مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواندم صیغه برای دوستی

88 بازدید
سوال شده اوت 23, 2020 در مشاوره مذهبی توسط معصومه
سلام وقتتون بخیر

* دختر ۱۸ ساله ام و با * پسر ۱۹ ساله در ارتباطم . همدیگه رو خیلی دوس داریم . رابطمون جدیه . فقط بخاطر سن کم و موقعیت حساس درسی عشقم به خانوادهامون نگفتیم . عشقم رو معنویات حساسه . میخوایم صیغه محرمیت را بخونیم . فقط نمیدونم منظورتون از رضایت پدر چیه ؟؟؟

ینی چطوری رضایت بده ؟ رضایت زبانی کافیه ؟ میشه راهنماییم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 23, 2020 توسط ♛سایه ماه♛ حرفه ای (8,840 امتیاز)
سلام

اگر اشتباه نکنم ایشون باید امضاء کنند
پاسخ داده شده اوت 23, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات هردوی شما قابل احترام هست اما عزیزم دقت کنید که در سن شماها وارد اینگونه ارتباطات شدن می تواند برای هردویتان درگیری فکری زیادی را ایجاد کند در کنیا زاینکه نمی توان در این سن به امید ازدواج پیش رفت و با خواندن صیغه محرمیت توقعات در روابط دوستی بیشتر می شود پس بهتر است خودتان را در معرض آسیب قرار ندهید در کنار اینکه شما برای خواندن صیغه محرمیت در این سن و با شرایطی که دارید نیاز به اجازه پدر دارید در غیر این صورت باطل می باشد .

پدر شما باید از شرایط فرد مقابل شما آگاهی داشته باشد و به این وصلت رضایت داشته باشند  و در دفتر نیز برای امضا حضور داشته باشند .

بهتر است سعی کنید در این سن وارد اینگونه روابط نشوید و تصممی گیری در مورد این موضوعات را به آینده و شرایط سنی مناسب اختصاص بدهید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,414 کاربر

سوال مشابهی یافت نشد
...