مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

قرص و بارداری‌

167 بازدید
سوال شده می 13, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط نیلوفر نجفی
من پریود منظمی ندارم و دکتر قرص مدروفم ۵ بهم داد ک شبی دوتا بخورم و تو رابطمون طبیعی جلوگیری میکنیم
آیا احتمال بارداری بیشتر میشه با خوردن قرص
احتمال داره اینجوری باردار بشم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 14, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز این قوانین ذهنی افراد می باشد و خب خراب بودن و یا خراب شدن را بهتر است در اول بررسی کنید که چه معنای برای شما میدهد و یا فردی که این جملات را بیان می کند.

در هرصورت هر ارتباطی می تواند با توجه به هدف و تمایلات هردو طرف مسیر متفاوتی را طی کند در کنار اینکه داشتن ارتباط و حتی ارتباط جنسی به معنای خراب شدن و یا خراب بودن کسی نیست .

سلام به شما دوست عزیز در این مورد بهتر است از متخصص زنان صحبت مشورت بگیرید اما تا جای که بنده اطلاع دارم این قرص ارتباطی با جلوگیری از بارداری ندارد و بیشتر این قرص برای جلوگیری از یائسگی و یا مشکلات رحمی و... تجویز می شود.

مدروکسی پروژسترون متعلق به دسته * داروهای مشتق پروژسترون است که از هورمونهای زنانه * اصلی می باشد.

این دارو در مواردی همچون خونریزی شدید، دردناک و غیر معمول یا عدم خونریزی در دوران قاعدگی تجویز می گردد. این دارو به صورت جایگزین هورمون پروژسترون که به صورت طبیعی در بدن خانم ها تولید می شود، به ایفای نقش های مربوط به آن می‌پردازد.

مدروکسی پروژسترون جهت درمان اختلال آندومتریوز نیز تجویز میگردد. اندومتریوز شرایطی است که در آن سلول های بافت طبیعی داخل رحم در سایر قسمت‌های بدن بیمار مشاهده می شود. رشد و تکثیر این سلول ها در محیط های خارج رحمی می تواند همراه با درد و مشکلاتی همچون چسبندگی بافت ها و خونریزی های غیر معمول باشد.معمولا اندومتریوز در محدوده داخل شکم و لگن مشاهده می گردد. سلولهای بافت داخل رحمی آندومتر برای رشد نیاز به هورمون استروژن دارند.

خب هرچقدر رحم شما سالم تر باشد و شرایط بدنی نرمال تری داشته باشید در رابطه جنسی احتمال بارداری افزایش می یابددر این مسیر بهتر است اگر هنوز تمایلی به بارداری نداریم از قرص های دیگری تحت نظر متخصص زنان و یا پیشگیری از روش های چون استفاده از کاندوم را مد نظر قرار بدهید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,487 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 250 بازدید
1 پاسخ 635 بازدید
1 پاسخ 812 بازدید
سوال شده ژوئن 12, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 304 بازدید
سوال شده Mar 16, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط معصومه
1 پاسخ 313 بازدید
سوال شده دسامبر 18, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط sa ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 225 بازدید
سوال شده سپتامبر 13, 2022 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط بی نام
0 پاسخ 171 بازدید
سوال شده دسامبر 9, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط معصومه
2 پاسخ 424 بازدید
...