مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چک کردن گوشی والدین توسط فرزند

294 بازدید
سوال شده ژوئیه 7, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط آرمین
سلام.من یک دختر ۱۲ساله دارم که یک بار تو گوشی من عکس یک خانومی رو دید و از اون وقت تا الان هر روز گوشی من رو چک می کنه.من هم بخاطر اینکه خیالش راحت باشه که چیزی برای نگرانی وجود نداره تا الان مانع کارش نشدم اما این موضوع داره ناراحتم می کنه و نمی دونم باید چه برخوردی باهاش داشته باشم.لطف می کنید اگه راهنماییم کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 7, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دختر شما در سن نوجوانی قرار دارد و در این سن حساسیت به این موضوعات بیشتر می شود و می تواند دیدن این عکس برای او با نگرانی زیادی از جمله خیانت شما ، بهم ریختن زندگی خانوادگیتان مخصوصا اگر با همسرتان نیز مشکلی دارید و در مقابل او صحبت می شود همراه شده باشد .

در این مسیر بهتر است که سعی کنید که به جمع خانوادگی خود توجه کنید و روابط صمیمانهو در احترام بیشتری را با همسرتان داشته باشید در کنار اینکه می توانید در محیط بیرون در زمان مناسبی بدون سرزنش در احترام از او بپرسید که چیزی هست که بخواهد در مورد آن با شما صحبت کند و یا نگرانی که شما بتوانید به آن پاسخ بدهید در هرصورت چک کردن مداوم نشان از این دارد که ذهن نوجوان شما درگیر می باشد و خب این می تواند بر روند شرایط درسی و روابط و شرایط روحیش تاثیر گذارد پس بهتر است که در مورد این موضوع بدون سرزنش و در احترام صحبت کرده شود و شما نیز توضیح بدهید به سوالات ذهنی او تا این اعتماد بازسازی شود .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,916 کاربر

سوالات مشابه
5 پاسخ 4,796 بازدید
1 پاسخ 111 بازدید
1 پاسخ 1,378 بازدید
1 پاسخ 180 بازدید
3 پاسخ 112 بازدید
1 پاسخ 783 بازدید
1 پاسخ 213 بازدید
2 پاسخ 84 بازدید
...