مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

در مورد تست بکارت(لطفا اگر کسی چیزی میدونه راهنمایی کنه)

383 بازدید
سوال شده ژان 4, 2021 در قبل از ازدواج توسط بهناز ممتاز (120 امتیاز)
سلام من ۱۸ سالمه و خواستگار خوبی دارم و اگر خدا بخواهد قرار است ازدواج کنیم پیش روانشناس هم رفتم و گفته شما از نظر عقلی آمادگی ازدواج رو دارید من  تاحالا هیچگونه رابطه جنسی یا خود ارضایی و غیره نداشتم میدونمم پرده بکارتم سالم هستش فقط خواستم بدونم تست بکارت واجبه حتما باید قبل ازدواج تست بدی؟ اگر کسی نخواد تست بده میتونن اجبارش کنن؟ و اگر تست ندی بهت تهمت بزنن بگن حتما ایرادی تو کار هست
من از سالم بودنش مطمئنم فقط نمیخوام تست بدم لطفا راهنماییم کنید متشکرم
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 4, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

عزیزم تست بارت اجبار نیست و بنا به درخواست طرفین از سمت پزشک انجام میشه. فکر نکن باید بری پزشکی قانونی چون اونجا از زیرمجموعه های قوه قضاییه هست.

اینکه تست بدی یا ندی بستگی به فرهنگ و درخواست و تمایل خودتون داره.

دلایلی که خوبه تست بدی

- سندی برای دختر بودن و بکارت هست در واقع سلامت جنسی

- نوع بکارت و نوع آمیزش و دخول اولیه رو متوجه میشید و بهتر هست

- اگر خدایی ناکرده از جمله استثناهایی بودی که از بدو تولد بکارت ندارند و یا خونریزی نمی کنند خب میتونی دختر بودنت رو اثبات کنی

دلایلی که این کار رو ممنوع میکنه

- عزیزم شما حالا با انجام این معاینه، باکره بودن رو اثبات میکنی، اما دو سال بعد از ازدواجت اگر بهت تهمت زدند چه جوری می خواهی رفع اتهام کنی؟ چه جوری اثبات میکنی در دوران تاهل خیانت نکردی؟

- اگر  با اصرار بیش از حد خانواده شوهر مواجه شدی و واقعا نمیخواهی زیر بار این عاینه بری بهتر هست ردشون کنی

- این موارد تاحد زیادی به فرهنگ و سطح جامعه ای ربط داره که در اون زندگی می کنی. واقعا تاسف آور هست هنوز در بعضی جاها دستما خونی رو نشان از پاکی دختر می دونن.

- نظر شخصی بنده هست و اگر چنین موردیبرای بنده بود که اصرار بر معاینه وگواهی داشتند ، مناین پاسخ رو میدادم که آقا پسر هم باید توسط پزشک معتمد معاینه بشه و بکر بودن پسر هم تایید بشه. شاید فکر کنید در مورد پسر امکان پذیر نیست اما تشخیص بروز لواط و دخول مقعدی کاملا امکان پذیره.  اگر چنین موردی برای من بود من هم بدون خجالت درخواست گواهی از مرد میکردم. اگر اونها جنبه و توانایی پذیرش رو نداشتند چرا من داشته باشم . اگر این معاینه برای زن خجالت آور نیست پس برای مرد هم تحقیر کننده نیست. البته این نظر شخصی بنده برای زندگی خصوصی خودم هست و به دیگران توصیه نمیکنم.

در هر صورت اجباری در اینکار نیست و هیچ فردی نمیتونه اجبارتون کنه و شما میتونید با توجه به نکات مثبت و منفی بالا تصمیم بگیرید.

موفق باشید
پاسخ داده شده ژان 4, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

بهتر است شما برای آگاهی خودتان و همسرتان در این مورد نوع پرده بکارت خود را مشخص کنید چون اگر شما نوع آن را بدانید می توانید در رابطه جنسی شرایط بهتری را تجربه کنید چون پرده بکارت انواع مختلفی دارد و در رابطه جنسی می تواند با خونریزی و یا بدون خونریزی باشد و اگر شما آگاه باشید می توانید بهتر عمل کنید چون بدن خودتان را بهتر می شناسید و روبرو شدن با این شرایط برای شما اضطرابی ایجاد نمی کند .

در این مورد می توانید در آینده با کمک همسرتان تصمیم گیری کنید و هیچ فردی نمی تواند شما را مجبور به این معاینه کند تا زمانی که خودتان تمایل نداشته باشید و اینکه دلیل شما و همسرتان در این مسیر چیست نیز به شما کمک می کند که تصمیم گیری کنید و این موضوعی می باشد که تنها به شما و همسرتان مربوط می شود و اگر خانواده ها نیز رسمی بر این مبنا دارند اگر شما به آن رضایت ندارید در احترام می توانید نظر خود را بیان کنید .
پاسخ داده شده ژان 4, 2021 توسط koleya
سلام
هنوز تو مرحله خواستگاری
پس سریع اقدام کن به جدایی
دختر سن کمی داری
اشتباه نکن
فردا پشیمون میشی
هنوز تازه جوونی
ازدواج کنی تحت کنترل یه مردی،یعنی اینکه یکم دیگه آزاد نیستی
اکثر اونایی که دیدم تو این سن و کمتر ازدواج کردن،طلاق گرفتن
و با یک فرزند،واقعا سخته،اگه تحمل روزای سختو داری ازدواج کن
ولی الان زمان خوبی برای ازدواج نیست،واسه * خودت میگم.
دارای دیدگاه ژان 4, 2021 توسط بی نام
یه روانشناس تعین نمیکنه آمادگیشو داری،اون نظر خودشو گفته هر کی یه دیدگاهی داره باید ببینی خودت آمادگشیو داری،؟خودت ک بهتر از روانشناس خودتو میشناسی.ادامه تحصیل بده،تو این جامعه ادامه تخصیل و داشتن شغل و مستقل شدن یک زن واقعا مدرنه و جامعه پیشرفت کرده،به دیپلم بسنده نکن،درستو بخون تحصیلاتتو بگذرون یه شغل مناسب داشته باش و از جایگاه خوبی در جامعه برخوردار باشی،ازدواج الان سنش نیست.
دارای دیدگاه ژان 4, 2021 توسط بهناز ممتاز (120 امتیاز)
سلام یعنی تو میگی ازدواج نکنم خودمم با خودم میگم هنوز زوده اما شرایطش خوبه ولی ممکنه در آینده شخص بهتری پیدا بشه
دارای دیدگاه ژان 4, 2021 توسط بهناز ممتاز (120 امتیاز)
سلام من انسانی میخونم و دوست داشتم یک وکیل خیلی خوب بشم راستش از وقتی که این خواستگار جدید اومده ذهنم درگیره کمتر میتونم تمرکز کنم برای کنکور و مادرمم میگه پسر خوبیه اما حیف درستم ول کنی اگر بری دانشگاه افراد بهتری باشن
دارای دیدگاه ژان 4, 2021 توسط Yegane
هنوز جوونی دختر،کیف کن،با دوستات برو بیرون،خوشاتو بگذرون به خدا قسم پشیمون میشی،ادامه بده،اشکال نداره منم خودم عاشق یه پسره شدم یه مدته درسام افت کرده اما نا امید نمیشم و درسامو میخونم،۱۷سالمه،بنظرم بخون بری دانشگاه و وکیل بشی و اونموقع کیسای بهتری میان،اما الان چون هنوز داری درس میخونی کیسای محدودی میان،از الان درگیر پرده بکارت و بارداری و خونه و زندگی بشی زود پیر میشی.خیلی هنوز تایم داری برای ازدواج،اشکال نداره منم ذهنم درگیره بابت اون فرد ولی میگم نه بهتره بهش فکر نکنم
بعد یه مدت عادی میشه برات و راحت ذهنت برای درس متمرکز میشه،میدونم پدر و مادرتم میگن فرد خوبیه اما عزیزم تو قراره یه عمر با اون فرد ازدواج کنی نه پدر و مادرت،ازدواج خیلیی مهمه
بازی نیست،من دختر عموم تو ۱۸سالگی ازدواج کرد و شوهرش اجازه نداد درس بخونه و در حالی که قبلش گفته بود میذارم،بعدش طلاق گرفتن و عاشق بودن.تصمیمتو بگیر.امیدوارم موفق باشی،سلامت باشی و اتفاقات دور از تو و خانوادت بدور باشن.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,319 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 208 بازدید
1 پاسخ 68 بازدید
سوال شده نوامبر 14, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط فاطمه
2 پاسخ 399 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط نفیسه ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 160 بازدید
1 پاسخ 268 بازدید
1 پاسخ 98 بازدید
4 پاسخ 2,555 بازدید
سوال شده ژوئیه 31, 2018 در قبل از ازدواج توسط یه عاشق♥♥♥♥♥♥
...