مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بسته شده رابطه عروس با پدر شوهر

379 بازدید
سوال شده 26 Mar 2024 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Hassan.Amiri ممتاز (100 امتیاز)
بسته شده 27 Mar 2024 توسط Hassan.Amiri
ببندید با توجه به این نکته: ناشناس باشه
دارای دیدگاه 28 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
کلا در دو تا از روابط سببی، خیلی احتمال مشکل ساز شدن وجود دارد. یکی رابطه عروس و پدر شوهر و یکی هم رابطه داماد و مادر زن. و متاسفانه به نظرم مقصر هم خانم ها (یعنی عروس و مادر زن) هستند.

عروسی که با مادر شوهر و خواهر شوهر مشکل داره، به طرف پدر شوهر متمایل میشه تا یک‌ نفر از خانواده شوهر رو بیاره تو تیم خودش. عروس میخواد که پدر شوهرش ازش خوب بگه و طرفداری اش رو بکنه تا اینجوری حرص مادر شوهر و خواهر شوهر رو دربیاره. زیاده روی در صمیمی شدن و نزدیکی به پدر شوهر، اون هم پدر شوهری که از طرف همسر پیر یا غیر جذابش تامین نمیشه، میتونه خطرناک باشه.

از اون طرف هم رابطه داماد و مادر زن. نمیدونم به چه دلیلی مادر زن ها اینقدر هوای دامادها رو دارند تا جایی که حرص دخترهای خودشون رو هم در میارن. الان مطمئنم که ۹۹ درصد دامادهایی که مشکلی با خانواده همسرشون ندارند، به مادر زن خودشون هم به شدت علاقه جنسی دارند.
دارای دیدگاه 28 Mar 2024 توسط Map1992 حرفه ای (740 امتیاز)
گل گفتی... مادر من یک زن به شدت مذهبی است... توی خونه با لباس های قدیمی، گشاد و زشت و با موهای پریشون میگرده... اما اگه قرار باشه دامادش بیاد میره موهاش رو میبنده یا سشوار میکنه، به صورتش کرم میزنه، رژ لب میزنه و یه لباسی میپوشه که لختی نیست، اما تا حدودی بدن نماست و چاک سینه اش کاملا معلومه. همین روز اول عید امسال که مهمونی داشتیم؛ بعد از افطار، پدرم رفت تو اتاق با نوه هاش بازی کنه. خواهرهام توی آشپزخونه بودند و مادرم و شوهر خواهرم، روی مبل کنار هم نشستند و حرف زدند. من توی نخ مادرم و دامادش بودم؛ اصلا رفتارشون مناسب نبود.
دارای دیدگاه 29 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
مادرتون چند سالشه؟ دامادش چند سالشه؟
دارای دیدگاه 29 Mar 2024 توسط Map1992 حرفه ای (740 امتیاز)
ویرایش شده 29 Mar 2024 توسط Map1992
مادرم ۵۲ سالشه و شوهر خواهرم ۴۲ سالشه... (خواهرم ۳۵ سالشه)
دارای دیدگاه 9 مارس 2024 توسط سورا حرفه ای (220 امتیاز)
همه چیز رو گردن زن ها ننداز. Mahdi1370
مردها تو اکثر روابط نامشروع مقصر اند.
این قدر هم جامعه خراب نشده که بیشتر مردها عشق جنسی به مادرزنشون داشته باشند. محبت کردن عروس به پدر شوهر هم جنسی نیست. شاید عروس میوه پوست کنه برای پدر شوهر برای احترام.
اگه تو خرابی همه رو مثل خودت خراب ندون.
2 پاسخ
پاسخ داده شده 26 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز) 1 نشانه گذاری شده
آیا شوهر بیشتر خونه اس یا از صبح تا شب سر کاره؟
آیا شوهر، حساسیتی به این موضوع پیدا کرده؟
چیزی در مورد مادر شوهر نگفتید... آیا مادر شوهر در قید حیات است؟
مادر شوهر که باید در مورد عروسش حساسیت داشته باشه، چه واکنشی داره؟
آیا عروس، بچه هم داره؟
چهره عروس از لحاظ زیبایی ظاهر چگونه است؟
وضعیت عروس از لحاظ جنسی چگونه است؟
وضعیت مادر شوهر از لحاظ جنسی چگونه است؟
آیا عروس از دخترای فامیل هست یا بیگانه؟
آیا پدر شوهر فقط همین یه عروس رو داره؟ و اگه عروس های دیگه داره، رابطه اش با اونا چجوریه؟
لطفا سن شوهر، پدر شوهر، مادر شوهر و عروس رو بگید.
مخصوصا سن عروس رو... اگه عروس مثلا ۲۰ ساله باشه، یه بحثه و اگه هم ۳۵ ساله باشه، یه بحث دیگه اس.
منظورتون از لباس راحتی چیه که گفتین عروس در مقابل پدر شوهر، لباس راحتی میپوشه... یعنی یه چیزی تو مایه لباس لختی، لباس خواب و تاپ و شلوارک؟
جواب این سوالات، خیلی از مسائل رو روشن میکنه...
دارای دیدگاه 26 Mar 2024 توسط Hassan.Amiri ممتاز (100 امتیاز)
شوهر خانومه که اکثرأ سرکار هست. مادر شوهره هم * آدم ساده ای هست که هیچوقت دنبال همچین قضیه ای نمی افته ، چهره عروس هم تقریبا میشه گفت خوشگله.عروس هم قوم خویش نیست ولی هم محلی شون هست .سن عروس وشوهرش هم ۳۰ساله .و سن پدر شوهرش تقریبا ۶۰سال داره.پدر شوهره * عروس دیگه هم داره اما اون نه قیافه داره نه اخلاق داره. و عروس * بچه ۷ساله هم داره. که میره مدرسه .لباس راحتی منظورم تاب و شلوارک نیست * لباس بولیز با * شلوار دامنی. که باسنش پیداس وقتی شوهرش میاد خونه ایشون میره * چیزی میپوشه که رو باسنش رو گرفته باشه.و * روسری هم میزنه به سرش.انگار شوهرش نامحرم هست که اومده تو خونه.ولی اسم عروسه چه تو دوران مجردیش و چه تو دوران متاهلیش هیچوقت در نشده که بگن فلانی هم با یکی رابطه داره . اصلا اصلا اسمش در که نشده هیچ کل فکوفامیل ها هم روش حساب میکنن و بهش اعتماد کامل دارن
دارای دیدگاه 26 Mar 2024 توسط Hassan.Amiri ممتاز (100 امتیاز)
شوهر خانومه که اکثرأ سرکار هست. مادر شوهره هم * آدم ساده ای هست که هیچوقت دنبال همچین قضیه ای نمی افته ، چهره عروس هم تقریبا میشه گفت خوشگله.عروس هم قوم خویش نیست ولی هم محلی شون هست .سن عروس وشوهرش هم ۳۰ساله .و سن پدر شوهرش تقریبا ۶۰سال داره.پدر شوهره * عروس دیگه هم داره اما اون نه قیافه داره نه اخلاق داره. و عروس * بچه ۷ساله هم داره. که میره مدرسه .لباس راحتی منظورم تاب و شلوارک نیست * لباس بولیز با * شلوار دامنی. که باسنش پیداس وقتی شوهرش میاد خونه ایشون میره * چیزی میپوشه که رو باسنش رو گرفته باشه.و * روسری هم میزنه به سرش.انگار شوهرش نامحرم هست که اومده تو خونه.ولی اسم عروسه چه تو دوران مجردیش و چه تو دوران متاهلیش هیچوقت در نشده که بگن فلانی هم با یکی رابطه داره . اصلا اصلا اسمش در که نشده هیچ کل فکوفامیل ها هم روش حساب میکنن و بهش اعتماد کامل دارن .
شوهرش حالا * کار جدید پیدا کرده باید بره به * شهر دیگه ۲۵روز اونجا سرکار باشه و ۵روز هم مرخصی داره که باید بیاد خونش. بیچاره نمیدونه چکار کنه .
دارای دیدگاه 26 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
اینکه رابطه شون معمولی نیست که معلومه؛ اما فکر نمی کنم که رابطه جنسی با هم برقرار کنن... همون در حد معاشقه و لب و بوسه باید باشه... البته به نظر میاد که عروس هم به این وضعیت راضیه، اگه عروس ناراضی بود بسیار راحت تر میشد این مشکل رو حل کرد...
حالا به نظرم اول شوهر و مادرشوهر رو باید هوشیار کرد و گوشی رو داد دستشون... اگه عروس، خواهر شوهر هم داره باید به اونا هم گفت تا با پدرشون صحبت کنن...
عروس باید بیشتر با خانواده خودش رفت و آمد کنه و مادرش باید بهش زود به زود سر بزنه؛ وقتی هم شوهرش نیست، عروس چند روزی بره خونه پدر و مادر خودش... به نظرم این هم فکر خوبیه که عروس بره مسافرت؛ دور بودن او از فضای خانواده ممکن است خیلی از عادت‌های پدر شوهر او را از سرش بیندازد...
دارای دیدگاه 26 Mar 2024 توسط Hassan.Amiri ممتاز (100 امتیاز)
آفرین عروس به این وضعیت خیلی راضیه. چون اگه راضی نبود و میدید که پدر شوهرش طرز برخوردش عادی نیست از رو منظوره مطمئنن ازش دور میشد فاصله میگرفت اما اصلا اینجور نیست  ،
و چندین بار دیدم که شلوار دامنی پوشیده بود و باسنش هم بیرون بود، و اگر پیش پدر شوهر * وسیله ای بود می اومد  به بهونه برداشتن اون وسیله ، * جوری دولا میشد که باسنش نزدیک سر پدر شوهر میشد در حد * وجب فاصله .و این مورد شاید چندین بار خودم دیدم  . احساس میکنی پدر شوهرشو از شوهر خودش بیشتر علاقه داره و * جورای اونو به شوهری قبول داره تا شوهر خودشو.
دارای دیدگاه 29 Mar 2024 توسط meysam حرفه ای (660 امتیاز)
مگه میشه خود عروسه راضی نباشه... مگه زمان قاجاره که یه دختر رو ببرن خونه شوهر و اون مجبور باشه که با همه چی بسازه و راه برگشتی نداشته باشه. اون زمان قدیم بود که زن ها مجبور بودند با همه چی بسازن چون اگه طلاق میگرفتن و برمی گشتن خونه باباشون، باباهه راهشون نمی داد چون پول نداشت شکم یه نون خور اضافه رو سیر کنه. اون زمان قدیم بود که می‌دیدی شوهر، تریاکی و عرق خور و قمار بازه و دست بزن هم داره و زنش رو هر شب بین رفقاش دست به دست میکنه و زن هم باید تحمل کنه. در این دوره زمونه که دخترا با کوچکترین بهانه ای قهر میکنن و میرن خونه باباشون و طلاق میخوان، سخته که باور کنیم یه پدر شوهر به عروسش دست درازی کنه و اون هم صداش درنیاد.
پاسخ داده شده 26 Mar 2024 توسط به من حرفه ای (4,020 امتیاز)
بله امکانش هست چون آدما که با چندین نفر خیانت نمیکنن، ممکنه خیانت فقط با 1نفر باشه. اما احتمالش هم هست که هنوز به رابطه ختم نشده باشه. پس باید احتیاط کرد. یک مورد مهم این که اینجور مسائل هییییچچچ ارتباطی با شغل اون افراد نداره. علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. اگر هنوز رابطه جنسی شکل نگرفته، پس باید شوهر این خانم در مورد نوع پوشش پیش پدرشوهر و خریدها و کاراش باهاش صحبت کنه و خیلی قاطعانه تذکر بده. برای اینکه مطمئن بشید دقیقا چه خبر هست، باید چند جای خونه دوربین جاسازی کنید.
دارای دیدگاه 26 Mar 2024 توسط Hassan.Amiri ممتاز (100 امتیاز)
آخه اگه رابطه جنسی هم صورت گرفته باشه تحت هیچ شرایطی قبول که نمیکنن و شوهر این خانوم در جریان هست به خانومش هم هشدار داده  خانومش هم گفته تو چجور آدمی به پدرت اعتماد نداری خجالت نکشیدی و هزارتا حرفای دیگه .ولی حالا چطور به پدرش هم هشدار بده .و اصلا * زن وقتی خیانت میکنه هزارتا مدرک هم جلوش میذاری بازم انکار میکنه .و تحت هیچ شرایطی قبول نمیکنه .
و * زن متاهل وقتی تصمیم به همچین کاری میکنه براش عشقو عاشقی معنی نداره اون یا بخاطر وضع مالیش یا بخاطر مشکل در رابطه جنسی با شوهرش هست که تصمیم گرفته همچین کاری بکنه و تنها چیزی که براش مهمه هم رابطه جنسی هست و مطمئنن همچین زنا با ، بیش از چند نفر در ارتباط هست .چون اون میخواد نیازشو برطرف کنه براش عشقو عاشقی و دوست داشتن اصلا معنی نداره .
دارای دیدگاه 26 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
اینجا دو تا مسئله است... یکی اینکه پدر شوهر ۶۰ ساله نیاز جنسی داره و زنش نمیتونه یا نمیخواد ارضاش کنه... البته خیلی بعیده که پدر شوهر برای رابطه جنسی کامل بره سراغ عروس خودش؛ مگر اینکه در حد همون بوسه و دستمالی عروسش باشه...

یک احتمال دیگه اینه که عروس نیاز جنسی داره که با توجه به وضعیت کاری شوهرش نمیتونه برآورده بشه‌... خیلی از خانم ها میتونن این وضعیت رو تحمل کنن مخصوصا اگه بچه دار شده باشن... تعدادی از خانم ها هم برای اینکه به رابطه جنسی با مردان نامحرم نپردازند، در این شرایط به لز با زنان دیگه رو میارن... فقط تعداد اندکی از خانم های متاهل به فکر خیانت و ارتباط با مرد دیگه می افتند که در این صورت به سراغ پیرمرد ۶۰ ساله نمی روند... سعی میکنن با افرادی جوان تر یا همسن خودشون (تا حد امکان جوانان مجرد) رابطه داشته باشند...
دارای دیدگاه 26 Mar 2024 توسط Hassan.Amiri ممتاز (100 امتیاز)
نه شوهر این خانوم خودش نهایت خوشتیپی رو داره تو * مجلسی یا مراسمی میبینی  که کلی خانوما بهش شماره میدن.و تا اونجای که خبر دارم رابطه جنسی با شوهر خودش هم خوبه ، و شوهرش هیچوقت حرف رو حرفش نمیزنه هیچوقت سرش داد نزده هیچوقتم بی احترامی نکرده بهش و هروقت هرچی بخواد براش میخره .
خانومای دیدم که با فامیل درجه یک مثلا( با شوهر خواهر شوهرش یا با برادر شوهرش یا با پدر شوهرش و فامیلای نزدیک )وارد رابطه میشن که برا رفتو اومد یا اگر بیرون بودن کسی دید بهشون شک نکنه .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,183 کاربر

سوالات مشابه
5 پاسخ 37,038 بازدید
1 پاسخ 155 بازدید
1 پاسخ 189 بازدید
2 پاسخ 306 بازدید
2 پاسخ 572 بازدید
1 پاسخ 167 بازدید
سوال شده مارس 12, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط naval ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 80 بازدید
سوال شده مارس 22, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...