مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج با ترنس اف تو ام چگونه است؟خواهشا کمک کنین

2,666 بازدید
سوال شده ژوئیه 12, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
ویرایش شده ژوئیه 12, 2020 توسط ravanshenas
سلام من ۲ساله با یه ترنس هستم و الان ایشون اقدام به عمل کرده و زیر نطر دکتر...... هستن ما قراره باهم باشیم تا شرایط جور بشه و ازدواج کنیم
میشه لطفا توصیح کامل در رابطه با ازدواج با ترنس ها بدین اینکه می گن نمی تونن حتی بعد عمل مثل مرد واقعی باشن و زنسونو حمایت کنن یا از نظر رابطه مسکل دارن و اینارو میشه توضیح بدین لطفا
5 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 12, 2020 توسط سها
سلام.  ترنس ها مردهای واقعی ان و شما باید ایشونو واقعا یه مرد کامل بدونید و هیچوقت جملاتی ک اینجا نوشتیدو هیچوقت هیچوقت ب خودش نگید! اونا فقط دیگه نمیتونن بچه دار بشن وگرنه از نظر حمایت و غیره حتی بهتر از بقیه مردا  هستن .. پیشنهادم ب شما اینه که تصمیم گیریتون از روی منطق باشه نه احساس! چون اگه بهش اطمینان ندارین ک یه مرد واقعیه ممکنه یه وقت موقع دعوا یا حتی ب شوخی و غیره بهش این حرفایی ک بالا نوشتیدو بگید و اونو * مرد واقعی ندونید و چون این گروه یه کم حساس اند و همینجوریش تو جامعه یه عالمه اذیت میشن ممکنه حرفاتون اثرات جبران ناپذیری داشته باشه!  حواستو جمع کن و اگه حس میکنی ممکنه در آینده حتی یه ذره ناراحتش کنی از همین الان لطفا برو پی زندگیت! چون برداشت من از حرفات این بود ک خودت هیچی ازشون درست و حسابی نمیدونی با اینکه میگی دوساله با ایشون رابطه داری. درموردشون بیشتر بخون!  راجع ب اینکه چیا باید بگی چیا نباید بگی، چ سوالایی رو حق نداری بپرسی، چه رفتارایی رو نباید نشون بدی از خودت .. و اینکه زندگی کردن با یه ترنس صد برابر سختتر از بقیه مرداست قطعا! چون ایشون آسیب پذیره!  ولی هستن کسایی ک بدون ذره ای مشکل،دارن با * ترنس زندگی میکنن!  بیشتر بستگی ب شما داره  که چجوری مدیریت کنین اوضاعو .. حتمن با یکی که با یه ترنس اف تو ام ازدواج کرده ارتباط برقرار کن و دقیق همه چیو بپرس ازش!  .. بازم میگم حواستو جمع کن یه وقت بهش آسیب نزنیااا!
پاسخ داده شده ژوئیه 12, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در مورد ترنس ها موضوع به صورت ساده اینگونه می باشد که فرد از نظر روحی و روانی با هویت جنسی که دارد هماهنگی ندارد و ترجیح می دهد هویت جنسی و ظاهری جنسیت مقابل را داشته باشد البته تشخیص گذاری این مشکل به فرایند طولانی روانشناسی و روان پزشکی نیاز دارد و در سنین نوجوانی مخصوصا خیلی از افراد تحت تاثیر شرایط محیطی قرار می گیرند در صورتی که مشکلاتی در این زمینه ندارند .

برای ازدواج با این افراد شما ممکن است از نظر اجتماع با مشکلاتی روبرو شوید همانطور که خود این افراد با مشکلات زیادی از نظر اجتماعی و خانوادگی روبرو هستند در کنار این موارد بهتر است که شرایط ایشان را از دکتر متخصص ایشان و روانشناسشان جویا شوید تا بتوانید در این زمینه نسبت به شرایط ایشان تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

عمل های جراحی نیز در این دوستان به یک اندازه جواب نمی دهد و می تواند نتایج متفاوت باشد به صورت کلی تغییر جنسیت شامل مراحل زیر می شود:

 از اینکه فرد ترانسکشوال جلسات مشاوره را پشت سر گذاشت و حداقل یک سال از هورمون درمانی وی گذشت و هنوز در تصمیم خود راسخ است، می‌توان اعمال جراحی لازم را به ترتیب انجام داد. باید به بیمار خاطر نشان کرد که اعمال جراحی غیر قابل برگشت هستند و بیمار دیگر نمی‌تواند از نظر فیزیکی به جنس واقعی برگردد.

در زنانیکه خواهان تغییر جنسیت به جنس مرد هستند، معمولا توالی اعمال جراحی به شرح زیر می باشند، ولی بسته به تجربه جراح و نیاز بیمار، می توان در این توالی تغییراتی را داد:

1. در تغییر جنسیت زن به مرد برداشتن سینه‌ها است اولین گام می باشد. برداشتن سینه‌ها به دو روش انجام می‌شود: روش اول عبارت از برداشتن دو طرفه سینه‌ها همراه با ترمیم مجدد نوک سینه و هاله اطراف آن. در روش دوم سینه‌ها از زیر پوست برداشته می‌شوند که در اصطلاح به آن برداشتن زیر جلدی سینه گفته می‌شود. روش دوم مناسب افرادی است که دارای سینه‌های کوچک هستند دقت کنید که در هرکدام از این مراحل بازگشت تقریبا امکان پذیر نمی باشد .

2.برداشتن رحم، دهانه رحم، لوله‌های رحمی و تخمدان‌ها می‌باشد که برای همیشه امکان بارداری به سبک یک زن را از این فرد می گیرد .

3. برداشتن واژن در خانم‌هایی که می‌خواهند تغییر جنسیت بدهند، می‌توان به دو روش آلت تناسلی مردانهایجاد کرد. در روش اول با استفاده از یک پیوند از عضلات و استخوانهای ساعد، آلت تناسلی درست می‌شود و در روش دوم خود کلیتوریس خانم تبدیل به آلت تناسلی مردانه می‌شود که میزان موفقیت آن و عملکرد جنسی بعد از آن نیاز است که تحت نظر جراح ایشان توضیح داده شود .

اگر از روش اول برای ایجاد آلت تناسلی استفاده شود، باید کل واژن و در روش دوم مقداری از واژن برداشته شود. از بافت واژن برداشته شده جهت ایجاد مجرای ادرار استفاده می شود. آلت تناسلی مردانه ایجاد می‌شود. معمولا روش مرسوم استفاده از کلیتوریس خود خانم می‌باشد چون کلیتوریس دارای حس و خاصیت نعوظ است. ابتدا کلیتوریس آزاد می‌شود و سپس با استفاده از لب‌های کوچک آلت تناسلی خانم، یک آلت تناسلی کوچک ایجاد می‌شود.

این عمل کم عارضه بوده و مزیت آن داشتن حس و خاصیت نعوظ در کلیتوریس است ولی ممکن است نتوان با آن عمل نزدیکی را انجام داد. اندازه آلت تناسلی که با این روش ایجاد می شود ۱۰-۴ سانتیمتر خواهد بود.

5. طولانی کردن مجرای ادرار و آوردن آن به نوک آلت تناسلی ایجاد شده است که بیمار بتواند حالت ادرار کردن مردانه داشته باشد البته دقت کنید که همه این جراحی ها زمان بر و هزینه بر می باشد در کنار اینکه فرد از نظر روحی و دردهایی که تجربه می کند شرایط سختی دارد .

ولی باید توجه داشت که علی رغم این عمل طولانی کردن مجرای ادرار، بیمار ممکن است باز نتواند در حالت ایستاده ادرار کند. در این مرحله از روی شکم یک سوند در داخل مثانه گذاشته می شود تا ادرار را خالی کند و مجرای ادرار طبیعی فرصت ترمیم داشته باشد. پس از ایجاد و ترمیم مجرای ادرار طبیعی سوند مثانه خارج می‌شود.

6.کیسه بیضه ایجاد می شود. برای اینکار داخل لب‌های بزرگ خالی و در داخل آنها پروتز بیضه گذاشته می‌شود.باید بخاطر داشته باشید که هر کدام از مراحل فوق دارای عوارض مخصوص به خود هستند و ممکن است نیاز باشد که بیمار بارها بستری و تحت عمل جراحی قرار گیرد .

بهتر است سعی کنید که در مورد ازدواج بعد از عمل های جراحی ایشان و شرایط روحی و شناختی که بعد از آن خواهید داشت تصمیم گیری و بهتر است در تغییر جنسیت ایشان نقشی نداشته باشید و تصمیم گیری را بر عهده خود ایشان بگذارید چون اگر شما به ایشان قول ازدواج بدهید و ایشان جراحی ها را انجام بدهند به امید ازدواج با شما و بعد از این عمل ها شما بنا بر شرایط خانوادگی ، اجتماعی و... برایتان ایشان مورد پذیرش نباشند هم خودتان و هم ایشان شرایط روحی سختی را تجربه خواهید کرد پس بهترین مسیر تصمیم گیری ایشان توسط خودشان و به کمک روان پزشک و روان  درمانگر می باشد .
پاسخ داده شده ژوئیه 12, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام
بهتر هست حتما در این مورد از خانواده مشورت بگیرید ضمن اینکه این‌گونه افراد هرگز نمیتونن بچه دار بشوند.
موفق باشید
دارای دیدگاه اوت 8, 2020 توسط بی نام
حتما پشیمون میشی ،درسته اونم ادمه ولی از اینکه دو روز دیگه هم خودت و هم اون ضربه بخورین(به ویژه اون)بهتره اینکار رو نکنی
قطعا دوسال نشد ،۵سال دیگه.....۵سال نشد نهایتش چندین سال که بگذره بااازهم دلت یه بچه میخاد هرچند الان ممکنه بگی ن نمیخام ولی به نظر منکه اشتباه میکنی.الان که اولشه فگر این چیزارو بکن که چن سال بعد نیای همینجا بنویسی پشیمونم و چه کنم و این چیزا.
موفق باشی
دارای دیدگاه اوت 5, 2021 توسط بی نام
افراد ترنس میتوانند بچه دار بشن
الکی ننویسین نمیتونن و اینا
ولی اون ادم بیشتر از یه مرد سیسجندر میتونه مرد باشه و پشتتون باشه
دارای دیدگاه سپتامبر 5, 2021 توسط علی
حالا * سوال، افراد غیر ترنس چه تصمینی میدن که بچه دار میشن؟؟؟؟

خدایی خجالت نمی کشید انقدر راحت و با گستاخی حرف میزنید

چه تضمینی میدین که شمایی که غیر ترنس هستین ،بچه دار شبن؟؟؟
دارای دیدگاه Mar 21, 2022 توسط بی نام
دقیقا درود بر شما الان شوهر خاله خود من یه مرد سیسجندره و نمیدونست که بچه دار نمیشه حداقل مرد های ترنس میدونن و از اون اول میگن دست کسی رو هم تو حنا نمیذارن
پاسخ داده شده نوامبر 17, 2021 توسط ماریا
حمایت از این افراد سخته در این جامعه اگر میتونید برید خارج ایران بهتره.باید مثل مرد برخورد کنید و چیزهایی که آزردش یادآوری نکنید چون عین زخم کهنه میمونه که خوب نمیشه پس با چنین زخمی نباید ور رفت.آرامش و روحیه اش کم کم بالا میره و بهبود پیدا میکنه نه یکهو.باید درکش کنید.از نظر جنسی آره مثل مرد استریت نیست و خب هورمون باید مصرف کنه.من یک جا شنیدم ترنس های مرد میتونن بچه دار شن حالا روشش یادم نیست.موردی مثل شما را سراغ دارم.یه ایمیل بدید پیام بدم بهتون درباره اش بیشتر راهنماییتون کنم.موردی مثل شما سراغ دارم که با مرد این چنینی ازدواج کرده منتها الان دیگه ترنس نیست شوهرش.بخاطر ناامنی نمیتونم اینجا بیشتر حرف بزنم.منم ترنس زن هستم و در کل زنم خیالتون راحت مرد نیستم
پاسخ داده شده نوامبر 19, 2021 توسط هیراد
..................
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,594 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 320 بازدید
2 پاسخ 114 بازدید
1 پاسخ 814 بازدید
4 پاسخ 735 بازدید
1 پاسخ 168 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط Selena ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 148 بازدید
1 پاسخ 552 بازدید
...