مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شوهرم ورشکست مالی کرده وخونه نشین شده ومیگ میخواهم بر م خارج

130 بازدید
سوال شده فوریه 24, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Abas1234 حرفه ای (520 امتیاز)
سلام من22سالمه  وشوهرم30
سوادهم  سیکل  دااردروابط عاطفی هم ضعسفپ شده اول که ازدواج کردیم من روآورد توخونه پدرشوهرم،وهمیشه یکی توزندگیمون دخالت میکرد.مخصوصامادرش،ولی الان بهترشدن.الانم شوهرم ورشکست کرده توخونه هست.میگه میخام برم خارج ازکشور.بچه هم نمیخام  الان من توخونه بشینم میرم توفکر لطفاکمک کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 25, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که شرایط مالی می تواند تاثیر زیادی در روابط شما با همسرتان و برعکس داشته باشد و بهتر است سعی کنید شرایط و فشارهای اقتصادی را که ایشان در زمان فعلی تجربه می کنند را درک کنید و دقت داشته باشید که داشتن فرزند برای آن زمانی اقدام شود که هم شما و همسرتان از نظر روحی در شراط مناسبی قرار داشته باشد و هم اینکه از نظر اقتصادی و اجتماعی برای آن یک شرایط نسبی وجود داشته باشد تا بتوانید تجربه خوشایند تری را داشته باشید.

در مورد اینکه ادامه مسیر زندیگ شمترکتان قرار است چگونه سپری شود بهتر است با همسرتان در ارامش و بدون توهین و یا مقصر دانستن ایشان با درک و بیان اینکه می دانید در شرایط سخیت قرار دارد در مورد نگرانی های خود برای آینده و احساساتی که تجربه می کنید صحبت کنید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

سعی کنید تمرکز خود را بر زندگی مشترکتان قرار بدهید و از تمرکز بر رفتارهای دیگران و دیدگاهای دیگران خوداری کنید .

نیاز است شما  و همسرتان بدانید  که زندگی مشترک در اولویت قرار دارد و از زندگی خانوادگی جدا می باشد در کنار اینکه خانواده هردوی شما جز داراریی های اصلیتان محسوب می شوند و احترام و توجه مناسب به آنها می تواند سازنده باشد .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,376 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 98 بازدید
1 پاسخ 285 بازدید
0 پاسخ 91 بازدید
2 پاسخ 1,460 بازدید
...