مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ماندن یا نماندن در رابطه

127 بازدید
سوال شده می 24, 2019 در قبل از ازدواج توسط مهدی
سلام، وقت بخیر..طبیعتا همه چیزو نمیشه اینجا توضیح داد..من بیست سالمه و حدود سیزده ماهه با دختری ک هم سنمه وارد رابطه شدیم و هیچ چیزی بینمون نیس جز احترام و صداقت و دوست داشتن، و همدیگرو میخوایم برای زندگی کردن باهم..مشکلی هم نداریم با هم، ولی ایشون ب تازگی با روانشناس صحبت کردنو اون دکتر قبل از این که حرفاشونو بشنوه و منو خوده دخترو کامل بشناسه، گفته شما هم سنید و هیچوقت خوشبخت نمیشین پس کات کنین..من نمیفهمم چرا مشاورا اصرار دارن ک هیچ رابطه ای قبل ازدواج نباشه..والا هم یکی از برگترای من میدونه هم خواهر بزرگ ایشون، و راهمونو سعی کردیم ک بدون مشکل و با عقل جلو ببریم و تا الان همه چی خوب بوده، تا اینکه مشاور ایشونو متقاعد کردن ک همچین رابطه هایی پوچه و بهتره تموم بشه،اونم قبل اینکه ما و هدفامونو بشنوه و درک کنه..میدونم عقل و منطق درسته، الان شرایطم جور نیس، ولی من شرایطم دو سال دیگه تکمیل میشه، ایشون هم میتونن دوسال صبر کنن..ازونموقع ست خوده ایشون هم عذاب میکشن و میگن موندن سر دوراهی..حال خوشی ندارم،همه * آدما رابطه های عاشقانه رو اشتباه میدونن،حالا خوبه از اولش سعیمون برین بوده با منطق بریم جلو و مث رابطه های پوچ و بازیچه ایه مردم نباشه..همیشه همه * رابطه هارو مث هم میدونن، همیشه آدمارو مث هم میدونن،انصاف نیس بخدا..میگن اصا چ لزومی داره ک وارد رابطه ای بشی؟ این چ حرفیه، آدم دوست داشتنش، نیازش دست خودش نیس، پس هیچ کس ازدواج نکنه دیگه..مشاوره میگف قبل ازدواج شما همدیگرو نمیشناسین،میگف پدر و مادر من هنوز همدیگرو نشناختن حالا شما چطور همدیگرو انتخاب کردین؟خدایی منطقیه؟ پ کی کیو میشناسه؟!..با اینکه چن نفر بزرگ تر از خودمون از رابطه خبر دارنو میبینن چیکاره ایم..حرف برا گفتن زیاد دارم ولی متاسفانه بیشتر از این نمیشه نوشت..جوابی ک میدینو قراره ب دخترخانوم هم نشون بدم پ جوابتون ب دوتامون باشه ممنون..اگه ممکنه برای مشاوره تلفنی شناره ای بدین تماس بگیریم
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 25, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات هردوی شما قابل درک می باشد اما برای نظر دادن در مورد رابطه شما نیاز است که بررسی دقیق صورت گیرد و در این بررسی نیاز به حضور هردوی شما می باشد . اینکه هردوی شما در سن حساسی شروع به رابطه کرده اید قابل پذیرش است اما اگر هدف گذاری داشته باشید و روابط شما تحت نظر خانواده ها باشد می تواند مسیر بهتری داشته باشد اما برای این موضوع نیاز است خانواده ها در جریان باشند و هردوی شما با حضور یکدیگر به روانشناس مراجعه کنید تا مشاوره پیش از ازدواج  صورت گیرد تا بتوان به هردوی شما در تصمیم گیری کمک کرد .

اینکه شما هم سن هستید دلیل درستی برای رد کردن ازدواج شما نمی باشد مگر اینکه با بررسی بالینی و انجام تست های روانشناسی مشخص شود که سن عقلی شما باهم تفاوت زیادی دارد .

بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد این رابطه برای ادامه دادن و یا اتمام آن به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید و مشاوره پیش از ازدواج را تجربه کنید . برای ازدواج شناخت ، مشورت با خانواده ، تحقیق و مشاوره پیش از ازدواج بهتر است صورت گیرد تا تصمیم گیری بهتری انجام شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,023 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 149 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 349 بازدید
1 پاسخ 274 بازدید
سوال شده ژوئن 11, 2018 در مشاوره تلگرامی توسط بی نام
0 پاسخ 194 بازدید
سوال شده می 1, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 69 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط علی
0 پاسخ 100 بازدید
1 پاسخ 84 بازدید
سوال شده اوت 21, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 111 بازدید
سوال شده Mar 16, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
...