مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چطور میشه یک فانتزی جنسی رو برای همیشه فراموش کرد؟

329 بازدید
سوال شده 11 ژان 2024 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Just_A_Homo_Sapiens ممتاز (100 امتیاز)
سلام.
متأسفانه از یه‌موضوعی ناراحتم و دلم پره واقعاً و اینجا فقط می‌تونم بگم چون هیچکس هیچکس دیگه رو نمی‌شناسه و به‌صورت ناشناس حداقل می‌تونیم سؤال بپرسیم.
ببخشید که صریح میگم ولی من از بچگی یه‌فانتزی داشتم که فک کنم بهش فوت فتیش میگن ولی در حد فتیش نیست بیشتر یکجور علاقه هست. در واقع از موقعی که یادم میاد، به پای دخترها و خانم‌ها علاقهٔ بسیار زیادی داشتم (البته پایی که زیبا باشه) چیزی هم که خیلی تحریکم می‌کنه، کفش پاشنه بلنده که اگه خانمی پوشیده باشه خیلی به‌پاهاش جذب می‌شم و حتی به‌شدت تحریکم می‌کنه و با این افکار متأسفانه خودارضایی می‌کنم و لذت وصف‌ناپذیری بهم میده که قادر به توصیفش نیستم. کلاً دوست دارم پای زیبای یه خانم زیبا رو روی صورتم قرار بدم و بمالم و خیلی لذت‌بخشه برام. چیزی هم که جدیداً متوجه شدم خیلی برام لذت‌بخش‌تره، نگاه کردن به پای خانمی هست که جوراب بلند تا زیر زانو پوشیده و زشت گرفته که دیگه انقدر تحریک میشم و لذت می‌برم که بازم نمی‌تونم توصیف کنم. اما واقعاً دوست ندارم مرتکب گناه بشم چون این افکار معمولاً باعث خودارضایم میشن و برای ترک خودارضایی هم خیلی تلاش کردم که فعلاً موفق نشدم. احساس می‌کنم از نظر جنسی با همهٔ انسان‌های دنیا متفاوتم چون فانتزی‌های عجیبی دارم. مثلاً یکی دیگه از فانتزی‌هام اینه که دوست دارم از یه دختر یا خانم زیبا سیلی و کتک بخورم و کلاً کتکم بزنه و خیلی خیلی زیاد برام لذت‌بخشه و با افکار این‌شکلی خیلی اوقات خودارضایی می‌کنم. کلاً اینکه یه دختر روم تسلط داشته باشه یا از یه‌دختر کتک بخورم حتی همین الان هم که بهش فکر می‌کنم تحریکم می‌کنه. کلاً دوتا از فانتزی‌های اصلیم فوت فتیش و مازوخیسمه و البته هیچکدوم واقعاً در حد فتیش بیمارگونه نیست فقط خیلی علاقه دارم. حتی خود سکس رو هم در قالب این فانتزی‌ها می‌بینم و مثلاً بیشتر از همه به پوزیشن زن روی مرد علاقه دارم.

سؤالم اینه که اولاً از نظر علمی دلیل اینا چیه؟ چرا یه مرد وقتی از یه زن کتک می‌خوره باید تحریک بشه؟؟؟ یا چرا مرد باید به پای زن علاقه داشته باشه؟ جالبه که خودمم حتی وقتی بهش عمیقاً فکر می‌کنم، نمی‌فهمم چرا، فقط ناخودآگاه بدون اینکه خودم بفهمم، برام این فانتزی‌ها خیلی خیلی تحریک‌کننده به‌نظر می‌رسن!!!!
این رو هم بگم که ۱۷ سالمه و سن بلوغ رو تقریباً پشت سر گذاشتم.
سؤال دیگم اینه که آیا روشی وجود داره که بشه این انحراف‌های جنسی رو واقعاً برای همیشه درمان کرد؟
کلاً خیلی سر این فانتزی‌هام همیشه اذیت می‌شم و البته یه‌سری فانتزی‌های دیگه هم دارم که دیگه نمیگم چون سؤالم طولانی میشه و فقط وقت شما رو الکی می‌گیرم.
2 پاسخ
پاسخ داده شده 11 ژان 2024 توسط MBN حرفه ای (10,780 امتیاز)
سلام .

ببین من چیز زیادی راجب این موضوع نمیدونم . طبق تجربه ام باید بگم که این فانتزی ها و فتیش ها رو همه دارن! دختر و پسر هم نداره .. بعضیا ممکنه کم باشه بعضیا ممکنه زیاد باشه بعضیا هم تا حالا بهش پی نبردن و دقت نکردن که اون افرادم بعدا توی روابط جنسیشون فانتزییاشونو میفهمن .. پس بدون که اینا غیر عادی نیست !

اسم اینا هم انحرافات جنسی نیستش صرفا فانتزیه ... اما باید کنترل بشه و نباید افراط داشته باشی ...

راجب خودارضایی هم باید بگم که همه یه جورایی درگیرشن کم یا زیاد منتها این قضیه رو نباید به صورت یه عادت بهش نگاه کنی ... واسه روح و روان و اینده ات خیلی خیلی مضره . پس سعی کن کمش کنی .. یه دفعه هم لازم نی بزاری کنار .. مثلا اولش با هفته ای یه بار شروع کن .. اینقدر کمش بکن که بشه چند ماه یه بار ... بهترین راه حل ورزشه ... ورزش و لایف استایل درست داشته باش .. چون خودارضایی بخشیش منتالیه و اینجوری بهتر میتونی هندلش کنی !

شما هم هنوز سن بلوغت تموم نشده .. بزرگتر که بشی این چیزا دیگه جذابیت قبل خودشو نداره پس خودتو اذیت نکن ..

خودتم تو موقعیت این محرکا قرار نده و سعی کن زیاد تنها نباشی !
پاسخ داده شده 20 ژان 2024 توسط _A_person_ حرفه ای (260 امتیاز)
باید سعی کنی ناخودآگاهت رو تغییر بدی که دیگه به این مسائل علاقه نشون ندی. سعی کن جنس مخالف رو هم مثل هم‌جنس خودت ببینی یعنی باید ناخودآگاهت رو به این شکل تغییر بدی.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,513 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 219 بازدید
1 پاسخ 78 بازدید
سوال شده 9 فوریه 2024 در آموزش جنسی و زناشویی توسط AN UNKNOWN PERSON ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 872 بازدید
1 پاسخ 4,364 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
...