مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بد رفتاری همسر

131 بازدید
سوال شده فوریه 15, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سمانه
سلام.. من و همسرم هیچ مشکلی نداشتیم طی دو سال زندگیمون ولی الان حدود 4 ماهه ایشون خیلی بد اخلاق شدن و هررفتاری بخوان با من میکنن دقیقا از روزی که مطمئن شدن من عاشقشونم و ترکشون نمیکنم اوضاع اینجوری شد الان هم دقیقا عین کیسه بوکس باهام رفتار می‌کنن و عصبانیت شو سره من خالی میکنه نه اینکه دست بزن داشته باشه با حرفاش آزارم میده قبلا رابطمون بر اساس احترام و عشق متقابل بود و ایشون مثل ملکه باهام رفتار میکردن چند ماه پیش بخاطره مشکلات من خیلی بیش از حد بهشون عشق ورزیدم تا حداقل بدونن حمایت منو دارن و من فارق از مشکلات عاشقشون هستم ولی همین رفتار فک میکنم باعث بی ارزش شدن من شده پیششون.. لطفا کمکم کنید من نمیخوام جدا شم  ولی واقعا شخصیتم داره زیر سوال میره تو این زندگی
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 16, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

 اظلاعات بیان شده توسط شما بسیار محدود و کلی می باشد اما دقت کنید ابراز احساس شما احتمال کمی وجود دارد که همسرتان به علت ابراز احساس شما و حمایتتان این رفتار را در پیش گرفته باشند اگر رفتار شما و ابراز احساساتتان بدون سرزنش و با همدلی رخ داده باشد این احتمال را کاهش می دهد. بهتر است سعی کنید با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتارها را شناسایی کنید در این مسیر مشخص کردن زمان هایی که همسرتان واکنش تند نشان می دهند و اتفاقات قبل از آن می تواند در بهبود این روند به شما کمک کند . در این مسیر بهتر است برای شناسایی دقیق این موارد و موارد دیگر به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانید با کمک مشاور دلیل رفتارهای همسرتان را شناسایی کنید و در صورت نیاز وارد پروسه یک سری آموزش ها شوید . ممکن است ایشان فشارهای را احساس می کنند که گاه در خانه نیز شدت می گیرد و این موضوع باعث می شود که ایشان خشم خود را با کلمات به شما بیان کنند . بهتر است به شرایط کاری، اجتماعی ، اقتصادی و... ایشان توجه داشته باشید و سعی کنید در زمان ورود ایشان شروع به گلایه و صحبت های مهم نکنید . برای صحبت بهتر است برای نتیجه بهتر در زمانی این کار را انجام بدهید که ایشان شرایط روحی بهتری دارند و مدتی از زمان آمدن ایشان به خانه گذشته باشد و همچنین صحبت در یک محیط آرام بدون توهین و مقصر جلوه دادن کسی رخ بدهد در این صورت نتایج بهتری به دست خواهید آورد دقت کنید که همان اندازه که تمایل دارید ایشان به صحبت های شما گوش بدهند شما نیز بهتر است در آرامش با ایشان صحبت کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,053 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 238 بازدید
2 پاسخ 1,059 بازدید
2 پاسخ 327 بازدید
2 پاسخ 2,498 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در مشاوره خانواده آنلاین توسط گلاره
1 پاسخ 395 بازدید
11 پاسخ 1,235 بازدید
2 پاسخ 274 بازدید
سوال شده Mar 29, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ناشناس
1 پاسخ 235 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2017 در مشاوره مذهبی توسط فاطی
1 پاسخ 95 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در قبل از ازدواج توسط سوها
3 پاسخ 565 بازدید
...