مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عذاب وجدان داره خفم میکنه کمکم کنین

725 بازدید
سوال شده نوامبر 29, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط افسانه
سلام من چن وقتیه ک با * پسری دوس شدم پسر خیلی خوبیه خیلیم دوسم داره حدودا * ماه پیش ک باهم بودیم منو که بغل کرده بود پیشابش شلوارشو خیس کرد من از اونروزه حالم ا خودم و اون داره بهم میخوره توهمی ک سر حاملگی میزنم ب کنار و دارم دیوونه میشم عذاب وجدانی ک دارم ب کنار قسم خوردم توبه کردم ک دیگ تکرار نشه و نمیشه ا خودم مطمئنم ولی نمیدونم چیکار کنم ک یکم آروم بشم عذاب وجدان داره خفم میکنه نمیتونم خودمو ببخشم مریض شدم از بس ب این چیزا فک کردم ک اگه حامله بشم چی اگ کسی بفهمه چی از اعتماد خانوادم سو استفاده کردم چی ولی خدا شاهده ک چقد پشیمونم لطفا یکی ب من بگه چیکار کنم به هر دری میزنم حالم خوب بشه بازم نمیشه هر روزم شده گریه پر از نگرانی استرس حال بد عصبی شدم سر هر چیز کوچیک داد میزنم گریه میکنم حالم خوب نیس
3 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 29, 2020 توسط DAYAN حرفه ای (300 امتیاز)
با پیشاب حامله نمیشی،تا اقدام به سکس بعدی نکرده ولش کن پسره رو.
پاسخ داده شده نوامبر 29, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که در شرایط روحی سختی قرار دارید اما دقت کنید که در اول با این سبک بغل کردن و این ارضا شدن این آقا امکان بارداری برای شما اصلا وجود ندارد و بیشتر این فکر بخاطر ترس و ناراحتی می باشد که ترجبه می کنید و دوم اینکه بهتر است از سرزنش کردن خود خوداری کنید و در این مسیر در کنار احترام به احساسات و نیازهای عاطفی و جنسی خود و گرایش به جنس مخالف بهتر است شرایط خانوادگی را نیز مد نظر قرار بدهید چون اگر این روابط متناسب با فرهنگ خانوادگی شما نباشد می تواند برای شما مشکل آفرین باشد اما در این مسیر می توانید در شرایط شنی و رشدی مناسب با آگاهی خانواده در مسیر شناخت و این روابط در یک مسیر سازنده تصمیم گیری کنید .

سومین مورد اینکه نیاز است که افکار و احساسات شما مورد بررسی قرار گیرد چون به نظر می رسد که تجربه این شرایط برای شما در روانتان معنای خاصی دارد که باعث ایجاد این شرایط روحی شده است بهتر است با توجه به شرایط روحی فعلیتان یک دوره مشاوره حضوری یا تلفنی را تجربه کنید .

وقتی شما از رفتاری پشیمان هستید بهتر است که بجای سرزنش خود در احترام به احساسات و نیازهای خودتان از تجربه ای که دارید استفاده کنید و در مسیر رشدی خود با تصمیمی جدید پیش بروید .

دقت کنید که ارضا شدن این آقا نیز براساس نیازهای جنسی و هم آغوشی که وجود داشته است یک امر طبیعی می باشد.
پاسخ داده شده ژوئن 15, 2021 توسط mehdix00
اصلا حرفات نامعلوم اگه پیشابش شلواره خودشو خیس کرده که تولختم بلشی حامله نمیشی ... ولی درکل میگی پسرخوووبیههه؟؟؟ خییییلی دوست داره؟؟؟؟؟؟ بعد میبره بغلت میکنه شق میکنه این دوتا خییلی باهم تفاوت دارنا مطمئن باش یه ذره مرگ زندگی ابروت هییییچ مهم نیس واسش فقط بازیگره خوبیه خوب نقش دوس داشتن بازی میکنهپسر خوبو عاشقی که  شق میکنه پشماااام
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,198 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 411 بازدید
2 پاسخ 141 بازدید
سوال شده 12 ژان 2024 در مشاوره رایگان فردی توسط Raeisi ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 407 بازدید
3 پاسخ 438 بازدید
2 پاسخ 462 بازدید
1 پاسخ 179 بازدید
2 پاسخ 326 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2017 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مهتاب
...