مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه عاطفی و عاشقانه

164 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2020 در قبل از ازدواج توسط مهدیسا
باسلام
بنده دختری ٢۷ ساله و دانشجوی دکتری هستم
حدود نه ماه پیش یکی از اساتیدم به من ابراز علاقه میکنند
و گفتند پدرتان درجریان هست, سر کلاس اشارات چشمی و محبت کلامی و طرفداری زیادی میکردند
 و یکبار جلوی یکی از دانشجویان از برق چشمان من تعریف کردند!! ایشان ۵۸سال دارند و دو دختر متاهل دارند و یک پسر١۸ ساله, من تا هم اکنون فکر میکنم اشارات ایشان بخاطر پسرشان بوده و فقط یکبار طی پیامی گفتند که من از شما خوشم میاید جهت ازدواج و من بخاطر فاصله سنی زیاد باور نکردم... ضمنا احتمال میدهم همسر ندارند...یعنی یا طلاق گرفتند یا در قید حیات نیستند. متاسفانه بنده جذب ایشان شدم و طی این مدت دایما افکار و احساساتم را با ایشان در میان میگذاشتم. ولی ایشان حتی یکبار هم جواب پیامم را ندادند.  و هیچ واکنشی هم نشان نمیدهند. بنده گاها شبها هم به ایشان پیام میدادم بدون دریافت هیچ پاسخی...و البته ایشان استادی هستند که هرکدام از دانشجویان پیام میدهند ناراحت میشوند و تذکر میدهند که به من پیام ندهید.
ولی نسبت به من هیچ واکنشی ندارند.
من بازهم فکر میکنم بخاطر پسر ١۸ ساله ایشان هست, ازطرفی میترسم اگر دیگر پیام ندهم موقع دفاع رساله, استاد داور که از طرف دانشگاه تعیین میگردد شوند, من واقعا مجذوب محبت ایشان شده ام, و پدرم به من گفت از پیامک هایت مطلع هستم ولی مادرم نمیداند,

حال سوالم اینست ایا به صلاح هست دیگرپیام ندهم و قطع رابطه کنم
ضمنا متاسفانه دلبسته شده ام
لطف میکنید راهنمایی و راهکار ارایه فرمایید
باتشکر
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 28, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام هست اما دقت داشته باشید که شما در این مورد بهتر بود در همان اول با پدر خود صحبت می کردید و می پرسیدید که این استاد شما با پدرتان در مورد چه چیزی صحبت کرده اند در کنار اینکه شما نیز دقت کنید که توجه های مداوم و خیالپردازی های شما براساس یک سری صحبت اولیه می تواند برای شما ایجاد وابستگی کند و باعث شود که شما احساسات شدیدتری را تجربه کنید و موضوعات مهمی چون این میزان از تفاوت سنی را مورد بررسی کمتری قرار بدهید .

دقت کنید که شما بیان می کنید که در زمان فعلی براساس یک سری وابستگی بدون ابراز احساس دو طرفه و همچنین ترس از فرایندهای درسی و دچار مشکل شدن دارید به این رابطه ادامه می دهید در این حالت دقت کنید که در اول که نمی توان بر مبنای وابستگی به تنهایی بدون در نظر گرفتن شرایط بیرونی وارد یک ارتباط شد در کنار اینکه ایشان در جایگاه استادی موظف به اجرای کارهای خود هستند پس بهتر است از ترس دچار مشکل شدن خود را در معرض آسیب بیشتر قرار ندهید و سعی کنید که در کنار احترام به احساسات خود به این سوال برای خودتان پاسخ بدهید که شما از این پیام دادن ها چه هدفی دارید و از این آقا توقع چه رابطه ای دارید ؟ در کنار اینکه بهتر هست که با پدر نیز صحبت کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,798 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 108 بازدید
0 پاسخ 68 بازدید
سوال شده دسامبر 3, 2021 در قبل از ازدواج توسط فرهاد مرادی
1 پاسخ 178 بازدید
سوال شده اوت 20, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
0 پاسخ 95 بازدید
سوال شده اوت 19, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 161 بازدید
1 پاسخ 120 بازدید
سوال شده Mar 25, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 150 بازدید
سوال شده Mar 23, 2022 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 68 بازدید
سوال شده نوامبر 9, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط 2284158498 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 362 بازدید
سوال شده ژوئیه 21, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط حدیث
...