مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا کمکم کنید ترس از خونه و داداشم دارم

112 بازدید
سوال شده مارس 24, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط M.mh ممتاز (120 امتیاز)
ویرایش شده مارس 24, 2021 توسط M.mh
سلام من داداشی دارم ۴۰ ساله بشدت کینه یی چندشب پیش دعوای شدید بینمون شد الان تهدید همش میکنه که ادبت میکنم و هروز داد و بیداد تو خونه داریم با هیچ کدوم از خانوادم خوب نیست . بیکار هست . من ترس دارم ازش تمام بدنم میلرزه اسمش میاد . به حدی ک فکر خودکشی دارم .

ممنون بابت جوابتون ولی ادمی هست ک فقط میخواد انتقام بگیره و براش مهم نیست کجا و کی هست خانوادمم ازش اسایش ندارن و کلا میگه جلو همه تلافی میکنم کارتو
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 24, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که تجربیات قبلی و نوع ارتباط و شناختی که ممکن است از برادرتان دارید برای شما میزانی اضطراب ایجاد کرده باشد اما در این مسیر بهتر است از بزرگنمایی و خیالپردازی خوداری کنید و در این مسیر اگر احتمال آسیب جسمی برای شما وجود دارد بهتر است در این مسیر با پدر و مادر صحبت کنید و بهتر است که حدود روابط خود را با ایشان حفظ کنید چون ممکن است وارد بحث شدن با اینگونه افراد نه نتیجه ای به دنبال داشته باشد در کنار اینکه ممکن است احتمال آسیب هم وجود داشته باشد البته این در موردی هست که واقعا برادرتان قبلا همچین رفتار آسیب زایی را داشته باشند نه اینکه تنها براساس یک سری صحبت و تهدید که می تواند تنها نشان از عصبانیت و ناراحتی ایشان داشته باشد .

بهتر است در احترام به احساسات خودتان دقت کنید که قرار نیست انسان از خودکشی به عنوان راحل استفاده کند چون خودکشی اصلا راحل محسوب نمی شود تنها مسیری می باشد که شما آسیب بیشتری را به خودتان وارد می کنید مثلا نهایتا با برادرتان بحثتان می شود باهم قهر می کند و نهایت آن این است که همدیگر را می زنید اما قرار نیست که فرصت زندگی کردن را بخاطر ترسی که ممکن است هرگز نیز رخ ندهد از خودتان بگیرید .

بهتر است که سعی کنید اگر امکان اینکه در تعامل مشکلات خود را حل کنید وجود ندارد در کنار احترام به جایگاه برادری و اینکه عضوی از خانواده هستند شما با حفظ حدود روابط خود مسیر رشدی خودتان را طی کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,209 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 307 بازدید
1 پاسخ 1,035 بازدید
1 پاسخ 133 بازدید
2 پاسخ 444 بازدید
4 پاسخ 144 بازدید
...