مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

انحرافات جنسی یه نوجوان

245 بازدید
سوال شده Mar 18, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط امیر حسین
سلام دکتر خوبین من پسرم ۱۵ سالمه و هم خودارضایی میکنم و پ.و.ر.ن نگاه میکنم و از وقتی به این کار میپردازم یه حسی تو معزم میگه که تو  تو اینده هیچی نمیشی نمیدونم تو تو اینده موفق نمیشی چون هم خودارضایی میکنی و هم پورن میبینی و وضعیت مالی نه بهتر است نه بدتر و تو خونه میگم به مدرسته تو هرسال ۱۲ میلیون پول باید در اینده موفق شی میشه کمک کنید اون حسی که اول دارم ربطی به این داره
2 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 19, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما آقا امیر

حسین تجربه نیازهای جنسی با شروع دوران نوجوانی یک امر طبیعی برای شما می باشد اما دقت کنید که اگر دائم بخواهید با خودارضایی به این نیاز پاسخ بدهید و خودت را در معرض محرک هایی چون فیلم پورن قرار بدهی این باعث می شود که بیش از حد نرمال این نیاز را تجربه کنید و به مرور می تواند به شکل اعتیاد آور این رفتار تجربه شود و خب تمرکز شما را از مسیر اصلی رایط سنی فعلیتان مانند درس خواندن می تواند کاهش بدهد.

این افکاری که تجربه می کنی می تواند از دیدگاهایی که در مورد خودارضایی داری تا نشخوارهای فکری و افکار وسواسی را شامل شود اما برای اینکه بتوانیم به شما در این مورد کمک کنیم نیاز به بررسی دقیق این افکار می باشد .
دارای دیدگاه Mar 21, 2022 توسط امیر
یعنی میگید اقای دکتر امر طبیعی هست باید چیکارکنم ممنون
پاسخ داده شده Mar 31, 2022 توسط بی نام

سلام ، امیدوارم حال دلت خوب باشه

اول بهت تبریک میگم که خودت برای خودت مهمی و برای ارتقاء خودت سوال میپرسی

بهتون پیشنهاد میکنم سعی کنید در مرحله ی اول از کارهایی که گفتید (خود ارضایی و تماشای فیلم پ.و.ر.ن) با روش هایی که در ادامه میگم دوری کنید ، چون انجام این کارها علاوه بر اینکه روی روح و روان شما میتونه تاثیرگذار باشه ،باعث مشغول شدن فکر شما به کارهایی میشه که اون کارها میتونن تلاش و تمرکز شما رو برای فعالیت های مهم زندگی کم و کم و کمتر کنند و علاوه بر اون رفتارهای این چنینی میتونه اعتیاد آور باشه و مشغول شدن به اون ها نه تنها لذت دائمی به آدم نمیده بلکه لذتشون دروغی و زودگذره و در واقع مثل باتلاق میمونه که انسان تا ازش رها نشه دست از سرش بر نمیداره .

دارای دیدگاه Mar 31, 2022 توسط بی نام
برای ترک کارهایی که گفتی میتونی این موارد رو انجام بدی : 1-به یه روانشناس کاربلد مراجعه کنی. 2-با شماره * 09640 تماس بگیری و از مشاوره هاشون استفاده کنی. 3-به سایت (داداش رضا) بری و مطالبش رو بخونی 4-از مطالب مفیدی با موضوع ترک خودارضایی که در اینترنت وجود داره مثل سخنرانی ها و کلیپ های افراد مختلف استفاده کنی (استاد عالی ، استاد رائفی پور و ...) 4-خودت رو در معرض انجام خوارضایی قرار نده مثلا افکار تحریک کننده رو از خودت دور کن ، از خوندن و دیدن و شنیدن مطالب تحریک کننده دوری کن 5-با خدا دوست شو و نمازهات رو اول وقت بخون و از خودش کمک بخواه چون خدا از همه چی بزرگتره و فقط اونه که در نهایت میتونه کمکت کنه ( البته که تو باید خودت بخوای و کارهایی رو برای ترک این عمل انجام بدی  از تو حرکت از خدا برکت) .

وقتی تو سعی کنی عمر خودتو صرف کارهایی کنی که آیندتو بسازه و از کارهایی که وقت و عمر و انرژیتو تلف میکنه دوری کنی طبیعیه که میتونی بهتر نتیجه بگیری

موفق باشی
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,046 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 103 بازدید
1 پاسخ 137 بازدید
1 پاسخ 107 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2019 در مشاوره تلگرامی توسط بی نام
1 پاسخ 190 بازدید
سوال شده ژان 18, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 521 بازدید
سوال شده دسامبر 15, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط am. eb
6 پاسخ 360 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ناشناس
1 پاسخ 167 بازدید
4 پاسخ 502 بازدید
سوال شده اوت 2, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط مرضیه
2 پاسخ 147 بازدید
سوال شده می 4, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 185 بازدید
سوال شده مارس 2, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
...