مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج خواستگاری

91 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
سلام
وقت بخیر
فردی هست قبلا خواستگارم بوده که مقید پاک خانواده دار تحصیل کرده دارای شغل . خانواده من به شدت موافق این ازدواج بودند. ولی من از ظاهر آقا پسر اصلا خوشم نیومد و نتونستم به عنوان شوهر بپذیرم. حالا با گذشت دو سه سال اون آقا یک عقد نافرجام داشته و میگن مشکل از دختره بوده. حالا زمزمه هایی هست که میگن دوباره بیاد خواستگاری من ولی من اصلا به همان دلیل موافق نیستم و خانواده به شدت موافقند و میگن سنت برای بچه دار شدن دیر میشه و از این حرفها . در ضمن بگم اونها خانواده بشدت مذهبی و آقا پسر اصلا نمی تونست صحبت کنه موقع خواستگاری برای آشنا شدن. من الان ۳۰ سالمه و آیا زندگی ای که من از شوهرم خوشم نیاد درست پیش خواهد رفت. هرچی به خانواده میگم از ظاهرش خوشم نمیاد میگن مگه چشه.  اصلا درکم نمیکنن.من دارم اشتباه میکنم. یا خانواده.
ممنون از پاسخگویی
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 19, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

عزیز خوب نگرانی خانواده شما قابل درکه ولی این که شما بخواهید بر مبنای شرایط سنی وارد زندگی مشترک باشه میتونه براتون آسیب‌های زیادی داشته باشد که میزان از گرایش در شما وجود داشته باشه که بتونید برای وارد شدن به زندگی مشترک تصمیم‌گیری کنید و بدون هیچ گرایشی به نسبت به ظاهر و ظاهر این آقا تصمیم گیری برای زندگی مشترک اشتباه محسوب میشه بهتره که در این مسیر اگر که واقعاً از نظر ظاهری این آقا براتون مورد پذیرش نیست تنها بر مبنای شرایط سنی و گرم نکنید چون میتونه در ادامه زندگی مشترک شما را با مشکل مواجه کند اما اگر پروسه آشنایی روتین کرد این بهتره که مجدد برای چند جلسه با این آقا دیدار داشته باشید تا بتونید در موقعیت های مختلف کنار اینها قرار بگیرید و بعد در مورد این موضوع تصمیم‌گیری داشته باشیم چون ممکنه اگر در موقعیت‌های مختلف در کنارشان قرار بگیرید که ظاهرشون نیز باید مورد پذیرش باشه.

برای ازدواج نیاز هست که شما معیارها و علایق خودتان را به درستی بشناسید و با شناخت بیشتر فرد مقابلتون در این مسیر تصمیم گیری کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,518 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 133 بازدید
سوال شده اکتبر 18, 2021 در قبل از ازدواج توسط شیرخانی
1 پاسخ 204 بازدید
سوال شده مارس 11, 2021 در قبل از ازدواج توسط ن
1 پاسخ 90 بازدید
سوال شده نوامبر 3, 2020 در قبل از ازدواج توسط .....
2 پاسخ 280 بازدید
1 پاسخ 106 بازدید
سوال شده Mar 26, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 123 بازدید
سوال شده ژان 24, 2018 در قبل از ازدواج توسط ونوس
3 پاسخ 551 بازدید
2 پاسخ 333 بازدید
1 پاسخ 191 بازدید
سوال شده Mar 30, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...