مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فانتزی جنسی نصفه ونیمه نامزدم

2,699 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2021 در زوج درمانی توسط Sara
سلام...من ۲سال ونیم نامزد کردم ولی بعد ۲سال فانتزی جنسی نامزدم آشکارشد..خیلی دوسم داره وکسیو جزمن قبول نداره ولی دوس داره فقط * بار رابطه سه نفره بایکی از دوستان خیلی صمیمیشو امتحان کنه..فقط درحد خوردن اونم بدون دخول
درصورتی که درحالت عادی مرد خیلی باغیرت وتعصبی روی خواهرومادرشه
از طرفی میدونم دچارمشکل جدی شده و ازطرفیم خیلی دوسش دارم و نمیتونم رهاش کنم واز طرفیم این حرفاش خیلی حال روحی وجسمیم رو بد کرده
نمیدونم چیکار کنم چجوری حلش کنم
4 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 2, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که روبرو شدن با این موضوع برای شما با درگیری فکری و فشار روحی زیادی می تواند همراه شده باشد اما عزیزم وقتی ایشان از شما این درخواست را می کنند که رضایت بدهید در این حالت دیگر نمی توان بیان کرد که این تنها یک فانتزی می باشد بله انسان می تواند فانتزی های زیادی داشته باشد اما زمانی که در مسیر عمل به آن پیش می رود دیگر فانتزی محسوب نمی شود و جز گرایشات جنس او می باشد و نیاز به دقت بیشتری دارد.

اینکه شما فکر کنید با یک بار تجربه این رابطه این فانتزی تمام می شود اصلا درست نیست چون در هرصورت این افکار و تمایلات تقویت می شود.اگرچه تمایل به رابطه سه‌نفره موضوعی است که در بسیاری از مواقع جدی گرفته نمی‌شود و خیلی‌ها آن را به‌عنوان یک تنوع‌طلبی در نظر می‌گیرند، اما با توجه به پیامدهای مخربی که این شکل از رابطه به همراه خواهد داشت

در این مسیر قرار نیست به هردرخواست جنسی پاسخ مثبت داده شود پس بهتر است شما مراقبت لازم را از خودتان داشته باشید و نیاز است که هردوی شما در کنار هم به روانشناس مراجعه کنید بهتر است در همین دوران نامزدی این مسیر را طی کنید تا از مشکلات احتمالی در اینده جلوگیری شود.

دلایل زیادی می تواند در این تمایلات جنسی نقش داشته باشد که چند مورد از آنها را در زیر بیان می کنم اما بهتر است برای بررسی دقیق به روانشناس مراجعه کنید.

1.برقراری رابطه جنسی طولانی‌مدت با یک نفر برای برخی افراد دشوار است و آن‌ها پس از مدتی احساس می‌کنند رابطه جنسی‌شان نیاز به تنوع دارد. با توجه به اینکه برقراری رابطه جنسی هم‌زمان با بیش از یک نفر یکی از رایج‌ترین فانتزی‌های جنسی است، احتمالاً این تصور پیش از سایر راهکارها برای ایجاد تنوع به ذهن می‌رسد.

2.رابطه‌های سه نفره یا حتی بیش از سه نفر یکی از شایع‌ترین و پرطرفدارترین شکل‌های برقراری رابطه جنسی در صنعت پورنوگرافی است که باعث می‌شود این شکل از رابطه به‌عنوان الگویی در ذهن مخاطبین شکل بگیرد و آن‌ها تصور کنند برای دستیابی به لذت جنسی می‌بایست این شیوه از رابطه را تجربه کنند و افرادی که از نظر هویت و شناخت خود در شرایط با ثباتی نیستند ممکن است که بیشتر تحت تاثیر این فیلم ها قرار گیرند.

3.برقراری رابطه جنسی با بیش از یک نفر یا تماشای رابطه میان دیگران برای بعضی‌ها لذت جنسی بیشتری به همراه دارد و آن‌ها به همین خاطر به دنبال رابطه سه‌نفره هستند. این درخواست برای کسب لذت بیشتر معمولاً از طرف آقایان مطرح می‌شود و نفر سومی که وارد رابطه می‌شود، زن است. اما در برخی مواقع این درخواست از جانب زنان مطرح می‌شود و مرد دیگری به‌عنوان نفر سوم وارد رابطه می‌شود.

البته موراد دیگری چون نداشتن عزت نفس لازم، ساختار شخصیتی ضعیف، مشکلات درروابط عاطفی و جنسی، دلایلی چون جلوگیری از خیانت و... نیز می تواند بیان شود.

مشکلات روحی به‌خصوص از دست دادن اعتمادبه‌نفس جنسی، احساس پوچی و همین‌طور سرخوردگی و افسردگی ازجمله پیامدهای برقراری رابطه جنسی سه‌نفره هستند. درواقع این شکل از رابطه این احساس را در فرد ایجاد می‌کند که او به‌تنهایی برای ایجاد لذت و آرامش در همسر خود کافی نیست و یا همسرش دیگران را به وی ترجیح می‌دهد. این موضوع باعث خواهد شد تا مشکلات روحی بسیاری برای فرد ایجاد شود.یکی از مشکلات برقراری رابطه جنسی سه‌نفره این است که این رابطه‌ها تبدیل به آغازی برای حرکت به سمت سایر ناهنجاری‌های جنسی نظیر رابطه با تعداد افراد بیشتر خواهد شد. همان‌طور که پس از مدتی برقراری رابطه جنسی دونفره برای فرد یکنواخت شده و او به سمت رابطه سه‌نفره تمایل پیدا کرده، دیر یا زود این شکل از رابطه نیز برای فرد عادی شده و او به دنبال کسب تجارب لذت‌بخش دیگر نیز خواهد بود. به همین خاطر بهتر است از ابتدا مرزهای خود را در این روابط مشخص کرده و نسبت به آن‌ها پایبند باشیدفردی که میزان هیجان بالای ناشی از این نوع رابطه را تجربه کرده در مقابل سطح قبلی رابطه خود با همسرش لذت و هیجان لازمه را دریافت نمی کند.در واقع مانند اعتیاد به مواد مخدر که فرد پس از چند بار مصرف، برای تجربه * حال و هوای اولین مصرفش مجبور به افزایش دوز دارو می شود،در رابطه جنسی سه نفره نیز فرد برای تجربه هیجان و لذت بالا (که البته به مرور یکنواخت می شود)، مجبور به اجرا و تکرار رابطه های متنوع خواهد شد.افراد سعی می کنند روابط بدون چهارچوب دیگر را نیز تجریه کنند  این نه گفتن به درخواست های اولیه بعد شخصیتی برای افراد دشوار می شود که از اهمیت زیادی برخودار می باشد.
دارای دیدگاه اکتبر 2, 2021 توسط بی نام
نمایش از نو اکتبر 3, 2021
همش میگه قرارنیست بهت دیت بزنه..قرارنیست ببینتت..فقط تو تاریکی و فقط * قسمتو ببخشیدا رک حرف میزنم (خودت بازکنی اون بخوره حتی بهت دست نزنه)
وقتی میگم فک کن یکی بیاد وبه خواهرت همچین پیشنهادی بده تو چیکار میکنی،معمولا عصبی میشه

نمیدونم بی غیرته یا نه
دارای دیدگاه اکتبر 3, 2021 توسط بی نام
سارا خانووم سلام
چه جالب منم دقیقا این فانتزی رو دارم
کاش میشد بیشتر توضیح بدید
پاسخ داده شده اکتبر 3, 2021 توسط بی نام
رابطه سه نفره در حد فانتزی خوبه ولی انجامش ممکنه مشکلاتی رو ایجاد کنه که قابل پیش بینی نباشه در حد جداییی بنابراین خیلی موضوع پیچیده ایه راستش من خودم این فانتزی رو دارم ولی نمیشه اجراش کرد در حد فانتزی خوبه نه انجام
دارای دیدگاه اکتبر 3, 2021 توسط بی نام
خب اون میگه من باید * بارم شده حتی نصفه ونیمه فانتزیمو انجام بدم
پاسخ داده شده اکتبر 4, 2021 توسط Farid حرفه ای (820 امتیاز)
خواهش می کنم ازتون که به حرفش گوش نکنید. چون بار اول خدایی نکرده بشه، مسیر برای بار های بعد و بعدی باز میشه. و در نهایت بنیاد خانوادتون سست میشه.

باهاش حرف بزن و قانعش کن.
دارای دیدگاه اکتبر 5, 2021 توسط بی نام
من قبول نکردم..باخودش منطقی حرف زدم..گفتم اگ دوسم داری به خودت بیا وتوام منطقی باش وکمکت میکنم درمانش کنیم
گفتم اگ هستی منم هستم تا آخرش برای درمان
اگ نیستی هیچی دیگ وظیفمو انجام دادم ودیگ نمیتونم بمونم
جواب نداد و قبول نکرد منم ازچشمم افتاد ودیگه دوسش ندارم ورهاش کردم
پاسخ داده شده اکتبر 4, 2021 توسط Mehdi0791 حرفه ای (4,620 امتیاز)
بینهایت کار اشتباهی هست ومشکلاتی را در آینده برایتان خواهد داشت که ممکن است زندگیتان به خطر بی افتد. به هیچ عنوان این کار خطرناک را قبول نکنید وهمسرتان را توجیه نمایید. درست است که خیلی دوستشان دارید ولی خط قرمزهایی هم هست که باید بهشون توجه کنید
دارای دیدگاه اکتبر 5, 2021 توسط بی نام
منم به خاطر خط قرمزام زیربار نرفتم..خیلی سعی کردم منظقی حلش کنم کمکش کنم ولی خودش نخواست
من گفتم کمکت میکنم تا آخرش هستم که درمان بشی
گفتم یا من یا فانتزیت
اونم بدون هیچ جوابی خواسته خودشو انتخاب کرد
این دیگ آخرین کاری بود ک میتونستم به خاطرش وبه خاطر دوست داشتنم انجام بدم
دارای دیدگاه نوامبر 19, 2021 توسط بی نام
تو این دنیا و مخصوصا در شرایط فعلی من آدم نرمال ندیدم همه به فنا رفتن.  همه اعتیاد دارند. یکم بگردی اعتیاد خودتم پیدا میکنی. این یکی از  حالتهای شخصیتی که در همه وجود داره در تمام مردها هم هست. مردای هم هستند ادعای ناموس میکنن ولی کاملا بی ناموسن و به دیگر ناموس  مردم چشم میدوزند که این مردا ... هستندو و باز هم برای آنها تفسیری. شما خانم اگر میخوای نجات پیدا کنی فانتزیتو در همین حدی که هستی ادامه بده نه بیشترو نزار شوهرت دیربه دیر ارضا بشه . مطمئنا مردی باهوش و مهربان داری و توهم باید باهوش باشی تا کنترلش کنی و بهش روحیه بده (مرد رو نباید بی عرضه روانی ضعیف و تنبل صداش کنی) کمکش کن  تا نجاتش بدی تو که میدونی مشکل چیه  اون تو میدانه تو دور از میدوون
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,299 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 688 بازدید
2 پاسخ 2,227 بازدید
سوال شده مارس 3, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط سارا
0 پاسخ 284 بازدید
2 پاسخ 447 بازدید
1 پاسخ 436 بازدید
سوال شده دسامبر 20, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط A.m حرفه ای (860 امتیاز)
3 پاسخ 1,421 بازدید
سوال شده ژوئن 19, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط رضا
1 پاسخ 3,291 بازدید
سوال شده می 13, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط سارا
1 پاسخ 4,364 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 2,536 بازدید
سوال شده دسامبر 15, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
...