مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تو رو خدا جواب بدید استرس حاملگی دارم

457 بازدید
سوال شده اوت 9, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط سهیلا نیک بخت
سلام.با دوس پسرم رابطه بدون دخول داشتم باکره هستم رو شکمم خوابیده بودم التشو از پشت رو باسنم کشید و مایع منیشو روی کمرم ینی روی باسنم خالی کرد چون بار دوم بود ک ارضا میشد آبش کم بود و با دستمال چند بار پاک کرد وسواس گرفتم ک نکنه با واژنم تماس داشته باشه بعد یک ساعت قرص اورژانسی تنسی خوردم و یکیشم ۱۲ ساعت بعد خوردم امکان بارداری وجود داره؟
5 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 10, 2021 توسط بی نام
برات متاسفم واقعا...
پاسخ داده شده اوت 10, 2021 توسط سارا
سلام عزیزم نه نگران نباش . به نظرم اصلا نیازی هم به مصرف قرص اورزانسی نبوده ولی سعی کن دیگه اصلا استفاده نکنی چون واقعا خطرناکه حتی یه مدت هم هورمونات رو به هم میریزه . و بعدش هرچی توی رحمت باشه پایین میاد
پاسخ داده شده اوت 10, 2021 توسط سارا
منم متاسفانه چند هفته پیش با یه پسره که همش دو بار بیشتر ندیده بودم رابطه داشتم اصلا نمیدونم چطور شد واقعا ولی الان واقعا عذاب وجدان دارم . یکی دو روز بعدش بهم گفت که بابام پیامای منو و با تو دیده و دیگه نمیتونم پیام بدم ...... نمیدونم یه پسر ۳۰ ساله چطور میتونه گوشیش رو باباش چک کنه .  در هر صورت اون رفت و حتی پیش یکی از دوستاش هم در مورد من گفته بود و اونم گفته بود بیا ۳ نفری سکس کنیم و از این حرفا ..... نمیدونم ولی همینو که شنیدم دیوونه شدم . الانم کل وجودمو استرس گرفته
پاسخ داده شده اوت 10, 2021 توسط سارا
عزیزم اگه دوست داشتی صحبت کنیم ساعت بزار میام ایدی میدم تا با هم صحبت کنیم منم واقعا نیاز دارم با کسی صحبت کنم کسی که منو نمیشناسه و راحت میتونم حرفم رو بهش بزنم .

یه ساعتی رو با هم هماهنگ میشیم  البته اگه دوست داشتی ❤
پاسخ داده شده اوت 10, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما سهیلا جان

ببین عزیزم داشتن اطلاعات در رابطه جنسی از اهمیت زیادی برخودار می باشد زمانی که اطلاعات شما در مورد رابطه جنسی کم هست هم اضطراب رابطه زیاد می شود و هم اینکه امکان مشکلاتی چون بارداری وجود دارد پس بهتر است که در این مسیر سعی کنید که شرایط سنی، رشدی، هدف از ارتباط، و اطلاعات خودتان و فرد مقابل را مد نظر داشته باشد .

با توجه به توضیحات شما امکان بارداری منفی هست اما بهتر است که مراقبت لازم از خودتان را فراموش نکنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,755 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 106 بازدید
1 پاسخ 202 بازدید
2 پاسخ 196 بازدید
8 پاسخ 5,873 بازدید
2 پاسخ 313 بازدید
...