مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من دچار مشکل شدم تو رابطم

208 بازدید
سوال شده ژان 2, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط Sare ممتاز (120 امتیاز)
باز کردن از نو ژان 2, 2021 توسط Sare
سلام من ساره هستم ۱۷ سالمه
من با یک پسری به اسم سامان سال پیش شهریورماه دوست شدم اون ۱۸سالشه و ما تا آذر ماه دوست بودیم و یه مدتی دیگه نیومد و بعد مدتی اون با پرسو جوی زیاد منو از طریق دوستم پیدا کرد و وقتی باهام حرف زد علت موجهی برای دوری اورد یعنی در حقیقت چون سال پیش کنکور داشت با لپ تاپش با من چت میکرد و از شانس من سوخته بود و راه ارتباطی نداشتیم و گفت که خیلی دوستم داره اما خودش هم اعتراف کرد که چون احتمال میداد منو پیدا نکنه با یه دختر دیگه دوست شده بودو رابطشون در حد دوستی بوده حتی وقتی منو پیدا کرد چون اون از سامان بزرگ تره و الان از پیدا کردنمون ۵ماه میگذره و اون هنوز با دختره در ارتباطه و من نگرانم دوس ندارم بهم خیانت کنه و اینکه اون میگه من تو رو خیلی اذیت کردم و نبودم اما وقتی تو نبودی به اون حس دادم پس نمیتونم یهو ول کنم باید ازم سرد بشه چون اونوقت حس عوضی بودن بهش دست میداد و گاهیم میگه شاید نشه اما بنظرم اینطوری سه تامونم گرفتاریم و واقعا نمیدونم چیکار کنم من و سامان همو دوس داریم و من دوس دارم بهش کمک کنم
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 2, 2021 توسط .محبوبه. حرفه ای (2,460 امتیاز)
ویرایش شده ژان 2, 2021 توسط .محبوبه.
سلام به شما ساره جان
شما سنتان را بیان نکردید همچنین سن دوست پسرتان را اما بهتر است از هرگونه روابط سه نفره خودداری کنید زیرا باعث فشارهای روحی و روانی شما میشود اگر شما را دوست داشتند قطعا به کسی دیگر فکر نمیکردند و جدایی باعث نمیشد که شخصی را جایگزین کنند این عمل نشان از تنوع طلبی و هوس رانی است و ادامه دادن به رابطه سه نفر با آسیب ها جبران ناپذیری رو بع رو است امیدوارم مشکلاتتان حل شود و بتوانید فردی که لیاقتتان را دارد بیابید
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط Sare ممتاز (120 امتیاز)
سلام دوست عزیزم محبوبه جان من خودم ۱۷ و اون ۱۸ سالشه
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط .محبوبه. حرفه ای (2,460 امتیاز)
سن شما کم است و کلا ارتباط با جنس مخالف برای شما آسیب زا میباشد بهتر است هروقت پخته تر شدید دنبال فرد مورد نظر خود باشید تا امکان پایداری ان بیشتر باشد
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط Sare ممتاز (120 امتیاز)
متاسفانه خیلی سخته برام چون میدونید من متوجه احساسش میشم و چون خودمم دوستش دارم واقعا نمیدونم نمیشه با گفتار درستش کرد؟
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط .محبوبه. حرفه ای (2,460 امتیاز)
بنده تا حدودی درک میکنم اما گفتار برای کسی که توانسته یک بار خیانت کند و بهانه الکی بیاورد منطقی نیست شما میتوانید دلیل این کار را پرسید و به ایشان بگویید این وسط هردویتان یعنی شما و اون خانم دیگر آسیب میبینید و بهتر است که یک کدامتان را انتخاب کند اما مشخص است که این اقا پسر تنوع طلب هستند و دنبال هوس و سو استفاده هستند پس بهتر است هیچکس با این طور افراد ارتباط برقرار نکند من آن خانم را نمیدانم اما به شما یک توصیه خواهرانه دارم که خودتان را هیجوقت درگیر روابط سه نفره نکنید و تا حد امکان هر چه سریع تر ارتباطتون و با این اقا قطع کنید
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط Sare ممتاز (120 امتیاز)
ویرایش شده ژان 2, 2021 توسط Sare
شما درست میگید حتما سریعا قطع میکنم
پاسخ داده شده ژان 2, 2021 توسط rahai حرفه ای (3,560 امتیاز)
سلام ساره جان خوبی عزیزم؟؟؟
برای کمک به شما اطلاعات بیشتری نیاز است.شما چند سالتونه؟؟؟ایا مطمئن هستید که قبل شما اون دختر تو زندگی پارتنرتون نبوده؟ساره * عزیزم از این اقا بپرس ایشون که به قول خودشون به این دختر حس دادن پس چجوری میخوان با همه اون احساسات بازی کنن و کاری کنه که اون سرد بشه؟؟؟ادما بازیچه احساسات کسی نیستن اگر این ادم امروز با احساسات اون دختر بازی کنه و دلشو بشکنه چه ضمانتیه فردا اینکارو با تو نکنه عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بشین خوب فکر کن،علاقه برچسب خوبی واسه اشتباهاتمون نیست.
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط Sare ممتاز (120 امتیاز)
سلام دوست عزیزم من ۱۷ سالمه و اینکه نه اونو چک کردم خودم اولین دوست دخترشم
ولی میدونید چون میشناسمش میدونم که دروغ نمیگه میتونست پنهانش کنه و نگه چون خودش گفت و من نمیگفت نمی دونستم ولی اون پشیمونه و من بهش حق میدم ضمانتی برا برگشت من نبود اون داره سعی میکنه که یواش یواش رابطه اونو قطع کنه ولی میترسم شاید خیلی دارم پشتشو میگرم اصطلاحا سادم
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط rahai
عزیزم اعتراف اونو به معنای صداقتش نزار گفت چون به هر حال با اون دختر همچنان در ارتباطه و ترس اینو داشته که خودت متوجه بشی وگرنه مطمئن باش نمیگفت. ساره جان خیانت چه قبل چه بعد اسمش روشه. من میگم اون اقا متاسفانه ثبات ندارن. حداقل کاری که میتونست بکنه اول از اون دختر جدا میشد بعد میومد با شما. کارش فقط خیانته.
من نمیگم شما ساده ای منم اگ جات بودم احساسم کورم میکرد ما همه برای بقیه میتونیم بهترین پیشنهادا رو بدیم و تا به خودمون میرسه در مونده باشیم.
ولی مطمئن باش این ادم مناسب احساس پاک تو نیست عزیزدل.
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط Sare ممتاز (120 امتیاز)
واقعا حرفتون درسته کم کم باید قطعش کنم
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط rahai حرفه ای (3,560 امتیاز)
افرین عزیزم هرکمکی از دستم بر میاد دریغ نمیکنم.
ایشالله با بهترین خبرا دوباره بیایی.
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط Sare ممتاز (120 امتیاز)
خیلی ممنون از راهنماییتون
پاسخ داده شده ژان 2, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما سارا جان

احساساتی که داری قابل احترام هست اما دقت کن که ناگهانی ول کردن یک رابطه بدون توضیح دادن و اینکه فرد زمانی که یک رابطه دیگر دارد با شما نیز وارد ارتباط می شود نشان از مشکلات بیشتری دارد و بهتر است د رکنار احترام به احساسات خود از این سبک روابط خوداری کنید .

اگر در سن نوجوانی هستید که بهتر است به خودتان فرصت بیشتری بدهید تا در آینده در شرایط سنی و رشدی مناسب در مورد این روابط آن هم براساس شناخت در دنیای واقعی تصمیم گیری کنید چون روابط در این سن بیشتر هیجانی می باشد و عموما دوام زیادی ندارد و اگر شما بخواهید به امید آینده و ازدواج پیش بروید سالها باید در یک رابطه بمانید در صورتی که ممکن است آینده هیچ شباهتی به آنچه شما خیالپردازی کرده اید نداشته باشد.

اما اگر در شرایط سنی جوانی قرار دارید بهتر است هدف خودتان از این رابطه را بشناسید و هدف این آقا و مسیر مد نظرشان را جویا شوید و سعی کنید که بر مبنای شرایط و هدفی که دارید در مورد این رابطه تصمیم گیری کنید .

این آقا قبل از وارد شدن به یک ارتباط باید در مورد ارتباط قبلی خود تصمیم گیری کنند و این دلایل مورد پذیرش نیست و بهتر است شما نیز از اینگونه روابط خوداری کنید چون می تواند آسیب های بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشد .
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط Sare ممتاز (120 امتیاز)
من باهاش حرف زدم میگه نمیتونم خیلی دوست دارم
دارای دیدگاه ژان 2, 2021 توسط Sare ممتاز (120 امتیاز)
بله درست میگید خودمم میدونم متاسفانه قدرتشو نداشتم که بدست اوردم با لطف شما عزیزان
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,405 کاربر

سوال مشابهی یافت نشد
...