مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا یک روانشناس یاروانپزشک به من پاسخ بده چندبارپرسیدم

532 بازدید
سوال شده دسامبر 9, 2020 در قبل از ازدواج توسط ترانه
سلام وقتتون بخیر
دختری۲۸ساله هستم که حدود شش ماهه با آقایی آشناشدم وقصد ازدواج داریم هردوکارشناس ارشد هستیم و من یک سال ازش بزرگترم. مشکل من اینه که بیش ازحد نسبت بهش حساسم و از اینکه با خانم های دیگه صحبت کنه به شدت ناراحت میشم منشا این موضوع برای من این هست که نامزدم به من درباره رابطه قبلی که داشته وازعلاقش به اون خانوم گفت و این موضوع حساسیت منو بیشترکرد وازطرفی پیجشون حدود ده هزارنفر فالوور داره که باخیلی هاشون صحبت میکنه و همون نامزد سابقش هم هنوز توپیجش هست وقتی هم اعتراض میکنم میگن که اون رابطه تموم شده ومن الان فقط وفقط به تو فکرمیکنم ونه هیچکس دیگه به من میگه که اگه دایرکت حواب میدم خیلی رسمی برخورد میکنم نگران هیچی نباش دیشبم گفت که دیگه باید این حساسیتو کم کنی کاری نمیکنم فقط یه سری جملات معمولی میگم...
میخواستم ازتون بپرسم که آیا این حساسیت من بی مورده یاخیر؟واینکه چه راهکارهایی هست که بتونم این حس رو ازخودم بگیرم؟مطمئنم غیر ازایشون هرمرد دیگه ای هم همسرم بشه من این حساسیتو دارم وهمیشه همراهمه کمکم کنید که ازخودم دورش کنم چون واقعا درعذابم
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 9, 2020 توسط گلی
سلام به شمادوست عزیز...

ببینیدحساسیت شمابه هیچ عنوان بی موردنیست اگه همسرتون دررابطه قبلی به مشکل خورده بهتون پیشنهادمیدم که حتما ازشون بپرسیدکه دقیقاچرارابطشونوبهم زدن وآیادلیل قطع رابطه اون خانم بودن ویاهمسرشما.

درقدم دوم ازتون میخوام که درکمال آرامش ازهمسرتون بخواهیدکه پیجشون روپاک کنن واگه تمایلی به این کارندارن ازشون بخواهیدکه اون خانم روآنفالو کنن.چون اگرحتی همسرشمابه اون خانم علاقه نداشته باشه اون خانم حتمابه همسرشماعلاقه داره وبخاطرهمین علاقه هست که بهشون دایرکت میدن.درکمال احترام بهشون بگیدکه اگه برای شماارزش قائلن بایدهرگونه رابطه بااون خانم روقطع کنن حتی اگرجواب دایرکت باشه.

یادتون باشه که حساس بودن یک آلارم خطره که بهتون کمک میکنه جلوی طوفان هایی که درراهه روبگیریدپس باهاش مبارزه نکنید

باآرزوی سلامتی وامنیت
دارای دیدگاه دسامبر 9, 2020 توسط ترانه
سپاس از لطفتون
دارای دیدگاه دسامبر 21, 2020 توسط پزشکیان
سلام پاسخ داده شد
پاسخ داده شده دسامبر 9, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که این روابط برای شناخت بیشتر هردوی شما نسبت به یکدیگر می باشد و در این مسیر بهتر است بجای اینکه به دنبال این باشید که کدام یک از شما درست می گوید به این موضوع توجه کنید که این سبک روابط این آقا برای شما مورد پذیرش می باشد و می توانید با همین میزان روابط برای ادامه زندگی مشترک به ایشان فکر کنید بدون اینکه به امید تغییر دادن ایشان پیش بروید ؟ این سوال مهمی می باشد چون امکان تغییر دادن برای شما وجود ندارد پس بهتر است که سعی کنید که براساس شناخت تصمیم گیری کنید .

بهتر است این سبک روابط با حدود مشخص باشد و اگر شما فکر می کنید که این آقا بیش از رابطه های معمول اجتماعی با دیگر خانم ها ارتباط برقرار می کنند بهتر است با دقت بیشتری به این مضووع توجه کنید در کنار اینکه به این موضوع توجه کنید که صحبت های انها در مورد چه موضوعی می باشد ما زمانی داریم که فرد شغلش با این شبکه های اجتماعی و روابط ارتباط دارد و این روابط برای فروش محصول و یا شرایط کاریش می باشد اما گاهی این فضا برای تبلیغ و یا درآمد نیست بلکه یک شبکه شخصی می باشد در این مسیر بهتر هست که حریک خصوصی بیشتر حفظ شود و در کنار اینکه دلایل ایشان برای این سبک روابط مورد بررسی قرار گیرد .

بهتر است در کنار شناخت سعی کنید که مشاوره پیش از ازدواج را نیز تجربه کنید تا بتوانیم با بررسی سبک شخصیتی ، دیدگاها ، سبک رفتارها و معیارها و... در این مسیر به تصمیم گیری بهتر شما کمک کنیم.
دارای دیدگاه دسامبر 9, 2020 توسط ترانه
خیلی ممنون از کمک وراهنماییتون
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,224 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 64 بازدید
1 پاسخ 143 بازدید
1 پاسخ 132 بازدید
3 پاسخ 225 بازدید
1 پاسخ 484 بازدید
2 پاسخ 270 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط مجید
1 پاسخ 114 بازدید
1 پاسخ 259 بازدید
...