مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

پسرم که کلاس پنجمو داداش دوقلویش مشکل داره و بسیار پرخاشگر هست به او تذکر می دهیم به خودش بد و بیراه میگه

239 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
من دوتا پسر دوقلو دارم کلاس پنجم هستند یکیشون موقع درس خوندن اصلی حواسش به تدریس معلم. نیست در نوشت ا ملائ خیلی اشتباه داره وقتی بهش تذکر میدم راجع به موضوعی میگه من بدم من احمق و...ولم کن خیلی سریع عصبانی میشه دادو بی دادمیکنه ولی خودش بعد از چند دقیقه پشیمون میشه و معذرت خواهی میکنه،هر موقع با داداشش بازی می‌کنه یک دستگاه پلی فور دارند همیشه نوبت اونه و باید باز هزار التماس ازش بگیریم و به داداشش بدیم اون هم بعد از اینکه یه دعوا را انداخته و کلی بد و بیرا،به خودش وما می‌کنه که ما طرف دار داداشش هستیم لطفا به من کمک کنید
ولی در کل وقتی متوجه شدم حافظه بسیار خوبی داره تست هوش هم که ازش گرفتم ۱۲۱بود بیشتر مواقع برای مسائل یک راه حلهای میگه که ما به خودمون میگیم چرا به ذهن ما نرسید
بهیجانش خیلی بالا هست
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 28, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر نیازی به بررسی ضریب هوشی نیست بهتر است که برای بررسی این شرایط به روانشناس بالینی مراجعه کنید چون احتمال بیش فعالی و اختلال یادگیری وجود دارد و این موارد ارتباطی با ضریب هوشی ندارد.

دقت کنید که بهتر است از سرزنش کردن او خوداری کنید و به هیچ عنوان او را با هیچ فردی مقایسه نکنید چون می تواند او را بیشتر تحت فشار قرار بدهد .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,909 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 90 بازدید
...