مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل در رفت و امد با عمه های شوهر

202 بازدید
سوال شده اوت 11, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سارینا
سلام. من و شوهرم ۷ ماهه ازدواج کردیم و در شهر زادگاه من ساکنیم.  شوهرم اهل شهرستان مجاور ماست. شوهرم دوس داره هر هفته تا شهرستان شون بریم و با عمه ها و عموها ش و.. رفت و آمد داشته باشیم اما من دوس ندارم هر هفته با اونا ارتباط داشته باشم بینشون  حس غریبگی میکنم . از طرفی من و شوهرم هردو دکترای علوم پایه هستیم. فامیل هامون زیاد اهل درس و.. نیستن تو فاز فکری من نیستن. ولی شوهرم خیلی دوس داره باهاشون رفت و آمد کنیم. من مشکلی با رفت و آمد با خونواده پدرشوهر مادرشوهر م ندارم خیلی خوبن ، اما از عمه ها و... ش زیاد خوشم نمیاد . خونه بابام زیاد با کسی رفت و آمد ندارن ما هفته ای سه بار اونجا شام میریم البته اینکار رو میکنم چون دلم نمیخاد مامانم اینا حس تنهایی کنن خیلی ب بچه هاشون وابسته آن. حالا شوهرم میگه تو چرا با رفت و آمد با فامیلای من مشکل داری؟ اجتماعی نیستی . رفتارت عقب مونده است، اصلا خودم هر هفته میرم باغ عمه هام پیششون  خوشحالم ، از تو خسته شدم از اینکه همش میریم خونه بابات خسته شدم میگه کاش تو هم اهل شهرستان ما بودی چقدر مغروری. خلاصه خیلی دعوا داریم . من نمیدونم چیکار کنم مشکل از منه؟ میزان رفت و امد با عمه هاش رو چطوری پیش ببرم؟؟ اونا آذری  هستن و من نمیفهممشون . خلاصه لطفا راهنمایی کنید متشکرم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 12, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که شما استقلال و باهم بودن بیشتری را می خواهید اما در این مسیر نیاز است که بدون توهین به خانواده و علایق یکدیگر پیش بروید و سعی کنیدکه در کنار احترام به نیازها و علایق هم زمانی را نیز برای باهم بودن صرف کنید و از مقایسه و تلافی کردن خوداری کنید چون می تواند زمان و فرصت باهم بودنتان را با تشنج و بحث و دعوا سپری کند و این موضوع جذابیت باهم بودنتان را کاهش می دهد .

در این مسیر نیاز است که شما و همسرتان هردو در کنار احترام به خانواده ها و علایق هم برای بودن با خانواده هایتان سعی کنید که تایمی را برای باهم بودن صرف کنید و تعطیلاتی را کنار هم تجربه کنید و در این زمان نیاز است که به علایق هم و نیازهای هم توجه بیشتری کنید تا زمان جذاب تری را تجربه کنید که تمایل به تکرار آن بیشتر شود .

سعی کنید که باهم برای هر رفتنی مشورت کنید و شرایط روحی یکدیگر را در نظر بگیرید و در احترام و بدون به دنبال مقصر بودن این مسیر را سپری کنید تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,972 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 148 بازدید
3 پاسخ 203 بازدید
2 پاسخ 529 بازدید
1 پاسخ 926 بازدید
سوال شده اوت 5, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط فاطمه
1 پاسخ 129 بازدید
1 پاسخ 230 بازدید
سوال شده مارس 1, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط z حرفه ای (200 امتیاز)
1 پاسخ 115 بازدید
سوال شده سپتامبر 3, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط رضا
1 پاسخ 127 بازدید
سوال شده مارس 5, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Newacant ممتاز (100 امتیاز)
...