مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آیا پسرا واقعا عاشق میشن؟

109 بازدید
سوال شده می 3, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام من دختری 14 ساله هستم وعاشق یه پسر 17 ساله شدم من نمی دنم که او عاشق من هست یانه یه روز باهام سرده یه روز گرم هر روز یه جوریه به نظر شما آیا اون عاشق من هست یا نه خواهش می کنم بهم کمک کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 3, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسی که داری قابل احترام هست اما بهتر است به شرایط سنی هردویتان نیز توجه کنید شما در اول نوجوانی و این آقا نیز در اواسط نوجوانی قرار دارد و در این سنین گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود اما چون فرد از جایگاه اجتماعی ، اقتصادی ، درسی و... به ثبات نرسیده است تصمیم گیری در مورد این روابط می تواند با آسیب زیادی همراه باشد .

در کنار این موارد دقت کنید که احساساتی که در این سن تجربه می شود بیشتر بر پایه بزرگنمایی احساسات و خیالپردازی های خود نوجوان می باشد چچون بدون در نظر گرفتن شرایط سنی و رشدی تصمیم هیجانی به ارتباط می گیرد .

اینگونه روابط می تواند برای از شما تمرکز زیادی را بگیرد که باعث می شود که برای انجام کارهای خود با مشکلات زیادی روبرو شوید مخصوصا در درس خواندن پس بهتر است تصمیم گیری در مورد این روابط را به شرایط سنی بالاتر و زمان رشدی بهتر واذار کنید که هردوی شما هویت خود را تشکیل داده باشید و ثبات بیشتری انتخاب هایتان داشته باشد .

جواب سوال شما نیز در همین موراد می باشد این آقا نیز هنوز هویت با ثباتی ندارند و تصمیماتشان بیشتر بر پایه هیجان و خیالپردازی می باشد به همین دلیل باعث می شودکه با رفتارهای متفاوت زا سمت ایشان روبرو شوید .
دارای دیدگاه می 7, 2020 توسط بی نام
نمایش از نو می 7, 2020
من میدونم و نمی خام تواین سن باجنس مخالف رابطه داشته باشم فقط میخام بدونم دوستم داره یانه
دارای دیدگاه می 17, 2020 توسط بی نام
عزیزم من خودم تجربه داشتم بذار رک بهت بگم دوس پسرت ۱۷ سالشه و تازه اواسط بلوغشه ک معمولا تو این سن پسرا عشقو و عاشقی حالیشون نمیشه و مدام در فکر تنوع طلبی هستن.عشق در این سنین پابرجا نیست
پاسخ داده شده سپتامبر 23, 2020 توسط بی نام
سلام بهت :)
خواستم بگم منم وقتی چهارده سالم بود با یه پسر ۱۷ ساله آشنا شدم و جوری ک اون رفتار میکرد به نظر میومد عاشقمه و فلان...
قبول کردنش سخت بود برا اما...میدونی منم سایت های مشاوره ای زیادی رو امتحان کردم و ازشون پرسیدم ک کارم درسته یا نه همشون هم گفتن نه و من بازم به کار اشتباهم ادامه دادم میخوام اینو بهت بگم ک رابطه به منظور ازدواج تو این سن فقط آسیب به خودته همین و اینکه اگه کسی دوست داشته باشه همیشه یه جای گرم برات داره چون حتما باید تو براش با بقیه فرق داشته باشی دیگه :)
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,462 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 2,552 بازدید
1 پاسخ 102 بازدید
سوال شده ژان 17, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 115 بازدید
0 پاسخ 225 بازدید
2 پاسخ 178 بازدید
سوال شده اوت 15, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ارمی دلشکسته ممتاز (100 امتیاز)
...