مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چجوری از نویسندگی کسب درآمد کنم

110 بازدید
سوال شده ژان 9, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط ماه عاشق
من دو تا داستان کوتاه و یک دلنوشته  توی انجمن یک رمان نوشتم ولی حس میکنم هر چی می ریسم پنبه میشه چون درآمد نداره توی سایت یک رمان فقط رمانای تگ شده را چاپ میکنن و می فروشن ولی من برای نوشتن داستان کوتاهم زحمت میکشم سایت یا جای دیگه ای نمی شناسین که من از داستانام کسب درآمد کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 9, 2023 توسط ༻ߊ‌ܦ̈یߊ‌ܝ̇ߺـــوܢܚ⛴༻ حرفه ای (460 امتیاز)
سلام،از راه مسابقه رفتن یا کلاس رفتن  میشه به چاپ رسوند،اگه کلاس بری جلسه های اول معمولا متوجه میشن استعداد داری و حمایتت میکنن و بقیه راهو برای چاپ کردن و انتشار اثر بصورت عمومی بهت نشون میدن و راهنماییت میکنن.بصورت مجازیم میشه اما ممکنه اثر دزدی اتفاق بیفته و قبل فروش به اسم فرد دیگه کتابو به فروش برسونن مگر اینکه سایت معتبری باشه و مدیریت سایت با مجوز معتبر  درحال فعالیت باشه‌.
برای چاپ باید حتما با اون فردیکه توی این حیطه ماهره یا کار میکنه مشورت کنی.
اما کلاس رفتن میتونه راه خوبی برای شروع فعالیت نشر و چاپ کتابات باشه.مثلا قبل ثبت نام کلاس با اون استاد صحبتی کنی و ازش راه چاره بخوای که باید چکار کرد.اما از راه سایت به نظر من به اندازه راه قبلی که گفتم نمیشه زیاد بهش تکیه کرد.اما ممکنه هم که آخر سر از راه سایتی که یه روزی اتفاقی پیدا کردی کارت راه افتاد.باید اثرایی که داری حمایت بشه و اینکه استعدادتو پرورش بدی بعد اثراتو به مرحله چاپ برسونی،شاید سه تا نمونه کار برای ارائه به یه استاد کافی نباشه،در کل اینکه پیگیر باشی حتما یه راهی پیدا میکنی.
دارای دیدگاه ژان 9, 2023 توسط بی نام
یعنی اگه پیش یه استاد برم میشه رایگان به چاپ رسوند؟
دارای دیدگاه ژان 9, 2023 توسط ༻ߊ‌ܦ̈یߊ‌ܝ̇ߺـــوܢܚ⛴༻ حرفه ای (460 امتیاز)
طبیعتا چاپ کردن هر اثر هزینه داره و فقطم شما نیاز به چاپ نداری،باید مجوز برای چاپ داشته باشی و مراحل خودشو داره تا به مرحله آخر یعنی چاپ برسی
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,827 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,157 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 123 بازدید
سوال شده ژان 5, 2023 در مشاوره تلگرامی توسط بی نام
1 پاسخ 63 بازدید
1 پاسخ 182 بازدید
1 پاسخ 94 بازدید
سوال شده ژوئن 9, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط بابونه حرفه ای (2,920 امتیاز)
1 پاسخ 86 بازدید
سوال شده ژوئن 16, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سعیده
1 پاسخ 141 بازدید
1 پاسخ 93 بازدید
سوال شده سپتامبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...