مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

میخوام زندگیمو نجات بدم

318 بازدید
سوال شده اوت 14, 2021 در زوج درمانی توسط ی بنده خدایی
سلام شوهرم سرمایه گذاری مجازی کرده * مدت گذاشته بود کنار دوباره شروع کرده ارامش و خوشی خواب و‌خوراک از خودش گرفته همش سرش تو‌چوشی مسلما توجهش ب منم کم شده میگه با این حقوق  چندرغاز نمیرسونیم این کارم برای رفاه بیشتر شماست ولی من‌نمیخوام گوش نمیده ب حرفم تازه خوب شده بود‌روحیم من چ‌کار کنم با این‌ادم؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 14, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب در این مورد یک قسمت از موضوع این است که همسر شما دارند تلاش می کنند که شرایط اقتصادی خانواده بهتر شود تا بتوانید در آرامش بیشتری مسیر زندگی مشترکتان را طی کنید اما در کنار آن موضوع ارتباط عاطفی، جنسی و تفریح وجود دارد اگر در مسیر رشدی سرمایه گذاری بیش از اندازه بر روی یکی از این موراد می تواند باعث کاهش و رسیدگی به موارد مهم دیگر شود .

پس اینکه همسرشما برای بهبود زندگی مشترکتان تلاش کند اصلا چیز بدی نیست و در این مسیر نیز بهتر است شما به ایشان بیان کنید که این تلاش را درک می کنید و برایتان با ارزش هست اما می خواهید به نیازها و باهم بودن و هرچیز دیگری که در این مسیر حذف می شود نیز توجه داشته باشند .
پاسخ داده شده اوت 16, 2021 توسط فاطمه
سلام دوست اگه میخوایین با مشاور صحبت کنین میتونی با کد ۱۴۸۰ تماس بگیری توی هر شهری که باشی میتونی با مشاورای شهرتون صحبت کنی و اینو هم بگم که ۱۴۸۰ مرکز مشاوره تلفنی بهزیستی هستش و هیچ هزینه ایی نداره من خودم قبلا تماس میگرفتم و خیلی کمک کننده بودم اگه هم خیلی ضروری بود میتونی با ۱۲۳ تماس بگیری اورژانس اجتماعی . ولی ۱۴۸۰ همه جور مشاوری داری حتی اعتیاد و اینکه هزینه ایی هم نداره تنها هزینه میتونه همون پول شارژی باشه که استفاده میشه موفق باشی .
اگه مشکلت رفع شد خوشحال میشم با یه صلوات واسه سلامتیم جبرانش کنی ❤
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,431 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 349 بازدید
2 پاسخ 125 بازدید
سوال شده ژان 8, 2018 در قبل از ازدواج توسط ندا رستگار
0 پاسخ 91 بازدید
سوال شده مارس 6, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...