مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

درمورد نحوه معرفی دوست پسرم که یه شهر دیگن چجوری به خانوادم معرفی کنم

137 بازدید
سوال شده سپتامبر 27, 2020 در قبل از ازدواج توسط H
نمایش از نو سپتامبر 27, 2020
سلام خسته نباشید
درخصوص موضوعی ازتون یه مشاوره میخواستم ممنون میشم کمک کنین.
من ۳ساله ونیمه با پسری در رابطه هستم من ۲۱ و ایشون ۲۵ساله هستن فاصله شهرامونم ازهم تقریبا ۵ساعته تو این مدتم ۲بار همو از نزدیک دیدیم.
از لحاظ اخلاقی و رفتاری وجه اشتراکات زیادی داریم و بهم میخوریم جدا از اختلاف نظراتی ک همه باهم دارن بهم شبیهیم.
ایشون با خانواده شون درمورد من صحبت کردن، خانوادشون مشکلی ندارن و راضین اما به دلیل نداشتن کار و شغل خانواده شون راضی به اومدن به خواستگاری نیستن فلن و گفتن وقتی ایشون سرکار برن اونوقت موافق خواستگاری رفتن میشن ضمنا ایشون دانشجون و خدمتشونم رفتن خودمم دانشجوم.!
فقط من از شما یه راهنمایی میخواستم درخصوص اینکه اگه شرایط خواستگاری فراهم شه من به خانوادم چی بگم منظورم اینه که بگن اقا منو از کجا پسندیدن؟
یا کجا باهم اشناشدیم من چطوری اقارو به خانوادم معرفی کنم و بگم که از کجا منو میشناسن و چطوری بهم علاقه مند شدن و میخوان بیان خواستگاری با توجه به اینکه محل سکونتمونم یه شهر نیست
چون خانواده من به شدت با رابطه دوستی مخالفن و هر دو خانواده هام تقریبا مذهبین ممنون میشم راهنمایی کنین
نمیتونمم بگم توسط اساتید یا دوستام بهم معرفی شدیم چون ایشون غریبه ن و مال * شهر دیگن ممنون میشم * راهکار بدین واقعا نمیدونم چیکار کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 27, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم احساسات و نگرانی هایی که برای آینده دارید قابل احترام می باشد اما در این مسیر دقت کنید که شما از سن نوجوانی وارد این ارتباط شده اید و رابطه شما نیز مجازی می باشد و این رابطه شناختی ناقصی را ایجاد می کند و تصمیم گیری برای ازدواج بر مبنای ان می تواند شما را با اشتباهات زیادی روبرو کند بهتر است تصمیم گیری برای ازدواج را به آن زمان و شناخت در دنیای واقعی ، مشاوره پیش از ازدواج و تحقیق قرار بدهید .

در این مسیر در هرصورت امکان واکنش خانواده ها به این سبک آشنایی وجود دارد و نیاز است که شما دلیلی را برای آشنایی بیان کنید که هرچند اگر بتوانید حقیقت را بیان کنید امکان تصمیم گیری اشتباه شما کاهش می یابد.
دارای دیدگاه سپتامبر 27, 2020 توسط H
خب منم بخاطر اینکه نمیدونم چجوری معرفی کنم به خانواده م از شما خواستم کمکم کنین که بگم اشنایی ما به چه صورت بوده
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,831 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 140 بازدید
0 پاسخ 103 بازدید
1 پاسخ 85 بازدید
...