مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ایجاد مزاحمت

110 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط a.q ممتاز (120 امتیاز)

سلام من دختری 24 ساله هستم، من به مدت 2 سال هست که مورد مزاحمت همسر خواهرم قرار دارم. ایشون پسرخاله من هم هستن و ظاهری بسیار موجه و متدین دارن و به همراه خواهرم در شهری دیگه زندگی میکنن بنابراین من ایشون رو چندماه یکبار میبینم...

نحوه مزاحمت ایشون به این شکل هست که در یک چت معمولی که معمولا با احوال پرسی شروع میشه بحث رو بجایی میکشونن که برای من عکس های غیر اخلاقی ارسال میکنن، واکنش من هم معمولا این هست که اون عکس رو نادیده میگیرم یا آفلاین میشم، من تا حد زیادی مقید به رعایت ادب و احترام هستم و این موضوع در واقع مانع از برخوردم با ایشون شده. اما الان دیگه خسته شدم و نتیجه مشورتم با مادرم (تنها فرد مطلع از این ماجرا)، این شده که من باید خودم باایشون برخورد قاطعی داشته باشم وگرنه ایشون با خودش فکر میکنه که به این عکس ها علاقه مندم و بخاطر خجالت واکنش ندارم... کمکی که از شما میخوام اینه که راهنماییم کنید من چطور میتونم باایشون برخوردی محترمانه و در عین حال قاطع داشته باشم که دیگه ایشون همچین مواردی رو برای من ارسال نکنن. اینکه ایشون عضوی از خانواده هستن و به هر حال من با ایشون چشم تو چشم خواهم شد هر بار مانع از برخوردم میشه.

لازمه بگم که من اصلا تمایلی ندارم خواهرم از این موضوع مطلع بشن چون با توجه به مواردی که قبلا در مورد خانم های دیگه از این آقا دیده شده، قطعا کارشون به جدایی کشیده میشه. من فقط میخوام شما منو راهنمایی کنید من چطور این خجالت و رعایت موازین ادب رو کنار بذارم تا بتونم با این آقا برخورد کنم و با چه ادبیاتی با ایشون برخورد کنم. خیلی ممنون از شما.

2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 28, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کن عزیزم که سکوت و یا آفلاین شدن شما می تواند باعث شود که ایشان بازهم مسیر خود را تکرار کنند بهتر است در اول یک سری اسکرین شات از پیام و تصاویر ارسالی ایشان داشته باشید و در احترام بیان کنید که در صورت تکرار این موضوع حتما به خواهرتان این موضوع را گزارش می دهید و بهتر است میزان ارتباط خود را با این شخص به کمترین حالت ممکن قرار بدهید نیاز نیست.

دقت داشته باشید که عزیزم خجالتی در این زمینه وجود ندارد چون شما مرتکب خطای نشده اید و در این مسیر بهتر است همانطور که بیان کردم بیان کنید که تمایلی به صحبت در مرود این مسائل نداری و می خواهید که ایشان نیز حدود خود را رعایت کنند .

در مورد خواهرت هم عزیزم شما بیان می کنید ایشان قبلا نیز خیانت های هسمرشان را متوجه شده اند و اینکه ایشان تصمیم به جدایی بگیرند و... به خودشان ارتباط دارد چون عموما اینگونه افراد اگر مکرر خیانت کنند به این رفتار خود بدون بررسی مشکلات ادامه می دهند .

اما در این مسیر با توجه به اینکه بقیه ممکن است غریبه باشند و خواهرتان حساسیت و مقایسه زیادی با انها نداشته باشد بهتر است تا حد ممکن بیان نشد که همسرشان به شما پیام می دهند اما در صورت نیاز یعنی زمانی که فکر می کنید این فرد حدود خود را با صحبت نیز رعایت نکردند و تذکر مادرتان به ایشان بیان این موضوع به خواهرتان مشکلی ندارد و ایشان بعد از شنیدن مختار به انتخاب هستند.
دارای دیدگاه سپتامبر 28, 2020 توسط بی نام
خیلی ممنون از پاسختون، من علاوه بر اسکرین از صفحه فیلم هم گرفتم که شماره ایشون هم قابل نمایش و استناد باشه.
ممنون از توصیه شما استفاده میکنم.
پاسخ داده شده سپتامبر 28, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام دوست عزیز. اولا که بدون شک ایشون رو بلاک کنید. مسئله بسیار واضحه واقعا نیاز به سوال پرسیدن اینجا هم نبود.

ثانیا اگر خواهرتون بچه نداره بهترین کاری که میتونید بکنید اینه که قضیه رو به ایشون بگید تا از هم جدا شوند. مطمئنا اگر شما هم دست رد به خواسته ایشون بزنید دنبال شخص دیگه ای خواهد رفت تا تنوع طلبی جنسی شو برآورده کنه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,805 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 175 بازدید
2 پاسخ 222 بازدید
سوال شده مارس 11, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط ترابی
3 پاسخ 241 بازدید
2 پاسخ 259 بازدید
1 پاسخ 90 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ترتم
1 پاسخ 71 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بیتا
1 پاسخ 108 بازدید
5 پاسخ 571 بازدید
1 پاسخ 41 بازدید
سوال شده می 12, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...