مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آزارجنسی و تجاوز باعث از بین رفتن میل جنسی

490 بازدید
سوال شده ژوئیه 21, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط Naznin
سلام.به علت تجاوز و آزارهای جنسی وحشتناک من تا حالا ارگاسم نشدم میشه کمکم کنید .من تحریک میشم خودارضایی هم کردم ولی وقتی دارم ارگامسم میشم یک خاطره بد به ذهنم میاد و کلا حسم فروکش میکنه .و اینکه من کم مونده به ارگاسم احساس ادرار میکنم
میشه لطفا بهم کمک کنین
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 21, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اگر شما دچار تجاوز جنسی شده اید این سبک از واکنش های بدنی که دارید یک فرایند و واکنش ذهنی از سمت روان شما می باشد چون از عوارض تجاوز می تواند مشکلاتی جنسی باشد که برای فرد ایجاد می شود و فرد ممکن است به آنها هشیاری نداشته باشد .

در این مسیر بهتر است به صورت حضوری به روان درمانگر مراجعه داشته باشید تا این افکاری که بیان می کنید و موضوع تجاوز مورد بررسی دقیق قرار گیرد و بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم .

دقت کنید که این موضوع می تواند در طولانی مدت وجود داشته باشد و حتی با ازدواج کردن نیز این واکنش های بدنی وجود داشته باشد و بر روند رابطه جنسی شما تاثیر گذار باشد پس بهتر است با نادیده گرفتن پیش نروید و با شناختی که نسبت به بدن خود دارید در این مسیر با متخصص برای درمان اقدام کنید .

فشارهای روحی که تجاوز برای افراد ایجاد می کنند و تجربه و احساساتی که فرد در مورد خود و دیگری در ذهن دارد موضوعات مهمی می باشند که حتی بعد از سالها بدون درمان می تواند زندگی فردی را تحت تاثیر قرار بدهد  شما با طی کردن پروسه روان درمانی می توانید از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرید و از مسیر بهتری برای پاسخ به نیازهای جنسیتان استفاده کنید چون خودارضایی نیز می تواند آسیب های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22247100
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,642 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 493 بازدید
1 پاسخ 220 بازدید
2 پاسخ 238 بازدید
1 پاسخ 204 بازدید
1 پاسخ 221 بازدید
0 پاسخ 82 بازدید
...