب اتفاقی دیدم که در اینستا با یکی صحبت میکنن که صحبتشون رو که دیدم حسابی اعصابم بهم ریخت ، صحبتشون در مورد ارسال عکسهای خودشون از پایین تنه و معرفی کردن سایتهای سکسی به پسرم بود ، وقتی دیدم صحبتهاشون داره خطرناک میشه سریع وارد عمل شدم و پیام نوشتم ، پسرم دید و به دوستش گفت وای مادرم اومد و سریع قطع کرد ولی دوستش با ارسال استیکرهای خنده و حرفهای تمسخر آمیز ادامه داد. بعد از چن دقیقه دیدم ک پسرم پیامهای خودشو پاک کرده تا حدودی، من همون لحظه به پسر بزرگم پیام دادم ک گوشی برادرشو بگیره خاموش کنه و دیگه بهش نده، علتشو پرسید که من هم گفتم صلاح میدونم فعلا بهش گوشی ندی تا خودم بیام.الان میخواستم بدونم چکار باید بکنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.خیلی اعصابم بهم ریختست
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 2, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی شما قابل درک می باشد اما دقت کنید که در این مسیر بهتر است سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

او در سنی قرار دارد که تحت اطلاعات اطرافیان و همسالان و همچنین سایت های مجازی قرار دارد و کنجکاوری های جنسی او بیشتر می شود و از نظر بدنی نیز احساسات جنسی بیشتری را تجربه می کند .

بهتر است سعی کنید در زمان مناسبی بدون سرزنش و یا توهین به او در مورد این اتفاق رخ داده شده با او صحبت کنید و از او در مورد رفتار و اطلاعاتی که در مورد شرایط سنی و روابط جنسی و... دارید صحبت کنید و به او اجازه بدهید که اطلاعات خود را در اختیار شما قرار بدهد و شما نیز سعی کنید نسبت به شرایط سنی او و میزان اطلاعاتی که دارد اطلاعات درست و اصلاح شده را در اختیار او قرار بدهید .

استفاده نامحدود از گوشی در سن او مناسب نمی باشد و می تواند او را در معرض اطلاعات و تجربیاتی قرار بدهد که با شرایط رشدی او همخوانی ندارد .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,426 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 44 بازدید
سوال شده مارس 17, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط نرگس
2 پاسخ 151 بازدید
1 پاسخ 146 بازدید
1 پاسخ 73 بازدید
سوال شده فوریه 12, 2022 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 124 بازدید
...