مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کمک خواستن از پدر برای مهیا کردن منزل برای تنها پسر خانواده

256 بازدید
سوال شده نوامبر 2, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Ikco4004120@gmail.com
نمایش از نو نوامبر 2, 2021
با سلام و احترام

من محمد۲۳ساله هستم از کرمان ، پدرمن یک فرد بسیار معمولی از لحاظ مالی که دو تا خونه یک وزمین ازخود و دوتا ساختمان تجاری بصورت شراکت با برادر بزرگش در اختیار دارد و من برای اینکه ازدواج کنم احتیاج به خونه ای دارم که پدرم ۱۲ سال است در اختیار برادرش گذاشته حال به سن ازدواج رسیدم اون خونه رو ازش خواستم و برای برادر کوچیک ترش یک جای دیگر مهیا کند ( درضمن ۹ برادر هستند و فقط پدر من به این عمو من کمک کرده من پیشنهاد کردم پولهایشان روی هم بگذارند و برای این عمو که در خانه من نشسته منزل دیگ مهیا کند اما پدر قبول نمیکند و حتی میتواند طبقه های بالا ساختمان نیمه کاره تجاری اش که با برادر بزرگش شریک است بصورت مسکونی اماده کند برای برادر کوچیکس و جابجا شود ولی زیر بار نمیرود) ، حال سوال من این است که آیا من اشتباه میکنم که خونه ای که حق من است میخواهم و میگوییم فکر خانه دیگری برای برادرش کوچیکش باشد؟ من نزدیک بر ۳سال است میگویم و فکری نمیکنند و میگوید خدا بزرگه اخه نمیتونه به اونا بگه برن از خانه نمیتواند ب برادرایش نه بگوید
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 3, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول اینکه لطفا جیمیل را از روی نام کاربری خود حذف کنید در غیر این صورت ما مجبور به حذف کامل سوال میشویم چون امکان مشکلات برای خود شما وجود دارد.

اما در این مورد خب این دارایی پدر شما می باشد و می توانند در مورد ان هرگونه که دوست دارند تصمیم گیری کنند اما اگر شما تصمیم به ازدواج دارید بهتر است که بر سرمایه های خودتان و توانمندی خودتان تمرکز کنید در این حالت اگر خانواده به شما کمک کنند خب می توانید این مسیر را راحت تر طی کنید اما در این مسیر سرمایه گذاری شما بر دارایی های خودتان می تواند کمک بیشتری کند.

در این مسیر بهتر است که تصمیم به ازدواج و نگرانی برای داشتن خانه را با ایشان در میان بگذارید و بدون تصمیم گیری برای ایشان که چه کاری انجام بدهند در این حالت می توانید با مشورت باهم در این مسیر بهتر پیش بروید و شما نیز براساس شرایط برای زندگی و ازدواج تصمیم گیری داشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,396 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 237 بازدید
1 پاسخ 80 بازدید
سوال شده ژوئیه 1, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سید محمد مهدی حسینی
1 پاسخ 310 بازدید
1 پاسخ 120 بازدید
1 پاسخ 82 بازدید
سوال شده ژان 28, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط .... ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 197 بازدید
2 پاسخ 878 بازدید
3 پاسخ 238 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Fatemehlotfi ممتاز (120 امتیاز)
...