مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آیا زنان هم زود انزالی دارند؟

330 بازدید
سوال شده نوامبر 17, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
سلام آیا زن ها هم زود انزالی دارند ؟ من در کمتر از 5 دقیقه به انزال میرسم و اما میتونم تو چند بار به ارگاسم برسم ، آیا این حالت در من طبیعیه یا دچار زود انزالی هستم ؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 18, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد در اول نیاز است که در رابطه جنسی دونفره در مورد زودانزالی نظری بیان کرد.اما به صورت موردی میتواند موارد زیر در زودانزالی مخصوصا در دوران مجردی نقش داشته باشد.

1.برخی از زنان تمایل به دیدن فیلم‌های پورن دارند. این فیلم‌ها مستقیماً در بخش احساسی افراد تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود بخواهند که سریع به نیاز جنسی خود پاسخ دهند. از این رو به خودارضایی روی می‌آورند و در مدت زمان کوتاهی به اوج هیجان رسیده و زود ارضا می‌شود.

2.شاید بتوان گفت یکی از پایه ای ترین و اساسی ترین عوامل ایجاد زود انزالي زنان، استرس است. این تنش روحی روانی فقط بر روی مغز اثر نگذاشته و باعث راه اندازی فرآیندهای جسمی متعدد برای مقابله با استرس می شود. استرس دستگاه های مختلفی از بدن را درگیر می کند.

3.بسیاری از زنان به رژیم غذایی خود اهمیت نمی دهند. به خصوص کار و مشغولیت های روزانه را بهانه کرده و همیشه با بی کیفیت ترین غذاها از بدن خود پذیرایی می کنند. با فست فودها، نوشیدنی های گازدار، غذاهای فریز شده و... وعده های غذایی خود را پُر می کنند. غذا عامل مهمی در سلامت جسمی، جنسی و به خصوص روحی افراد است. وقتی این سه عامل دچار اختلال شوند روی انزال شما تأثیر مستقیم می گذارد.

4. زنانی که نسبت به اندام و به خصوص اندام های جنسی شان احساس خوبی ندارند و یا ناراضی هستند. حتی برای این موضوع خود را تحت عمل های سخت زیبایی نیز قرار می دهند. نارضایتی از اندام های خود و استرس ناشی از عدم علاقه * همسر به این اندام ها منجر به بروز زود انزالی زنان می شود.

5.یکی از دلایلی که می تواند باعث ایجاد زود انزالی زنان شود، خود ارضایی بیش از حد و متعدد است. اگر سیستم بدنی و تناسلی شما به سرعت بالا در ارضا شدن عادت کند، با افزایش تحریک در رابطه جنسی، ممکن است خیلی سریع تر از حالت عادی به ارگاسم برسد.

در هرصورت زمانی که صحبت از زودانزالی می باشد شرایط جسمی و روحی اهمیت پیدا می کند. این زمان ارضا شدن بسته به زمان های قبلی شما و همچنین شرایط جسمی و روحی شما و محرک هایی که دریافت می کنید دارد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,967 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 169 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط یوسف دانش ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 828 بازدید
سوال شده ژوئن 2, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط محمد
0 پاسخ 104 بازدید
سوال شده می 4, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 633 بازدید
2 پاسخ 545 بازدید
سوال شده نوامبر 25, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط obito_uchiha ممتاز (180 امتیاز)
1 پاسخ 472 بازدید
سوال شده اکتبر 19, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 449 بازدید
سوال شده مارس 1, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط kh.72 ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 474 بازدید
...