مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فوت فتیش پا پسر۱۳ و نیم ساله

845 بازدید
سوال شده مارس 14, 2022 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
نمایش از نو می 13, 2022
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام و عرض ادب
بنده ۱۳ و نیم ساله هستم من از چند ساله پیش دقیق نمیدونم از چند سالگی خودارضایی و نگاه به فیلم و عکس های بد علاقه داشتم و نگاه میکردم بعد از چند متوجه شدم که گناه است و من نباید این کارا بکنم و بعد به پا علاقه پیدا کردم و با دختر  دختر خاله که ۱۳ ساله هست این کارا کردم و اون اصلا از لیس زدن پاهاش خوشش نیومده و آخرین با که این کا رو انجام دادم وقتی بود که مجبورش کردم پاهاش رو در قسمت خصوصی بدنم بگذاره و آنقدر پاهایش را در قسمت خصوصی ام مالیدم که آب قسمت خصوصی ام اومد من خیلی پشیمان هستم از این کار من به نماز خوندن و قرآن خوندن روی آوردم و تا الان هم ادامه دادم و بعضی وقت ها این کارو میخوام دوباره انجام بدم و میخوام به عکس پاهای یکی که دختر هست نگاه کنم ولی سعی میکنم نگاه نکنم و اینم را هم بگویم که من ۱۳ ساله هستم و پسر هستم و به سن تکلیف نرسیده ام و این را هم بگویم که من از تحقیر شدن و برده کسی بودن اصلا خوشم نمی آید ومن فقط از طعم پاهای دختر دختر خاله خوشم می آید و والدینم هم نگفتم و نمی‌توانم به درمانگر بروم و بعضی وقت ها این فکر ها به ذهنم می آید و می خواهم انجام دهم
میخواستم این را بپرسم که آیا لیس زدن پاهای یک دختر فامیل نه به جبنه تحقیر شدن و برده بودن باشد و فقط فقط به خاطر طعم پاهای دختر  دخترخاله باشد  گناه است ؟ یا نه
و اگر گناه نیست می‌توان فقط پاهای دختر دخترخاله رو لیس بزنم و خودارضایی نکنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 14, 2022 توسط هستی
سلام.

 قبلا هم دیدم سوال دادی همین مسئله رو. یک بار سوال دادی پاک کردی انگار. چون دیدم سوالتو رفتم دنبال یک کاری. خواستم برگشتم جواب بدم. دیدم سوالت نیست.

یک بار هم سوال دادی قفل کردی سوالتو. خوب وقتی قفل کنی کسی نمیتونه جواب بده.

(چون سوالی با همین مضمون که پسری که میگه مذهبیه به خاطر طعم پای دخترخاله اش میخواد پاهای دخترخاله اش رو لیس بزنه رو دو بار در همین مدت کوتاه اخیر، تو این سایت دیدم.)

سوال میدی بعد پاک میکنی و قفل میکنی که به جوابت نمیتونی برسی.

الان هم که سوال دادی روانشناس سایت معمولا این ساعت ها نمیاد. کاربرها فقط ممکنه بیان جواب بدن. فردا هم جمعه هست معمولا روانشناس سایت نمیاد. از شنبه تا پنجشنبه از صبح تا قبل از ظهر سوال بدی. روانشناس سایت میاد جواب میده. الان هم که سوال دادی چون تا روانشناس سایت بیاد یه مدت میگذره از سوال دادنت و سایت کنار سوالت نمینویسه مثلا سوال شده یک ساعت قبل و کاربرها جواب میدن دیگه ممکنه روانشناس سایت بعدا که بیاد فکر کنه خودش سوالتو دیده یا جواب داده و دیگه نیاد بخونه. بهتره از شنبه تا پنج شنبه از صبح تا قبل از ظهر بیای همین سوالو بدی تا جدید باشه سوالت و وقتی روانشناس سایت اومد کنار سوالت نوشته شده باشه مثلا سوال شده یک ساعت پیش و جواب نگرفته باشه سوالت تا روانشناس سایت بخونه و جواب بده.
دارای دیدگاه مارس 14, 2022 توسط بی نام
متشکرم از پاسخ شما دوست عزیز نظر شما در این باره چیست؟
و این که آیا  کسی از شما فقط به خاطر طعم پاهای شما بخواهد این کار را کند شما چه جوابی میدهید؟
دارای دیدگاه مارس 14, 2022 توسط هستی
یه جا نوشتی دختر خالتو مجبور کردی، مجبور کردن به نظر من غلطه. زور درست نیست.
خود من که از همچین کاری خوشم نمیاد.
در مورد این که گناهه یا نه الهه خوب جواب داده.
دارای دیدگاه مارس 14, 2022 توسط هستی
ویرایش شده مارس 14, 2022
برای این که جواب بهتری بگیری به نظرم این چیزها در درجه اول به مشاوره مذهبی مربوطه که بگه گناهه یا نه. کاری که گناهه رو ادم نباید بکنه. الهه راه حل خوبی داد. چون اینجا دیدم به سوالات شرعی معمولا جواب نمیدن یا اگه کاربری وارد باشه جواب میده.
بعد از جهت روانشناسی باید بررسی شه به نظرم که چرا به این فکر افتادی که این کارو کنی؟  پورن دیگه نبین.
راستی یعنی دختر خالت رو بارها مجبور کردی بذاره پاهاشو بلیسی در حالی که اون نمیخواسته؟ خوب اگه بره به پدر و مادرش بگه فکر کن چی میشه؟
دارای دیدگاه مارس 19, 2022 توسط بی نام
به پدر و مادرش نگفته نمیدونم این چی هست که منو گرفته
پاسخ داده شده مارس 14, 2022 توسط الهه
سلام.

اگه دنبال اینی که این کار گناهه یا نه، این سایت به این جور سوالات شرعی و مذهبی جواب نمیده. گناهه گناه نیست جواب نمیده. سوالات روانشناسی رو جواب میده فقط. اگه دنبال ترکشی روانشناس این سایت ممکنه بتونه کمکت کنه. البته بارها دیدم روانشناس این سایت یا بقیه کاربرا نوشتن پایین سوال بعضی ها که این سایت مال پرسیدن سوال مذهبی نیست.

اما اگه میخوای بدونی گناهه یا نه. من یه سایت بهت میتونم معرفی کنم که هم جواب میده بهت که گناهه یا نه. هم کمکت کنه که اگه گناه بود وخودتم خواستی ترکش کنی چه جوری ترکش کنی. از این سایت خودم که خیلی راضیم. هر چی سوال درمورد این که چه کاری گناهه چه کاری گناه نیست میتونی ازش بپرسی. همه رو جواب میده. هم پرسش مذهبی جواب میده هم پرسش روانشناسی هم پرسش هایی در زمینه های دیگه. باید سوالتو بپرسی و ثبت کنی. یه رمز عبور و کد رهگیری بهت میده که یادداشتشون باید بکنی. تا چند روز بعد که سوالتو جواب داد با استفاده از اون دو تا کد بتونی سوالتو پیدا کنی و جوابشو ببینی. اسم سایت پرسمان دانشگاهیان هست.

اینه: www.porseman.***
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,194 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 1,267 بازدید
1 پاسخ 10,608 بازدید
سوال شده اوت 24, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 1,442 بازدید
سوال شده ژان 10, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط pouya ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 454 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 693 بازدید
سوال شده می 8, 2022 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
0 پاسخ 530 بازدید
سوال شده می 6, 2022 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 1,006 بازدید
سوال شده دسامبر 24, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط امیر
0 پاسخ 134 بازدید
1 پاسخ 672 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...