مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوری کردن همسرم از من

94 بازدید
سوال شده Mar 7, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط رویا
سلام،خونه ما طبقه بالای مادر همسرم هست،پدرشون فوت کردن، همسرم فرزند کوچیک خانواده هستن، از وقتی ازدواج کردیم همسرم اصرار داره که همیشه کنار مادرشون باشیم، حتی شبها هم پایین میخابیم، کلا بالا نمیاد، منم بالا باشم بازم میره پایین، من خیلی دوستش دارم، اونم بنظرم دوستم داره، اما هر چقدر میگم پایین راحت نیستم ولی بازم توجه نمیکنه، دلم میخاد در طول روز بغلش کنم ولی جلو مادرش این اجازه رو ندارم، وقتی هم ابراز میکنم میگه شب باهمیم دیگه،خانوادم شهرستان هستن، کل امیدم به همسرمه عاشقانه دوستش دارم ولی ازم دوری میکنه، منو خیلی کم با اصرار زیاد خودم میبره بیرون، خیلی ازم فاصله گرفته وقتی بهش ابراز میکنم که بهت نیاز دارم بازم چشم پوشی میکنه، ولی هر چی که مادرش میخاد براش فراهم میکنه، لطفا راهنماییم کنین
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 7, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک می باشد که این سبک زندگی می تواند برای شما با کاهش روابط همراه باشد اما دقت کنید که اگر مخصوصا پدرشوهر شما تازه فوت کرده اند ممکن است شرایط روحی خود همسرتان و یا نگرانی هایی که در مرود مادرشان داشته باشند باعث شود که توجه بیشتری به مادرشان داشته باشند و نتوانند به درستی روابط خود را مدیریت کنند.

بهتر است از تکرار مکرر خوداری کنید و در زمان صحبت در مورد احساسات و نیازهای خودتان خودتان را با مادر ایشان مقایسه نکنید و یا صحبتی در مورد مادر ایشان نکنید بلکه احساسات و نیازهای خودتان را عنوان کنید و سعی کنید در کنار احترامی که برای مادرشوهرتان قائل هستید مسیر زندگی شخصی خودتان را در پیش داشته باشید و سعی کنید که از همسرتان بخواهید که اخر شب به ایشان سربزنند و اگر کاری دارند برای ایشان انجام بدهند و به منزل خودتان بازگشت داشته باشند و سعی کنید از نظر غذا و.. نیز استقلال زندگی مشترکتان را حفظ کنید تا در کنار احترام به خانواده ایشان استقلال زندگی مشترکتان را داشته باشید .

در این مسیر سعی کنید با جذابیت حضور در منزل بجای بحث ، قهر و سرزنش ، مقایسه و... با شناخت علایق همسرتان که می تواند شامل هرچیزی بشود از جمله غذا ، رابطه جنسی ، کادو ، فیلم و... محیط خانه را جذاب و ارام نگهدارید تا جذابیت و گرایش به بودن در منزل افزایش یابد .
دارای دیدگاه Mar 7, 2020 توسط بی نام
ممنون از راهنماییتون، پدرشون 3ساله فوت کردن، و ما 2سال نامزد بودیم ویک ساله که ازدواج کردیم، پدر خودمم دو ساله فوت شدن،
درکش میکنم ولی دیگه شورشو دراورده، من اصلا راحت نیستم، وقتیم بهش میگم، میگه تو برو بالا، اما من خودشو میخام، نه میتونم ازش بگذرم نه قدرتشو دارم که بکشمش سمت خودم همیشه دوست داره حرف حرفه خودش باشه، یه راهکار بهم بدید ممنون میشم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,849 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 101 بازدید
سوال شده ژان 1, 2021 در مشاوره مذهبی توسط Fatima.f ممتاز (140 امتیاز)
3 پاسخ 273 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2018 در قبل از ازدواج توسط ناشناس
1 پاسخ 179 بازدید
4 پاسخ 133 بازدید
0 پاسخ 24 بازدید
سوال شده 10 Mar 2024 در مشاوره رایگان فردی توسط Aylar milani ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 94 بازدید
سوال شده ژان 17, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
0 پاسخ 82 بازدید
1 پاسخ 465 بازدید
سوال شده سپتامبر 11, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 82 بازدید
سوال شده ژوئیه 17, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
...