مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دل شکستن دیگران

172 بازدید
سوال شده می 9, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Fatfor ممتاز (120 امتیاز)
سلام ببخشید من مادرشوهری دارم که توی سه سالی که ازدواج کردم خیلی اذیتم کرده ... از بهم ریختن شب عروسی و بردن ابرومون جلو * همه * فامیل گرفته تا هزار هزاااار تا کار دیگه که اگه بخوام توصیف کنم اندازه * یک کتاب میشه . من هم توی هیچ کدوم از کارهایی که کرد هیچ جوابی بهش ندادم و فقط به خدا واگذارش کردم ....
اما یک ویژگی ای داره اون هم اینه که عاشق بچه هاست و با دیدن بچه خیلی ذوق میکنه و دوست داره هر بچه ای رو بغل بگیره و باهاشون بازی کنه ... من انصافا دربرابر بدی هاش هیچ وقت هیچ کاری نکردم اما گاهی به سرم می زنه که ان شاالله اگر یه روزی بچه دار بشم حتی نذارم برای چندثانیه بغل بگیردش
من این حرف رو وقتی برای شوهرم زدم بهم گفت تو اگه این نیت رو داشته باشی ممکنه خدا یا بهمون بچه نده یا بچه مریض بهمون بده

 حقیقتش من واقعا دست خودم نیست گاهی یاد کاراش میفتم انقدر حالم بد میشه که اون لحظه اصلا هیچی نمیفهمم.... اما سوالم اینه که دربرابر این ادمی که اییینقدر بهم بدی کرده اگه این نیت رو داشته باشم خدا ازم نمیگذره؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 9, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این فتارهای مادرشوهرتان برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است اما عزیزم بهتر است در اول از وارد اینگونه بحث ها شدن خوداری کنید و در احترام اگر ناراحتی وجود داشت بیان کنید تا فشار روحی را بر خودتان زیاد نکنید و صحبت های فرد مقابل را نیز بشنوید تا بتوانید در مسیر بهتری به این احساسات پاسخ بدهید اما از بازگشت به گذشته مثلا در زمان عروسی هم این کار را کرد ف فعلان زمان این کار را خوداری کنید اگر می خواهید صحبت کنید در مورد همان شرایط زمان حال و اتفاقی که رخ داده است صحبت کنید.

در کنار اینکه این صحبت شما که نمی گذارم کودکم را بفل کند تنها نشان از عصبانیت دارد و قرار نیست خداوند کسی را بخاطر احساساتی که دارد تنبیه کند پس بهتر است از سرزنش کردن خود خوداری کنید اما سعی کنید به احساسات خودتان از مسیر بهتری پاسخ بدهید و انشالله در آینده فرزند خود را وارد اینگونه اختلافات نکنید و اجازه بدهید او مسیر رشدی خودش را طی کند.
پاسخ داده شده می 9, 2021 توسط Fatfor
حق باشماست بچه ابزار نیست . بنده هم فقط بخاطر انتقام نمیخوام بچه بیارم بلکه همیشه عاشق مادرشدن بودم و هستم اما اینکه میفرمایید بچه نیاز به محبت مادربزرگش داره موافق نیستم چون بچه * من ان شاالله قراره مادربزرگی داشته باشه که به محض اینکه بهش نزدیک بشه توی گوشش از مادرش شروع به بد گفتن میکنه و همه تلاشش رو میکنه که من رو از چشم اون بندازه (چون دقیقا این کار رو بین من و همسرم ، خواهرشوهرم و شوهرش و بین بچه های خواهرشوهرم و پدرشون انجام داد)
بنظر شما بچه * من به محبت های چنین ادمی چه نیازی میتونه داشته باشه؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,611 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 381 بازدید
سوال شده می 9, 2021 در مشاوره مذهبی توسط پشیمان
1 پاسخ 504 بازدید
1 پاسخ 124 بازدید
1 پاسخ 118 بازدید
2 پاسخ 92 بازدید
4 پاسخ 444 بازدید
1 پاسخ 215 بازدید
...