مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مسائل جنسی و روابط زناشویی

961 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط هستی
ویرایش شده ژوئن 13, 2020
باسلام و خسته نباشید
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 9, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام. من روانشناس نیستم و صرفا نظرمو میگم.

اگه بگم ایشون هم خود ارضایی میکنه ممکنه باور نکنید ولی احتمالش خیلی زیاده. باید ببینید چرا ایشون از شما زده شده. باید فانتزی جنسی شو کشف کنید. شاید حرکات خاصی دوس داره یا شاید دوس داره شما یه جور دیگه ای باشید. بهرحال بنظر میاد بهتره در این مورد به همراه همسرتون پیش مشاور خانواده برید. موضوع رو با همسرتون در میون بذارید و بگید چقدر نیاز دارید و باهم نزد مشاور زوج درمانی بروید.

ولی یه نکته ای رو بهتون بگم. شما همون اول، بهترین راه های بهبود روابطتونو از لیست خط زدید. ورزش، سرگرمی، شغل، پرهیز از بی حوصلگی و هدف گذاری در زندگی بهترین روشها برای رسیدن شما به خواستتون هستن. نه به خاطر ترک خودارضایی. بخاطر شیفته شدن بیشتر همسرتون به شما. ایشون از شما در ذهنش یه مادر ساخته (بجای همسر) و برای همین هم میلش به شما کم شده. پس کارهایی که میگم (و خودتونم میدونید) رو انجام بدید تا دیدگاه ایشون رو تغییر بدید.

1- بیشتر خانومی کنید. به خودتون برسید. منظورم فقط آرایش ظاهر نیست. دقت کنید شما برای بچتون باید مادری کنید و برای همسرتون خانومی. حتما حتما ورزش کنید. ورزش 3 مزیت برای شما داره: باعث تقویت بدن و خوش اندامی شما میشه، باعث سرگرمی و کاهش استرس تون میشه و از همه مهمتر باعث تغییر دیدگاه همسرتون در مورد شما میشه. پیشنهاد میکنم مثلا شبا به همراه همسر و فرزندتون برید پیاده روی. بعبارتی ایشون رو هم ترغیب به ورزش کنید.

2- هدف گذاری کنید. هر کاری که باشه. مثلا کاری هنری رو شروع کنید یا فنی یا هر کاری که ازتون بر میاد (غیر از بچه داری). و برای رسیدن به هدفتون تلاش کنید. شما نمیدونید که چقدر این موضوع میتونه در دیدگاه همسرتون نسبت به شما موثر باشه. مردا عاشق زنان تلاشگر هستن و حتی در رابطه جنسی هم به این موضوع فکرمیکنن (بر خلاف عقیده عموم که میگه مردا در رابطه فقط به ظاهر فکر میکنن). چراکه زن هرچه دست نیافتنی تر باشه رابطه با اون لذت بخش تره. این خاصیت مردهاست.

3- مطالعه کنید. قبول کنید که اگر میخواید شرایطتون بهتر بشه باید زحمت بکشید. با بی حوصلگی و شکایت از زمین و زمان هیچی درست نمیشه. شما نمیتونید تصور کنید وقتی همسرتون شما رو در حال کتاب خوندن میبینه چه حس خوبی بهش دست میده.

4- بنویسید و هر چند وقت یکبار در صورت تمایل همسرتون واسش بخونید. چی بنویسید؟ هرچیزی. خاطرات روزانه و ... . البته پیشنهاد میکنم بیشتر در موردی خاص مثل هنر، کار، سرمایه گذاری، برنامه ریزی و اینگونه مسائل که مردها معمولا خوششون میاد بنویسید.

مواردی که گفتم رو در یک کلمه میتونم خلاصه کنم. "باکلاس"

مردها از رابطه با زنان باکلاس لذت میبرند (نه صرفا خوشگل). امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید.

دقت کنید که با عذاب وجدان و احساس گناهی که شما دارید در صورت ادامه خودارضایی حتما دچار مشکل و افسردگی خواهید شد. عزت نفستون رو به روشهای بالا و یا هر روش دیگه ای که خودتون میدونید بالا ببرید. مطمئن باشید تا چند وقت دیگه همسرتون برای رابطه با شما خودش پیشقدم میشه. پس صبر داشته باشید و در این مدت هرچند باید سعی کنید که کمتر خودارضایی کنید ولی اگر هم اتفاق افتاد احساس گناه و عذاب وجدان نکنید. برای خودارضایی برنامه ریزی کنید (و مثلا هر هفته از تعداد خودارضایی کم کنید)  و به هدفتون فکر کنید.

ضمنا باید تبریک بگم به شما بخاطر نجابتی که دارید و فقط خودارضایی انجام میدید و پایبند به همسرتون هستید. این موضوع هم حل میشه به امید خدا. باز هم تاکید میکنم علاوه بر همه مواردی که گفتم باید بدونید که همسر شما هم نیاز به مشاوره داره.

موفق باشید
پاسخ داده شده ژوئن 9, 2020 توسط بی نام
سلام به نظرم شما به این یقین برسید که همسرتون واقعا در روابط جنسی سرد مزاج هستن یا میلی به رابطه با شما به هر دلیلی ندارن
بعد شما میتونید در صورت گرم مزاج بودن همسر دلیل عدم رابطه با خودتون رو کشف کنید
منم خیلی گرم مزاجم روزی دوبارم رابطه داشته باشم بازم سیر نمیشم ولی خانمم اگه بزور هفته ای یه بار بده تازه اگه تنوع باشه تا روزی پنج بارم پایه ام  خخخخخ
دارای دیدگاه ژوئن 13, 2020 توسط ملیکا
تو که میترکونی طرفتو روزی ۵ بار آخه
پاسخ داده شده ژوئن 10, 2020 توسط بی نام
با سلام
 افراد نیاز جنسی شون با هم فرق داره در کلیت  اما مورد شما نیاز به بررسی بیشتری داره بعضی مواقع مشکلات جنسی به علت افسردگی و اضطراب و سلامت روان و اختلالات ت خلقی یا اختلال در روابط صمیمی است  در هر صورت با یک روانشناس چند جلسه ای زوج درمانی مراجعه کنید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,068 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 410 بازدید
3 پاسخ 941 بازدید
14 پاسخ 31,679 بازدید
2 پاسخ 836 بازدید
1 پاسخ 479 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در آموزش جنسی و زناشویی توسط غمگین
1 پاسخ 383 بازدید
سوال شده Mar 28, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط رویا
1 پاسخ 698 بازدید
1 پاسخ 277 بازدید
سوال شده نوامبر 10, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 783 بازدید
2 پاسخ 863 بازدید
سوال شده مارس 25, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
...