مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چگونه از بارداری جلوگیری کنیم

172 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ؟؟؟؟
با سلام من تازه قراره نامزد کنم و خیلی وسواس دارم همش ترس از بارداری دارم دستشویی رفتنی اول دستشویی میشورم بعد خودمو میشورم میترسم نکنه اونجا منی ریخته باشه و من حامله باشم یا اصلا ب واژنم دست نمیزنم میگم اگ دست بزنم شاید دستم ب جایی یا اشیایی برخورد کرده ک آغشته ب منی شده باشه و من ب خودم دست بزنم وباردار شم یا وقتی رو فرش میشینم میترسم منی رو فرش ریخته باشه ومن بشینم از فرش ب شلوارم سرایت کنه از شلوار ب شورت و از شورتم ب واژن و باعث بارداری بشه و اینکه قراره نامزد کنم و صددرصد شروع رابطه ها حداکثر بدون دخول ولی من ک نمیتونم ب نامزدم ن بگم میشه کمکم کنید خیلی اذیت میشم چجور میتونم وقتی نامزد کردم از بارداری جلوگیری کنم یا اگ از کاندوم استفاده کنم و کاندوم پاره بشه.چجور میتونم طبیعی جلوگیری کنم هیچی بلد نیسم راجب جلوگیری از بارداری من ک نمیتونم تا اخر عمرم با ترس از بارداری زندگی کنم اینجوری خودم اصلا نمیتونم لذت سکسو داشته باشم
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 28, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول اینکه این میزان از اضطراب باعث می شود که بر روند رابطه شما تاثیر گذارد در این مسیر بهتر است که حتما به همراه نامزدتان و یا تنهایی به متخصص سکس تراپ مراجعه کنید و دوره های آموزشی را سپری کنید چون اطلاعات ناقص و غلط می تواند اضطراب شما را افزایش بدهد مثل اینکه شما با نشستن بر روی جای که منی ریخته باشد باردار می شوید و یا اینکه اگر به خودتان دست بزنید بارداری می شوید و یا اینکه با شستن از بارداری جلوگیری می شود.

راه های جلوگیری متفاوت می باشد و برای اینکه احتمال بارداری کاهش یابد بهتر است دو روش جلوگیری در کنار هم استفاده شود مثلا روش طبیعی در کنار استفاده از کاندوم تا احتمال بارداری کاهش یابد.

برای این میزان از ترس از بارداری در کنار آموزش بهتر است به روانشناس نیز مراجعه کنید.

روزش های جلوگیری می تواند شامل موارد زیر باشد که البته با توجه به اینکه در دوران نامزدی هستید استفاده از کاندوم و جلوگیری طبیعی و یا نهایتا قرص را به شما پیشنهاد میکنیم.

1.یکی از روش های رایج برای جلوگیری از بارداری می باشند که نوع رایج قرص ضد بارداری از هورمون های استروژن و پروژسترون برای جلوگیری از تخمک گذاری استفاده می کند. این قرص ها تاثیر زیادی برای جلوگیری از حاملگی دارند

2.تزریق آمپول: این نوع از تزریق هر سه ماه یک بار انجام می‌شود، دپوپرورا نام تجاری این نوع تزریق هورمون پروژسترون است که برای جلوگیری از بارداری استفاده می‌شود. این روش اگر به‌درستی استفاده شود، بسیار مؤثر است و کمتر از یک درصد زنان، بارداری ناخواسته را در این روش تجربه می‌کنند. از مزایای تزریق پروژسترون، امنیت و راحتی، جلوگیری از سرطان رحم، ایمنی هنگام شیردهی و عدم وجود استروژن است.از عوارض جانبی آن می‌توان به خون‌ریزی نامنظم، پریودهای سنگین، تغییرات در میل جنسی، اضافه وزن، افسردگی، رشد غیرطبیعی موها، سردرد، حالت تهوع و حساس شدن پستان‌ها اشاره کرد.

3. کاندوم ها در دو نوع زنانه و مردانه وجود دارند که این کاندوم ها از ورود اسپرم به بدن زن جلوگیری کرده و در برابر بیماری های جنسی هم از زوجین حفاظت می کند. کاندوم زنانه یک کیسه * پلاستیکی باریک است که باید 8 ساعت قبل از نزدیکی در داخل واژن قراردهید . کاندوم زنانه را باید از طرفی که بسته است با دست گرفته و به داخل واژن بکشید البته به دلیل باکرده بودن احتمالی شما استفاده از کاندوم زنانه برای شما امکان پذیر نیست.

4. این نحوه پیشگیری طبیعی، مرد تلاش می کند هیچ اسپرمی وارد بدن زن نشود. برای این کار، مردان قبل از انزال آلت را از رحم خارج می کنند تا مایع منی بیرون از واژن تخلیه شود. این روش زیاد مطمئن نیست و احتمال موفقیت این روش 75 تا 80 درصد است. چون ممکن است مقداری از آب منی که حاوی اسپرم است، قبل از انزال خارج و باعث بارداری شود. از مشکلات این روش این است که مردان به راحتی نمی توانند انزال خود را کنترل کنند.

زوجینی که رابطه های جنسی پشت سر هم دارند در استفاده از این روش، بهتر است آقایان قبل از نزدیکی، ادرار کنند. در این صورت اگر از انزال قبلی اسپرمی باقی مانده باشد، خارج می شود. اسپرم های باقی مانده از انزال قبلی می تواند باعث باروری تخمکها شود.در کنار اینکه بهتر است به سیکل قاعدگی و تخمک گذاری هم توجه کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,398 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 181 بازدید
سوال شده فوریه 23, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط فروزان همایی
2 پاسخ 294 بازدید
سوال شده ژوئیه 31, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط مریم محمدی
0 پاسخ 251 بازدید
0 پاسخ 244 بازدید
1 پاسخ 391 بازدید
سوال شده مارس 8, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط دریا منصوری
1 پاسخ 529 بازدید
سوال شده فوریه 7, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط جلال
5 پاسخ 651 بازدید
سوال شده نوامبر 22, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط M_a
2 پاسخ 363 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Negar
1 پاسخ 342 بازدید
سوال شده ژوئیه 17, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Delaram
1 پاسخ 812 بازدید
سوال شده ژوئن 12, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
...