مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فوت فتیش از بچگی

1,565 بازدید
سوال شده نوامبر 27, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه پسر هستم و علاقه به پاهای خانوم ها دارم . من از بچگی با پاهای دو تا عمه هام بازی میکردم ( لیس میزدم و بو میکردم ) این حس باهام تا چند سال بود اما وقتی که عمه هام رفتن خارج از کشور من اوکی بودم بازم مشکلی نداشتم ( این حس رو فراموش کردم بودم ) اما بعد چند وقت دوباره ظاهر شد و دیگه از اون به بعد خیلی تغییر کردم چون عمه هام نبودن من رفتن به سمت فیلم های پرون یه ۲ سالی فیلم های پورن ( فیلم های پورن تماشا میکردم ) و خودارضایی میکردم یه بار رفتم به عمه ام گفتم که میشه وقتی اومدی ایران من با پاهات بازی کنم ( منظور لیس زدن و بو کردن و ماساژ بود ) که عمه ام اولش میخندید گفت دیگه تو بزرگ شدی دیگه باید با پاهای دوست دخترت بازی کنی اما من هر چی گفتم اجازه نداد به اون یکی عمه ام گفتم اونم هم گفت هر وقت میگی پا بازی خنده ام میگیره دیگه میگفت که الان کدوم از دوستان با پاهای عمه هاشون بازی میکنن من حالا فوت فتیش مشکلی توی ارگاسم من نداره یعنی من پا به ارگاسم نمیرسم اما یکی از لذت های من هست و دوست دارم به جای این که فیلم های پورن تماشا کنم با عمه ام تجربه کنم ( توی این سن دوست دارم تجربه کنم چون بچه که بودم تحربه کردم و خیلی حسه خوبی بود) یا با دوست دخترم یا با همسر در آینده گفتن حالا کمکم کنید که من به نظرتون
به نظرتون من به عمه ام دوباره بگم که من این حس رو دارم و کلا برایش توضیح دهم که من دوست دارم پاهای عمه ام رو لیس بزم یا بو کنم یا مثلا به چه کسی من درباره این حس بگوییم که کمکم کنه
4 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 27, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

تجربه نیازهای جنسی در سن شما یعنی نوجوانی یک امر طبیعی می باشد اما در این سن تنها تجربه کافی نیست نیاز است که شما به گرایشات و تمایلات جنسی خود هم توجه کنید در هرصورت وقتی این تمایل جنسی برای شما این میزان درگیری ایجاد کرده است که پیشنهاد مجدد ان را به عمه داده اید و یا در فیلم های پورن آن را دنبال می کنید احتمال اختلال فتیش را برای شما افزایش می دهد.

موضوع مهم این است که بله درست می باشد این تمایلات از دوران کودکی با فرد همراه هست و هرچقدر محرک های محیطی بیشتر باشد احتمال تجربه و تمایل به این رفتار بیشتر می شود.

زمانی که از اختلال صحبت می کنیم یعنی زندگی و مسیر و تمایلات شما از نظر جنسی تحت تاثیر ان قرار گرفته است در صورتی که یک تمایل معمول به لمس پا در رابطه جنسی مشکلی ندارد افراد مبتلا به پودوفیلیا علاقه جنسی به پا دارند. آن‌ها لذت جنسی را فقط از پا می‌گیرند و بخش ضروری ارضای جنسی برای این افراد، پا است. این نوع اختلال یکی از رایج‌ترین انواع فیتیش است.

برخی افراد دچار فوت فیتیش از این علاقه برای خودارضایی استفاده می‌کنند. برای این افراد مشاهده پای برهنه یا پایی که از کفش بیرون می‌آید، تحریک‌کننده است. این افراد با دیدن عکس فوت فتیش و فیلم‌های پورن مربوط به فوت فیتیش تحریک می‌شوند. در برخی از بیماران جنسی مشاهده شده است که شخص برای تأمین نیاز جنسی خود کفش یا جوراب اشخاص را دزدیده و با استفاده از این وسایل خود ارضایی می‌کند.

برای افرادی که دچار فوت فیتیش هستند، پاهای برهنه بسیار بیشتر از یک بدن برهنه تحریک‌کننده است. برای این افراد پاها همان‌قدر تحریک کننده هستند که دیدن اندام‌های جنسی برای سایر مردها تحریک کننده است. اگر همسر شما دچار فیتیش پا است و با این موضوع مشکلی ندارید، رابطه شما بیشتر حول محور پا خواهد بود. فردی که فتیش پا دارد، علاقه زیادی به سکس پا دارند و با لیس زدن پاها، بوییدن پا و انگشتان پا، قراردادن پای همسر روی بدن خود و تحریک آلت تناسلی با پا به لذت جنسی می‌رسد. این افراد به معنی واقعی کلمه پا را پرستش می‌کنند و ممکن است در سکس به استفاده از کفش، جوراب یا بستن پاها تمایل داشته باشند این تمایلات در این سطح می تواند آسیب زیادی در مسیر زندگی مشترک و ارتباطات شما ایجاد کند و حتی نسبت به عمه خودتان هم همین مورد هست در هرصورت شما دقت کنید که تجربه این تمایلات جنسی با آنها یعنی ارتباط جنسی با نامحرم پس بهتر است که سعی کنید در این مسیر با بینش بیشتری پیش بروید.

علت فوتیش می تواند متفاوت باشد که در زیر به بعضی از آنها اشاره می کنیم اما موضوع مهمی که مشترک هست مسیر رشدی می باشد که شما تجربه کرده اید و با توجه به مشکلات احتمالی و اینکه در سن نوجوانی و تشکیل هویت جنسی هستید بهتر است در همین دوران به روان درمانگر مراجعه کنید و گرایشات جنسی خود را مورد بررسی قرار بدهید.

لمس بیش از حد کودک با پا:بسیاری والدین یا اطرافیان کودک، با پای خود کودک را لمس کرده یا با او بازی می‌کنند. این مورد می‌تواند عاملی برای علاقه‌ زیاد کودک به پا شود که در شما نیز به نظر می رسد این موضوع بر تمایلات فعلیتان تاثیر گذاشته است .

کودک ‌آزاری: در بسیاری فوت فتیش‌ها سابقه‌ تجربه‌ آزار جنسی به صورت تجاوز یا مشاهده‌ رابطه‌ جنسی یا لذت‌جویی جنسی از طریق پا وجود داشته است و این تمایلات به صورت ناخواگاه سالها با آن ها همراه می شود

از دست دادن یکی از عزیزان در دوره‌ای از زندگی: در برخی فوت فتیش‌ها دیده شده است که با از دست دادن یکی از عزیزان چه به دلیل مرگ چه به دلیل دوری با یک یا چند وسیله‌ فرد شروع به لذت‌جویی می‌کند تا غم از دست دادن او را از یاد ببرد. در فوت ‌فتیش‌ها این وسایل مربوط به پای شخص موردنظر یا عکس از پای او است یعنی جایگزینی در او را انتخاب می کنند.

جنبه‌ تحقیر: گاهی پا را به عنوان عضو تحقیر شونده در نظر می گیرند به این دلیل که پا به دلیل آنکه پایین‌ترین عضو بدن می‌باشد. از این‌رو، افراد دارای فوت فتیش با تحقیر شدن از جانب شریک جنسی خود می‌خواهند به لذت برسند. آن‌ها دوست دارند که پای فرد رویشان قرار بگیرد تا احساس اختلاف قدرت را به آن‌ها القا کند و برای انها جنبه ارضا شدن روانی دارد.

جنبه سلطه: عموما یک فوت فتیش تمایل دارد کاری کند تا تحت سلطه‌ جنس مخالف خود در رابطه باشد و خب پا یکی از اندام های جنسی هست که می تواند این تحقیر را به آنها بدهد. این مورد، در پوزیشن‌های سلطه گری که در رابطه جنسی انتخاب می‌کند کاملا مشهود است و یک روند معمول و یا مورد علاقه در فانتزی های جنسی هست.
دارای دیدگاه نوامبر 27, 2021 توسط بی نام
نمایش از نو نوامبر 27, 2021
سلام خسته نباشید خیلی ممنون که راهنمایی کردید الان من نباید این موضوع رو به عمه ام بگم و این که من خیلی میترسم که مامانم بفهمه چون فکر میکنم اون حرمت و اون احترام بینمون یا اون بینشی که مادرم از من داره عوض بشه و این که اگه من بخوام خوب بشم و این حس کاملا توی نباشه من باید از این موضوعات(پا و کفش و جوراب ) یا حتی فکر کردن بهش رو باید از سرم بیرون کنم و حتی نباید به عمه ام بگم وقتی که دوباره اومد ایران من بهش بگم که من میتونم با پاهات بازی کنم
دارای دیدگاه نوامبر 27, 2021 توسط بی نام
بعد یه سوال دیگه حتی اگه عمه ام راضی بشه من پاهاش رو لیس بزنم و یا بو کنم من این کار رو بکنم یا نه
یا حتی خودم عمه بعد چند وقت بگه بیا پاهای من رو ماساژ بده من برم و ماهایش را ماساژ بدم با نه این کار رو نکنم بهتره یا به اندازه کنم ضرری نداره باز هم خیلی ممنون که ما مشکلاتمون رو با شما درمیان میگذاریم و شما راهنمایی میکنید
دارای دیدگاه ژوئن 20, 2022 توسط Beeg
به نظر من برو هر کاری میگه بکن عمن چون منم حس خودتو داشتم دکترم رفتم بهم گفت دوری کن بهش فکر نکن دوسال سعی کردم نشد رفتم دورش کساییم که میگن ازش دوری کن اشتباه میگن چون این یه حسیه مثل سکس میمونه ک خدا در درون ماها گزاشته
پاسخ داده شده نوامبر 28, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
در این مسیر هرچقدر که شما پاسخ بیشتری به این فانتزی و تمایلات جنسی بدهید خب آن را تقویت می کنید پس اینکه حتی در صورت رضایت عمیتان بنده پیشنهاد این کار را به شما نمی دهم چون می تواند تقویت کننده باشد و در کنار اینکه جنبه جنسی برای شما دارد و خب عمه مشا محرم محسوب می شود پس بهتر است با دقت بیشتری پیش بروید .

در صورت تمایل ایشان نیز برای ماساژ و لمس بازهم بهتر است شما از خودتان مراقبت کنید و از وارد شدن به این ارتباط زمانی که می دانید چه گرایشی دارید خوداری کنید و سعی کنید که حتما برای درمان در همین زمان به روان درمانگر مراجعه کنید.
پاسخ داده شده ژوئن 20, 2022 توسط I am beeg yers old 21grl fetish
سلام بزار بیان ایران به صورت حضوری و تنها باشون حرف بزن حسایی که داری درمورد فیتیش پاهاشون بهشون بگو تکی تکی اگر خوششون بیاد اجازشو میدن و اربابت میشن .
پاسخ داده شده اکتبر 16, 2022 توسط فرید حرفه ای (5,360 امتیاز)
فتیش از هر نوع که باشه، یه جورایی نیاز جنسی محسوب میشه.اما چون خارج از چهارچوب و عرف روابط هست، میگن انحراف جنسی.
اما اگر این انحراف جنسی در حد معقول باشه و مورد رضایت زوجین قرار بگیره، برای شروع یک رابطه جنسی فوق العاده، عالیه.
خب حالا بعضی از فتیش ها دیگه بیش از حد انحراف جنسی محسوب میشه. مثلا یکی رو میشناختم اصلا با سکس و دخول و لب و روابط معاشقه و ..... ارضاع نمیشد. اما با لیس زدن پای خانم ها و اسیب پذیری توسط یک خانم سلطه گر یا میسترس، ارضاع میشد و لذت میبرد. اینا دیگه کار از کارشون گذشته......
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,669 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 1,743 بازدید
1 پاسخ 1,006 بازدید
سوال شده دسامبر 24, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط امیر
2 پاسخ 1,274 بازدید
سوال شده نوامبر 23, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Mahdiyar
1 پاسخ 1,132 بازدید
سوال شده ژوئن 12, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
2 پاسخ 8,060 بازدید
سوال شده Mar 14, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ناشناس
4 پاسخ 835 بازدید
1 پاسخ 335 بازدید
سوال شده ژوئیه 14, 2022 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 597 بازدید
سوال شده ژوئن 6, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 693 بازدید
سوال شده می 8, 2022 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
...